- Ikä
- 39
Damn! Mä taisin ottaa ekalla kerralla vain -6,5. Aika hyvä suoritus! :kippis1:Kokeesta -7 pistettä, doh! :---d
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Damn! Mä taisin ottaa ekalla kerralla vain -6,5. Aika hyvä suoritus! :kippis1:Kokeesta -7 pistettä, doh! :---d
Jep, samaa shaittia yhtä kaikki. Otaniemessä joudut tosin laskemaan enemmän. :DOma tieni ei vie kauppakorkeaan, mutta ei tkk:n tuta kovin kaukanakaan siitä ole
Jokos Indiskalla on kämppä lappeenrannassa? Meinaako opiskelupaikan saaneet jättää muuton vikalle viikolle.
Ihan Skinnarilaa en halua, mut sammonlahti/kourula nyt just viel menis, nyt täl hetkel on hakemus sisäs Leirii ja Palloon.
Ei oo vielä, Loasilla on ollu hakemus sisällä jo toukokuusta, mä oon nyt toisessa kohteessa sijalla 6 ja toisessa sijalla 7 jonossa. Viikko sitte olin noin 20 nurkilla. Pahaa pelkään, et pitää mailata niille ja lisätä vähän asuntokohteita, Ihan Skinnarilaa en halua, mut sammonlahti/kourula nyt just viel menis, nyt täl hetkel on hakemus sisäs Leirii ja Palloon.
Ilonen oon siitäki et vaik täl nyt ei oo mitää väliä, ni pääsin mä sitte myös Jyväskylän yliopiston kansikseen, soittivat tänää et tuutko tänne, piti kieltäytyä, ku oon jo ilmottautunut lappeenrantaan läsnäolevaksi. Työt tääl loppuu 24.8 ja 25.8 alkaa koulut. Pitää ettii Lappeenrannasta jotaa duunia tässä, meinasin kysyä meitin ketjun Lappeenrannan toimipisteeltä, ja jostaa muista kaupoista ja kännykkäkaupoista.
Iha innolla ootan alkua ja toivottavati saan hyväksiluetuksi jotain mun 177 amk-pisteest. Tavoite on 4 vuotta ja KTM. Sitte voiski ostaa KTM:män, vaik en ookkaa suuri enduropyörien ystävä, ni kuitenki joku supermoto voisi olla mun pyörä. Rahoitukselle pitää vaa ängetä itsensä pääaineelle..! Se on ihan imperatiivi, luen nii paljo ku vaa inhimillisesti mahollista, et varmasti kans pääsen lukemaan Rahoitusta..