- Ikä
- 43
sammyx sanoi::lol2: Niin optimistia, että...
Pitäisikö sitten heti heittää kirves kaivoon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sammyx sanoi::lol2: Niin optimistia, että...
Ei, käsitin protskun viestin yltiöpessimistisenä ironiana, mut voinpa olla väärässäkin.Pyranha sanoi:Pitäisikö sitten heti heittää kirves kaivoon?
Pyranha sanoi:Pitäisikö sitten heti heittää kirves kaivoon?
Kuka täällä on väittänyt että kaikki pettää.PBS sanoi:Ei tietenkään voi/saa olla 100% varma ettei toinen petä, mutta onhan se aika naurettavaa että joku väittää että kaikki pettää 2 promillen jurrissa, että
niinhän se vaan on... ja sit tulee joku juniori joka heittää seuraavaks Aamen
voi voi sentään.
On se vaan kiva kun pystyy luottamaan toiseen täysin kun tuntee toisen niin hyvin ja uskaltaa pistää kaiken peliin.
neutraali sanoi:Paskat ne kaukosuhteet toimi, se on varmaa kun ollaan jossain pitkillä reissuilla ja jos siellä viinaa ruvetaan ottamaan ja baariin mennään niin tietäähän sen miten siinä käy, kaikkihan voi uskotella itselleen ettei se mun vaimo/mies kyllä sellaista tee vaan kylläpä ne suurin osa sitä tekee, eli huoraamassa käydään puolin ja toisin se on varmaa.
neutraali sanoi:Paskat ne kaukosuhteet toimi, se on varmaa kun ollaan jossain pitkillä reissuilla ja jos siellä viinaa ruvetaan ottamaan ja baariin mennään niin tietäähän sen miten siinä käy, kaikkihan voi uskotella itselleen ettei se mun vaimo/mies kyllä sellaista tee vaan kylläpä ne suurin osa sitä tekee, eli huoraamassa käydään puolin ja toisin se on varmaa.
Richard75 sanoi:Enpä ihan allekirjottas tota, kaukosuhde voi todellakin toimia jos molemmilla on ne moraalikäsitykset kunnossa, halu panostaa suhteeseen ja osoittaa välimatkasta huolimatta usein että toinen on se todella tärkeä.
Hyvässä suhteessa olevaa ja oikeanlaisella luonteella varustettua ihmistä ei tilaisuudet hetkauta yhtään mihinkään. Ja vaisto kyllä kertoo jo hyvissä ajoin kenen kanssa kaukosuhteen luottamus toimii.
Gillyanne sanoi:Juuri näin. Tähän lisäisin vielä sen, että kummankin osapuolen täytyy olla siinämäärin aikuinen, että uskaltaa myös luottaa toiseen, eikä ole heti epäilemässä "kun sinä KUMMINKIN..." tjsp, sellainen nimittäin hiertää suhteen rikki todella nopeasti.
Itse elän tällä hetkellä kaukosuhteessa, välimatkaa noin 700 km, ja tapaan rakastani noin joka toinen viikonloppu. Luottamus pelaa kumpaankin suuntaan, ja muutto yhteiseen kotiin on jo suunnitteilla :haart: Ja ihan turha tulla kenenkään sanomaan, että se pettää sua kuitenkin, ei se nimittäin petä. Ai, että mistäkö tiedän? Mulla on tapana luottaa kumppanin sanaan, silloin kun seurustellaan.
nigster sanoi:Tuokin on totta, että pitää luottaa sen "kaverin" sanaan mutta jotkut ihmiset voivat silti vaan olla sellaisia, että tekevät sen kuitenkin eikä ole siitä moksiskaan ja sitten se selviää joku kaunis päivä, että toinen on pettänyt useamman kerran/useamman vuoden ajan.
neutraali sanoi:Rakkaus ja luottamus ei joillekin paljoa merkitse kun he joutuvat himon syövereihin :piis:
neutraali sanoi:...kaikkihan voi uskotella itselleen ettei se mun vaimo/mies kyllä sellaista tee vaan kylläpä ne suurin osa sitä tekee, eli huoraamassa käydään puolin ja toisin se on varmaa.
neutraali sanoi:Rakkaus ja luottamus ei joillekin paljoa merkitse kun he joutuvat himon syövereihin :piis:
En puhu omasta kokemuksesta, kun katselee ympärilleen niin näkee vaan kaikenlaista.
Onko rakkaus ja himo sama asia?Juupeli82 sanoi:Voidaanko silloin muka puhua rakkaudesta, jos tilaisuuden tullen petetään
Mitä tää meinaa?JohnnyB sanoi:Niinpä niin