Kaunista metallia

Tuleeko porukalla mieleen jotain metallibändejä, jotka tekisivät "kaunista" musaa? En nyt tarkota sonata arctican tai nightwishin kaltaisia bändejä( ei niissäkään mitään vikaa ole ), vaan vähän kuitenkin rankemman sorttisia. Dimmu Borgir ja Cradle of filth on vähän sitä kamaa mitä etsiskelen. Loistavaa kamaa tekee noi molemmat mainitsemani bändit, mutta juuri nyt etsiskelen sen tyyppistä kamaa kuten stormblåstilla(etenkin eka ja neljäs biisi) ja enthrone darkness triumphantilla(kaks viimestä jos on digi-packi). Ja cradle of filthillä summer dying fast esimerkiksi. Tristania tekee kanssa vähän tarkoittamani kaltaista musaa. No joo, nyt loppuu selittelyt, eli naislaulu plussaa(ei koko ajan), piano ja sellaset sanalla sanoen kauniit biisit. Ilmotelkaa jos jotain tulee mieleen. Kiitos.

Sentenced, varsinki uus levy on saatanan hyvä. Sanat on kauniit ja musiikki melodista. Despair-Ridden Hearts on kovin kaunis :haart:

No jos tristania iskee, niin sirenia on entisen tristanian nokkamiehen uudempi orkesteri. Onhan näitä Epica, evemaster, ja sit ehkä haggard --->mut se voi olla ehkä vähän liian tunnelmallista.

Eternal tears of sorrown levyjä on itelläni muutama, ja juuri noi A.t.K:n mainitsemat biisit kolahtaa ja kovaa. Lisää vaan ja kiitos jo näistäkin kaikille.

RapidAid sanoi:
sen tyyppistä kamaa kuten stormblåstilla

Kuuntelin just Behemothin Grom-levyä ja tuli heti mieleen Stormblåst. Jos Tristania ja Sirenia uppoaa niin After Forever ja The Sins of Thy Beloved vois myös kolahtaa (naisvokaalia). Midnattsol on mulle uusi tuttavuus mutta tykkään.

Korvavaurio sanoi:
Lake of tears(jos se sitten on rankkaa)
Yhdistyn tähän, erittäin hyvä svedupoppoo, joka muuten on lauantaina tuskassa.

lake%20of%20tears.jpg

Pistetään tämmönen suomalainen levy kuin For My Pain - Fallen.. on muuten hyvä levy. Raskaat soundit ja kauniit melodiat.. Nightwish:ista tuttu Tuomas Holopainen on Biisien tekiä.. :5:

TomiTheHuge sanoi:
Pistetään tämmönen suomalainen levy kuin For My Pain - Fallen.. on muuten hyvä levy. Raskaat soundit ja kauniit melodiat.. Nightwish:ista tuttu Tuomas Holopainen on Biisien tekiä.. :5:
Juu ja laulaja sama kuin Eternal tears of sorrowin River flows frozen biisin puhtaissa osuuksissa. Tuo biisi on muuten sitten niin saatanan hieno kappale että itku pääsee.

:offtopic: eipä oo tainnu holopainen kirjottaa yhtään biisiä for my painille...tai ei ainakaan fallenille,uusimmista en tiedä...

Jep, EToS:lla on kyllä muutama todella kananlihoille laittava biisi. Todella kaunista ja lohdottuman armotonta. Niin, ja taitavat olla EToS:n hemmot pitkästä aikaa studiossa.

Mike sanoi:
Juu ja laulaja sama kuin Eternal tears of sorrowin River flows frozen biisin puhtaissa osuuksissa. Tuo biisi on muuten sitten niin saatanan hieno kappale että itku pääsee.

For My Pain- Broken Days.. kappale johon en ole vielä kyllästynyt.. mitäs mieltä maikki?

Korvavaurio sanoi:
Lake of tears(jos se sitten on rankkaa)

jumatsuikka,ihan uus tuttavuus mulle,mutta miten mä olen tälläsen voinu missata?
noitten miken clippien perusteella ihan vitun hyvä..taidampa..köh köh...kotiin päästyäni pistää dc:n huutamaan

EEDITTIÄ onkos nää julkassu paljonkin?mitä levyjä kannattas haeskella?

EDIT2 katos olihan siinä linkki kotisivuillekin...

TomiTheHuge sanoi:
For My Pain- Broken Days.. kappale johon en ole vielä kyllästynyt.. mitäs mieltä maikki?
Pidän itse törkeesti Dancer in the darkista.

Jos For my pain iskee, niin ehdottomasti zekattavaksi:

Poisonblack
Love infernal full mp3(niin koukuttava biisi, että jos tuon avaa, niin se tulee kuunneltua arviolta 100 kertaa).
Poisonblackissa on vokaaleissa Charonin vokalisti(vakuuttavan voimakas ääni) ja Senareiden Laihiala tais olla skitassa.

1_5_iso.jpg

Charon
Worthless clippi

4_136_iso.jpg

Back
Ylös Bottom