Kauanko Salkkareita näytetään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raipat
  • Aloitettu Aloitettu
Eihän sitä voi ikinä lopettaa. Tai sitten käsikirjoitetaan joku Al-Qaidan terroristi-isku, jossa kuolee lähes kaikki ja loput tappavat ittensä kriisiavun puutteen takia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän me kaikki "nautita" Salkkareista ja Kaunareista vielä vanhainkodissakin... Ulla palkkaa kuolinvuoteellaan salaisen agentin selvittämään naapurien touhua ja Ritke rullailee rollaattorillaan pitkin ja poikin Los Angelesin kujia iskemässä 19v naapurintyttöjä...

ääh, no toivottavasti ei oo moneen vuoteen loppumassa, tai ainakaan minun elinaikanani.. (hitsi, ku oon niin hirveen riippuvainen siihen sarjaan :nolo: )

raipat sanoi:
Onko kenelläkään varmaa tietoa asiasta? Itse veikkasin, että tämän vuoden aikana lopetetaan.

No ei tod lopeteta.Ja jos sulla ei parempaa tekemistä kun maalailla piruja seinälle niin voi lähtee vetää täältä.

Ps. Eikä tarvii sitten mulle alkaa vittuileen

Ei sitä ole oikeastaan edes kannattavaa lopettaa, koska salkkarit on viikko toisensa jälkeen katsojalistan kärkipäässä, joka kerta miljoonan katsojan hujakoilla. Se tulee olemaan vielä pitkän aikaa suosittu sarja. Mut jos Ismo lähtee sarjasta, niin vaihtuu mullakin kanava
smashed.gif

tompsa sanoi:
Sitä mietin, että miten toi sarja ees voitais lopettaa kokonaan? Tai miten se tapahtuisi jos sellainen kauheus sattuisi :D
Kaikki henkilöt muuttais pois pihlajankadulta tms.? :rolleyes:

Lopettaminenhan olisi hyvin helppoa.
Yksi kaunis päivä ei vain tv:stä tulisi salkkareita.
Ei selityksiä, ei kommentteja. Tilalle joku oikeasti hyvä sarja.

tompsa sanoi:
Sitä mietin, että miten toi sarja ees voitais lopettaa kokonaan? Tai miten se tapahtuisi jos sellainen kauheus sattuisi :D
Kaikki henkilöt muuttais pois pihlajankadulta tms.? :rolleyes:

ei sarjalla tarvitse olla varsinaista "loppua" jotta se voitaisiin loepttaa. ihan hyin voisivat lopettaa sen ilman sen kummempaa, kunhan osa juonikuvioista saataisiin edes jonkinlaiseen ratkaisuun.

erkjetter sanoi:
ei sarjalla tarvitse olla varsinaista "loppua" jotta se voitaisiin loepttaa. ihan hyin voisivat lopettaa sen ilman sen kummempaa, kunhan osa juonikuvioista saataisiin edes jonkinlaiseen ratkaisuun.

Tai sitten voidaan tehdä "Twin peaksit". Tuotantokausi lopetetaan perhanan jännään cliffhangeriin ja sen jälkeen ilmoitetaan vain, että uusia jaksoja ei oo eikä tuu.

EDIT:
"Seppo on nelinkontin olkkarissa ponisatula selässä. Ullalla on tiukka nahka-asu ja hän asettelee juuri strap-on-dildoa paikoilleen. Eteisestä kuuluu Kallen ääni, "Moi mihin tää jättipakkaus KY-jellyä laitetaan... [fade to black][Tidi-di-dii dii-dii-dii-dii]" "

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom