kauanko lisäravinteiden vaikutus kestää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhis^^
  • Aloitettu Aloitettu
oon nyt popsinut täs pari kk l-argiini l- ornitiini ja creatiini kapseleita , tuli vaan mieleen ku purkki alkaa näyttää aika tyhjältä että kauanko noiden vaikutus kestää jos lopetan käytön? että meneekö kaikki rahat kaivoon mitä oon noihin aineisii laittanu jos lopetan käytön pari kk käytön jälkee :E
Creatiini nyt luultavasti poistuu elimistöstä tovin jälkeen , mutta entä noi muut?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No totta kai, noihan on aminohappoja. Käytetään nopeasti. Pitää ostaa lisää jos haluaa vaikutuksen takaisin. Tosin itse en tuhlaisi rahaa tuollaiseen moskaan...

Noh. Ei kai noilla aineilla mitään pitkäaikaista vaikutusta haetakkaan. Ne vaikuttavat silloin kun niitä syödään. Ja jos niillä on jotain vaikutusta jo ollut (?), niin ei kai ne rahat sitten ole hukkaan menneet, vaikka lopetatkin.

Ei ne kaivoon oo menny jos oot jotain reenitehoa saanut niillä lisää. Eli kyllähän ne parin kuukauden reenillä hankitut lihakset pysyy vaikka nuo lopetatkin :) Ainoot erot varmaan mitä saatat huomata reenatessas kun et moisia popsi on ehkä hienoinen sarjojen toistomäärän heikkeneminen ja pikkasen pienempi pumppi lihaksissa reenin jälkeen.

Käsittääkseni arginiinissa on ihan hyvästäkin pitää taukoja joskus, mutta tosiaan kaikkihan tuosta aineksesta käytetään aikas nopsaa ja siks päivittäin popsitaan. Kreatiinin käytöstä ite en o saanu kauheita hyötyjä, mutta kaippa siinä jonkun toiston menettää reenissä ja sitten paino voi vähä heilahtaa alaspäin kun lopettaa sen syömisen (se on varmaan nesteen poistumista).

Mutta siis hankitut lihakset ei mihkään lähe jos vaan reenaamista ja ruoan syömistä jatkaa samaan malliin.

Tähän voi nyt yleisesti ottaen sanoa, että kaikki menee ennemmin tai myöhemmin kankkulan kaivoon. Jos vähennät proteiinia niin pakkohan sen on lihaksissa näkyä. Mutta jos nyt olet pari kuukautta vetänyt mainitsemiasi tuotteita niin tuskinpa huomaat mitään eroa.

Suositut

Back
Ylös Bottom