kauppaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ukIr
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Since 1988 sanoi:
keskity eka siihen treeniin ensisijaisesti. liian moni tuntuu luulevan pelkän proteiinin ja krean kasvattavan lihasta, sitten vaan ootellaan jotain ihmettä ja viikossa käydään kerran salilla ettei vaan "ylikunto" yllätä. Syöminen ja lepo on todella tärkeää, treeni vielä tärkeämpää.

Jos et usko, kokeile; syö kuukausi puhtaasti täydellistä body safkaa ja älä treenaa yhtään... toisena viikkona syö kaikkea paskaa, pullaa ja lasagnea ym. ja älä käytä mitään lisäravinnetta, mutta treenaa kovaa. Kumpana kuukautena kasvatat enemmän -lihasta-?

Ei mitään vittuilua kenellekään, voin olla väärässäkin, mutta tavallinen ruoka ja kova treenaus kasvattaa kaikkia

Ton "paskasafkan" sijaan se huono ruokavalio tarkottaa yleensä liian vähäisiä kaloreita ja silloin ei ukko kasva vaikka siellä salilla kävisi kahdesti päivässä ja tekisi treenissä kaikki pilkulleen oikein.

Eli kokonaisuudessaan se ravinto on itse treeniä tärkeämpi jos nämä pakko on asettaa järjestykseen.

Meinasin tossa aikasemmin että mielummin vaikka kaksi pussia heraa kun pussi heraa + purkki kreaa. Varmasti on kuitenkin enemmän hyötyä proteiinista kun kreatiinista 15v treenarille, ellei ruokavalio sitten ole tip-top kunnossa (tuskin, vaikka kuinka yritetään, kun on koulusafkat yms). Onhan krea todistetusti toimivaa, mutta onko 15v treenaajalle niin väliä että saako sen yhden toiston lisää tai ei? Muutenkin kiva sitten myöhemmin kokeilla että mitäs tämä tekee, sen sijaan että heti alkuun ottaa kaiken maailman hifimausteet mukaan.

Jos ei ole mitään raharajaa niin eihän silloin ole millään mitään väliä, siitä vaan alkaa ostaa hicaa ja kaikkea muuta turhaa. Itse kuitenkin suosittelisin pysymään perusasioissa, ja sitten myöhemmin voi hankkia kreatiinimonohydraattia yms. Ainakin kun kyseessä on 15v jätkä, josta olen saanut sen käsityksen että melko aloittelija on myös kyseessä.

Mut ei siinä mitään, ukIr, osta vaan sitä kreatiinia jos haluut, ei siitä haittaakaan ole. Itse kuitenkin sijoittaisin nuo rahat (+ vähän lisää) laadukkaaseen välipalaproteiiniin, esim protein xl. Toki hintaeroakin on paljon, mutta hyöty on sitäkin suurempi. Mitäs teet kreatiinilla, jos koulussa on jotain kaalikeittoa, ja et saa proteiinia 6 tuntiin?

Toi twinlabin daily one on kyllä ihan hyvä. Sitä mukaan. Kannattaa vielä ostaa magnesium tabletteja. Itse olen huomannut että näistä on erittäin paljon hyötyä. Sitten perushera menee välipalana tai palkkarissa, ihan jees.

Samoilla linjoilla ollaan huumorin kanssa, eli turha aloittelijalle tyrkyttää kaiken maailman lisäravinteita. Lihakset kasvaa ruoalla ja levolla, lisäravinteet täydentää vaan ruokavaliota.

Perusruokaankin saa helposti proteiinia lisää kun ottaa vaikka 200gr raejuustoa mukaan. Maistuu minkä tahansa ruoan kanssa (myös "äidintyylillä" tehty makaroonilaatikko) ja hyvin tulee prodea :thumbs:

edit: En huomannu että raejuusto ei maistu. No ei sitten, ei sitä ole pakko syödä ;)

No samapa tuo. Jatkakaa.

ps. Kreatiinia saat lihasta ;)

Back
Ylös Bottom