Se tarkoittaa sitä, että olet tapaillut petollisia paskahousuja. Oletko itsekin sellainen?neutraali sanoi:Mitä tää meinaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se tarkoittaa sitä, että olet tapaillut petollisia paskahousuja. Oletko itsekin sellainen?neutraali sanoi:Mitä tää meinaa?
Kuten jo aiemmin sanoin en puhu omasta kokemuksestani, ilmeisesti olen sitten tavannut/nähnyt näitä "petollisia" ihmisiä normaalia enemmän.Tomi sanoi:Oletko itsekin sellainen?
Richard75 sanoi:...kaukosuhde voi todellakin toimia jos molemmilla on ne moraalikäsitykset kunnossa, halu panostaa suhteeseen ja osoittaa välimatkasta huolimatta usein että toinen on se todella tärkeä.
Hyvässä suhteessa olevaa ja oikeanlaisella luonteella varustettua ihmistä ei tilaisuudet hetkauta yhtään mihinkään.
Itse olen asunut vuoden 2011 alusta lähtien ulkomailla, ensin Kanadassa, sitten Ranskassa ja nyt Virossa, tyttöystävä asunut koko ajan Suomessa. Ihan hyvin tämä on sujunut, aluksi oli tietysti vaikeampaa. Pisimmillään on tainnut olla jotain 3-4 kuukautta siten ettei olla nähty ollenkaan, nykyisin nähdään lähes joka viikonloppu, joten eihän tämä enää varsinainen etäsuhde edes ole.
....
^ Parin vuoden kokemuksella voin sanoa, että kaikesta rankkuudestaan huolimatta on kaiken vaivan arvoista oikean tyypin kanssa. Toki helpottaa, jos suhteessa on totuttu kommunikoimaan paljon sanallisesti - ne on kuitenkin monena hetkenä ainoa kommunikaatiotapa, mitä käytettävissä on. Prosessia helpottaa, jos on mahdollista viettää pitempiä aikoja yhdessä edes säännöllisen epäsäännöllisesti ja myös se, että erossa ololla on joku loppupäivämäärä, mitä odottaa.
Ehkä ei kannata ajatella asiaa liikaa, elää vaan päivä kerrallaan. Jos tyyppi on oikea niin kyllä asiat aina järjestyy.