Kauppakorkeaan 2014

Varasija 14 :/...ainakin 2 perujaa s24 sivuilla näyttäisi olevan. Jos tapahtuisi ihme uudistuksen takia ja moni peruuttaisi paikan :D

Toad...mikä varasija?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon alkanut vakavasti miettimään että pyrkisin vaihtamaan insinöörilinjalta kauppakorkeeseen, tekniikka kun tuntuu olevan melko pakkopullaa. Koska noi pääsykoemateriaalit vuodelle 2015 julkaistaan ja missä? Kuinkakohan onnistuu toi luku siinä sivussa kun aion kuitenkin samalla suorittaa insinööriopintoja?
 
Oon alkanut vakavasti miettimään että pyrkisin vaihtamaan insinöörilinjalta kauppakorkeeseen, tekniikka kun tuntuu olevan melko pakkopullaa. Koska noi pääsykoemateriaalit vuodelle 2015 julkaistaan ja missä? Kuinkakohan onnistuu toi luku siinä sivussa kun aion kuitenkin samalla suorittaa insinööriopintoja?

Yleensä materiaali on julkaistu marraskuussa. Kyllä opinnot onnistuvat sivussa, mutta varaudu ettei koulun jälkeen jää lukemisen lisäksi melkein yhtään vapaa-aikaa, jos meinaat tosissasi sisään.
 
Hei auttakaas miestä hädässä. Eli olen avoimen kursseilla ja yhdessä kurssissa pitäisi kirjoittaa oppimispäiväkirjaa. Noh tietenkään ei ole mikään ala-aste tasoista vaatimusta,vaan pitäisi yhdestä luennosta kirjoittaa 3 sivua. En ole eläessäni tälläistä tehnyt ja nyt tuottaa suuria vaikeuksia sitä tehdä. Onko neuvoja ja/tai vinkkejä?
 
Hei auttakaas miestä hädässä. Eli olen avoimen kursseilla ja yhdessä kurssissa pitäisi kirjoittaa oppimispäiväkirjaa. Noh tietenkään ei ole mikään ala-aste tasoista vaatimusta,vaan pitäisi yhdestä luennosta kirjoittaa 3 sivua. En ole eläessäni tälläistä tehnyt ja nyt tuottaa suuria vaikeuksia sitä tehdä. Onko neuvoja ja/tai vinkkejä?

Varmaankin jossain Moodlessa yms. lukee ohjeita, että mitä siihen oppimispäiväkirjaan pitäs kirjottaa. Jos nyt ei mitään missään lue niin: mitä teit/opit luennolla, mitkä asiat oli haastavia (miksi ne oli), mitkä oli helppoja asioita (miksi ne oli), mitä odotat seuraavilta luennoilta, osaatko nyt sanoa jo mitkä tulee olemaan haastavia/helppoja asioita tulevilla luennoilla jne....Oppimispäiväkirjoja jonkun verran tullu väsättyä eri kursseilla ja aina ne melkeenpä noiden kysymysten äärellä pyörii.
 
Ulkopuolisten lähteiden käyttö on ainakin joillain kursseilla noissa oppimispäiväkirjoissa ihan suositeltavaakin. Lisäksi pitäis olla suht helppoa peilata niitä luennon asioita omiin aikasempiin kokemuksiin ja oppeihin. Tarkasta kanssa että riviväli ja fonttikoko on kondiksessa, toi 1,5 väli mikä on ainakin tutkintopuolella tosi monella kurssilla käytössä meinaa että alle 1000 sanalla selviää, ei pitäis olla mahoton urakka jos tekstin tuottaminen vähänkään paremmin sujuu ja jos ei suju niin hae just niistä ulkopuolisista lähteistä inspistä.
 
Back
Ylös Bottom