Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli vastaushan on silloin aivan selvästi, että väittämä on oikein.Toisaalta kirjassa lukee myös että periaatteessa optimaalinen pääomarakenne on sellainen, että WACC minimoituu..
Itekki kävin kokeen tekemässä, vaikka tuo lukeminen oli intin aikana välillä vaikeeta.
No 16.25 pistettä sieltä sitten tuli, hauska juttuhan tässä oli se, että mulla oli ekana Lpr, tokana Vaasa ja kolmantena Joensuu. Eli sain 18.25 pistettä Lappeenrantaan, 17.25 Vaasaan ja Joensuuhun 16.25.
Sunnuntaina kattelin et postista oli tullut kirje Joensuusta, eli en päässyt Lappeenrantaan tai Vaasaan vaikka sain "tarvittavan" määrän pisteitä! No alustavasti nyt sitten Joensuuhun, ainakin vuodeksi...
Btw Eikö kukaan ollut eri mieltä kysymyksen 22 vastauksesta?
Omasta mielestä vaan täysin käsittämätöntä ettei joku viitsi muuttaa 3-5 vuodeksi toiseen kaupunkiin tutkinnon takia. Lienee aika sama onko se KTM-paperi Vaastasta vai Turusta. No, kukin tavallaan.
Mitenköhän suuri merkitys sillä on ja mahtaakohan työnantaja sitä tietää?Joo kyllä itsekin olen jo muuttanut pois kotikaupungistani.
Kyllä tuo Vaasakin voisi vielä mennä muuten, mutta tutkinnon sisältö on täysin erilainen siellä talousoikeudessa kuin Tampereen yritysjuridiikassa. Tarkennuksena vielä, että mielestäni todella paljon huonompi. Tampereella keskitytään siihen pääaineeseen mitä minä ainakin haluan pääasiassa lukea.
Hahaa, jes! Hanken Helsinki odottaa intin jälkeen:dance:
Kertokaapa nyt kaikki te fiksut tyhmälle noista valintaperustesteista, kun ei vain mene kaaliin :jahas: Eli sain Vaasaan yhteispisteet 37,25, joista kokeen osuus oli 12,25. Esivalinnassa Vaasan rajat olivat 34,75/13,50 ja ktm-tutkinnossa 38,50/17,25. Mikä on siis tuon esivalinnan merkitys? Katsooko se vain pelkästään täyttääkö hakija kriteerit yliopistoon vai valitaanko sillä jo suoraan sisälle? Olin pitkään siinä käsityksessä että valitaan suoraan, mutta eivätkö yhteispisteeni olisivat silloin riittäneet..?
Sama täällä! ;) yllättävän vähällä lukemisella selvisin, luin kerran kirjat kunnolla läpi ja lainasin kaverin valmennuskurssi tiivistelmät jotka luin läpi päivää ennen koetta.
No 16.25 pistettä sieltä sitten tuli, hauska juttuhan tässä oli se, että mulla oli ekana Lpr, tokana Vaasa ja kolmantena Joensuu. Eli sain 18.25 pistettä Lappeenrantaan, 17.25 Vaasaan ja Joensuuhun 16.25.
Sunnuntaina kattelin et postista oli tullut kirje Joensuusta, eli en päässyt Lappeenrantaan tai Vaasaan vaikka sain "tarvittavan" määrän pisteitä! No alustavasti nyt sitten Joensuuhun, ainakin vuodeksi...
Kieltämättä kun katteli Hankenille hakeneiden ja sisäänpäässeiden välistä suhdetta niin mieleen tulee ajatus, että jotkut ovat vaan tasa-arvoisempia kuin toiset.Juups, Hankkenista voidaan ollakin montaa mieltä ja sen sisäänpääsyvaatimuksista myös...