Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LOL, uskomattomin kommentti mitä ikinä olen kuullut :DKorvavaurio sanoi:Jos se on sun paras orkesteri niin et ole varmaankaan kauan metallia kuunnellu.
Mike sanoi:LOL, uskomattomin kommentti mitä ikinä olen kuullut :D
15 vuotta on tullut kuunneltua metallia ja hyvin todennäköisesti pelkät keikat mitä olen livenä nähnyt, on enemmän mitä sä tiedät edes metallibändejä.
Jos jotain noista et tiiä niin on kumma.Mää oon kuunnellu 2vuotta metallia.Toi Opeth saattaa olla ihan hyvä mutta paras :jahas:Mä tiedän mielestäni vähän helvetisti metallista, mutta en mä mitään Celtic frostia ala kuuntelemaan. Sä varmaan olet niitä "true metal" jätkiä, joiden mielestä kellarissa mononauhurilla äänitetty underground blackmetal on sitä ainoata ja että Dimmu Borgir on paskaa kun se on niin tunnettu. Sano nyt vielä että Venom on se paras. Olihan tossa sentään lueteltu oma suosikki Death, muut ovatkin sitten tusinakamaa, kuka vittu jotain Atheistia kuuntelee? Kaikki kunnia Chuckille, joka jo edesmennyt on, mies loi death metallin ja sittemmin väänsi saatanan kovia lättyjä.Korvavaurio sanoi:No tiiätkö mikä on esim.Warfare,Voivod,Celtic Frost,Death,Bathory,Atheist,Possessed.Jos jotain noista et tiiä niin on kumma.Mää oon kuunnellu 2vuotta metallia.Toi Opeth saattaa olla ihan hyvä mutta paras :jahas:
Mike sanoi:Mä tiedän mielestäni vähän helvetisti metallista, mutta en mä mitään Celtic frostia ala kuuntelemaan. Sä varmaan olet niitä "true metal" jätkiä, joiden mielestä kellarissa mononauhurilla äänitetty underground blackmetal on sitä ainoata ja että Dimmu Borgir on paskaa kun se on niin tunnettu. Sano nyt vielä että Venom on se paras. Olihan tossa sentään lueteltu oma suosikki Death, muut ovatkin sitten tusinakamaa, kuka vittu jotain Atheistia kuuntelee? Kaikki kunnia Chuckille, joka jo edesmennyt on, mies loi death metallin ja sittemmin väänsi saatanan kovia lättyjä.
![]()
Mike sanoi:To die forilla on erittäin hyviä biisejä.....
No hyvin tunnut tietavan. Jos se nyt niin paljon kiinnostaa niin koita jopa kuunnella sita. Meikalaisella pyori Atheistin Unquestionable Presence levysoittimessa jo yli 10 vuotta sitten. Aikamoista nykimista ja kikkailuahan se.Korvavaurio sanoi:sattuu toi Atheist oleen Chuckin yks suosikkibändi.Oon kuullut että Atheist on jonkinlaista jazzia eli ihan helevetin mielenkiintoinen bändi.
Tarkoitat varmaan Samaeilia. Se ei kyllä mitään kaunista ole, ei edes viimeisimmät fuusiolevyt. Ceremony of opposites oli aika saatanallista, ei mitään kaunistelua. Baphomets Throne on muuten sikamakee biisi tolta levyltä.Korvavaurio sanoi:Samealin vois kanssa pistää jonon jatkoon.
Löytyy, kaunista on.HC76 sanoi:My Dying Bride, löytyykö listalta? Jos melankolinen on kaunista niin tämä sitten todellakin on sitä. Levyä "The Angel and the Dark River" suosittelisin kaikille. Aivan mahtava!