Kaupallisuusgalluppi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
En jaksanut kahlata koko threadia läpi ja samoja argumentteja on varmaan mainittu aikaisemminkin, mutta minusta on hienoa jos saa aikaseksi usean vuoden harrastuksesta niin laadukkaan forumin että se jopa kaupallisesti kannattaa. Maksoin itse vip-maksun siitä hyvästä että harvoin saan kympillä näin hyviä vastauksia kysymyksiini jopa niihin joita en ole ymmärtänyt esittää. Sitä paitsi tämä on oivaa viihdettäkin ihan.

Kaupasta olen sitä mieltä että tyhmiä jätkät olisivat olleet jos eivät olisi kokeilleet miten kantaa, potentiaalista asiakaskuntaa ovat saaneet kerättyä pienen kaupungin verran niin miksi ei. Ei se tämän forumin asiasisältöön vaikuta ennemminkin näen sen itselleni mahdollisena lisäpalveluna jota käytän tai sitten en. Lisäksi kaupallisuudesta ja yrityspohjalle muuttumisesta seuraa käyttäjän kannalta se hyvä puoli että ylläpidolle ei tule niin helposti mieleen että ei jaksa antaa paskan olla vedetääs piuhat irti ja lähetään bisselle.

Ja niille jotka itkee kun joku jotain tienaa omalla työllään ja käyttämällä ajallaan ja harmittaa kun ei ite pääse jaolle - tehkää temppu ite perässä paremmin ja tienatkaa enemmän. Tämä on vapaa maa yrittää.

Pulla sanoi:
Minun mielesta olisi hienoa, etta nama nimettomat privassa narisijat tulisivat kaapista ulos, laittaisivat tahan threadiin kaikki kehitysehdotuksensa perusteluineen ja kertoisivat miten Pakkiksesta tulisi parempi. Tuskin Pakkiksen yllapitoa haittaa kehitysehdotukset. Palstaa ja kauppaa parantamallahan suosio vain kasvaa.

Ensimmaista kertaa siteeraan itseani ja suorastaan toivon, etta nama kaupallisuuden vastustajat tulisivat nyt esiin ja heittaisivat faktaa poytaan mika ihan aikuisten oikeasti on mennyt huonompaan suuntaan. Jonkun verran kaupallista alaa lukeneena tiedan milloin ollaan kaupallisuudessa menty liian pitkalle enka todellakaan nae Pakkiksella merkkeja siita.

Menkaas nyt vaikka ihan huviksenne johonkin muille vastaaville sivuille ja todetkaa se bannereiden ja pop-uppien ihana maailma. Sen jalkeen laittakaa tahan threadiin mika teidan mielesta Pakkiksessa on mennyt vikaan. Ihan jo pelkastaan mielenkiinnosta haluaisin tietaa. Miken privan perusteella jokin on persiillaan joten ihan rohkeasti vaan! :thumbs:

Ainoa tuosta "kaupallistumisesta" seurannut haitta (tai no, en tiedä oliko sitä jo ennen 'kaupallistumista') mikä nyt mieleen tulee on tarjousvinkkien poissaolo, vastaantulleita tarjouksia ei oikein pääse muillekkin vinkkaamaan.

Tosin, eipä tuolla nyt ole niin kovin väliä, vähän eri juttu tarjousten perässä juokseminen lisäravinteiden kuin esim. dvd-leffojen kohdalla :)

En näe mitään nagatiivista tässä palstan "kaupallisuudessa". En oo ostanut mitään vielä, mutta tänään ois tarkotus laittaa tilaus vetämään. Mun mielestä on hiton hyvä vaan jos joku tällä saa itsensä elätettyä ja minä ainakin annan tukea jos vaan voin!! Jatkakaa samaan malliin vaan niin hyvä tulee.

Ylläpitoon ja modeille: :5: :kippis1: :thumbs:

Turhaa napinaa, käsittääkseni ketään ei PAKKOteta mihinkään. Eikä täällä ole PAKKO käydä, foorumeja on yllinkyllin. Jos väkisin tuputetaan, niin alkaahan se pientä ihmistä v*****amaan, mutta mä olen ainakin saanut olla rauhassa mainoksilta ym.

Mua ei oo kyllä yhtään häirinnyt pakkiksen "kaupallistuminen", ei onneksi mitään pop uppeja tai muita häiritseviä mainoksia tai tuputusta. Oon ostanut pakkiksen verkkokaupasta ja hinnat on kyllä kohdallaan! Mielestäni parempi, että tulee uusia tuotteita kauppaan ja muuta krääsää, täältä on kiva tilailla ja samalla tukee yhtä parhaista foorumeista mitä oon lukenut. Jatkakaa samaan malliin :5:

Mike sanoi:
. Itseasiassa vaikka keskustelun aihe olisi banaani

Mitä mun banaani -threadissa oli vikaa?? :jahas:
;)

Ei kai tuossa kaupallistumisen yhteydessä mistään haitoista kannata puhua, vaan hyödyistä.Minusta on kätevää kun voi palstan lukemisen yhteydessä tutkailla kaupan tuotteet ja esittää myös täällä toivomuksia, mitä tuotteita kauppaan halutaan. Varmaan helpottaa myös palstan ylläpitoa, kun hommaan tulee rahaakin jostain. Loistavasti olette muutenkin järjestäneet, ettei mitään pakkomyydä kenellekään, eikä mitään ylimääräisiä popuppeja ole ilmaantunut. Keep up the good work.

Ei tuo minuakaan ole yhtään haitannut.Mainokset ovat olleet asiallisia , kuluttajia ei ole kusetettu ja sitä rataa

Niinkun Mike on monesti sanonu kaikkia ei yksinkertaisesti voi miellyttää, mutta uskon että tällä palstalla huomattava enemmistö on enemmän kuin tyytyväsiä foorumiin

Aina on ihmisiä, joiden mielessä on vain "ilmainen lounas" eli kaiken pitäisi oll maksutonta ja erilaisia toimintoja tarjoavien palveluiden taustaihmisten pyytteettömiä ilman mitään halua saada jonkinlaista hyvää työstään itselleenkin.
Tietenkin palautetta pitää kuunnella ja ottaa opikseen, mutta on myös sellaisia jotka voi ohjata suoraan roskikseen.

Hyvät pointsit Pakkotoiston taustahenkilöille, jotka ovat jaksaneet pyöritellä itse palstaa ja laittaa firmankin pystyyn. Olette vetäneet hyvin tätä palstaa, ilman että olisitte turvautuneet tökeröön pakkomainostukseen (spammia käyttäjien sähköposteihin, joka nurkassa mainintaa tuotteita jne) vaan pysyneet asiallisina ja antaneet asiantuntemuksen kautta luotettavuutta kauppaanne. Toivottavasti saatte vähitellen itsellennekin jotain takaisin :thumbs: :kippis1:

Nyt ekaa kertaa tilasin tavaraa Pakkiksen kaupasta ja Jounille kyllä pojot loistavasta asiakaspalvelusta! Toimitukset saatiin sovittua todella hyvin ja vaikka perjantaina iltapäivällä tein tilauksen oli tänä aamuna jo maililla tullut kuittaus asiasta. Ei oikeestaan tähän asti oo voinut parempaa asiakaspalvelua vaatia. Jatkakaa vaan samaan malliin niin jatkossa tilailen varmasti teiltä kaiken minkä vaan pystyn!! :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom