Kauan lokit hautoo?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Lokit ja muut roskalinnut on paskonu mun päälle 5 kertaa. Ilman kummempia ne vaan lähtee lentoon nähtyään mut ja shaissettaa. Mä en tykkää niistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon funtsinu minkä vastakillerin mä niille tekisin jos ja kun seuraavat shaisset löytyy Opeliksin päältä, perkele kun ei viitsis millään yötä myöten lymyillä ulkosalla ja odottaa niitä paskaperseitä. Mulla kyllä on tehokas impukka jolla vois töräyttää.....

Mulle ainakin jäänyt traumat kun pienenä kävelin onnellisena megaisojätski kädessä ni eiköhän lokki pasko juuri siihen. Ei ole niin katkeraa itkua ikinä toiste tullut. :itku: Ja myöskin hieno lähteä aamusti autolla töihin kun edellisenä päivänä kaksi tuntia vahannut autoa ja yöllä lokit kuorruttaneet auton paskalla. Hetkonen, missäs se taattoon vanha ilmakko olikaan. :evil:

Joskus 6-vuotiaana lomailtiin isännän kans Norjassa ja oltiin siinä oltu jo monta tuntia joenvarressa kalassa ja ei tullut mitään. Sitten isäntä huusi, että nyt on iso kiinni ja mä tietenkin juoksen kattomaan. No sieltähän oli lokki tarttunut lennosta kiinni vaappuun ja isäntä hilasi sen rannalle.. Ei tarvinnu lähteä ilman saalista kotia :)

On muuten ärsyttäviä elukoita nuo lokit ja pulut. Aina saa pelätä että on paskaa niskassa jos erehtyy torille ostoksille.

Meillä töissä on sen hallin ulko-oven yläpuolella haarapääskyn pesä. Koko saatanan perhe on ihan paskantanu koko hallin oviseinän ja siitä ovesta ei edes uskalla kulkee, kun ne lentää päin. Teki mieli jo käydä näyttämässä pesälle vähän lekaa, mutta ajattelin säästää, kun ajattelin, että kyllä ne kohta lähtee. Joka päivä kun käveli siihen ovelle, niin sai kaivaa haarapääskyä korvan takaa... Oli aivan vitun kiukkusia!

Ja sitten tossa kuukausi aikaa töissä lokki päätti tulla ja paskantaa mun hanskaan... Siis mulla oli käsi hanskassa kun painoin töitä ja lokki tiputti hanskan raosta mukavat yllärit sisälle. Hanskat roskiin ja käsi pyykkiin...

Pulut ja lokit on kyllä ärsyttäviä .... ei muuta kuin
lainaatte isoisän sydänlääkettä *nitro* ja murennatte sitä
leivänpalasen väliin .... voi olla että kerkee lennellä minuutin tai parin
niin *poks* ...

Mitä jos lokeille syötettäisiin kasvuhormoneja tai ihan sama vaikka sorsille
.. kestäiskö niiden ruumis sitä ?

Matsku sanoi:
Pulut ja lokit on kyllä ärsyttäviä .... ei muuta kuin
lainaatte isoisän sydänlääkettä *nitro* ja murennatte sitä
leivänpalasen väliin .... voi olla että kerkee lennellä minuutin tai parin
niin *poks* ...

Mitä jos lokeille syötettäisiin kasvuhormoneja tai ihan sama vaikka sorsille
.. kestäiskö niiden ruumis sitä ?

Faija kertonut pari kertaa stoorin siitä kun olivat syöttäneet muksuna pullan sisällä mummon nitroja lokeille. Kuulemma ottivat muutamien minuuttien kuluttua tosi kovan spurtin korkeuksiin ja sit putos veteen kuolleena.

Itse tuli nappulana tekemisen puutteen vuoksi syötettyä monesti kärpässienen lakkeja sorsille ja ihme kyllä ne niitä söi, kohtuu innokkaasti vielä.

Eipä ne muskimooli, muskariini ja iboteenihappo niin törkeen kovia myrkkyjä ole. Muskariini tosta muistin mukaan pahin. Samaa löytyy myös muskottipähkinästä.

Molemmat edellä mainitut temput ansaitsevat joka tapauksessa :david:-merkin. Typerää.

Tohon kasvu kysymykseen vastaus saadaan sit kun saat hommattua jostain aitoa kasvua. :lol2:
-------

Lokeista tuli mieleen vielä se kun kuopion torilla oli tapana houkutella lokkeja ja puluja isoon telttaan safkalla ja kun populaatiota teltassa oli riittävästi, vedettiin teltan seinät kiinni ja kuorma-auton pakoputkista pakokaasut letkuja pitkin telttaan.

Autot oli käynnissä jotain 30 min ja sit lapioitiin linnut auton kyytiin viimeiselle matkalle kaatopaikalle.

Ei ole tietoa tehdäänkö sitä enää nykyään?

Oikeaako lokeilta tosiaan koivet nitroihin? Jos oikeaa niin sitten varmaan variksiltakin? Sillä tuossa pihassa on varisperhe joka aloittaa raakkumisen jo klo4 joka pirun aamu. Voi tulla kohta varikselle ikuinen rauhoitus kun käyn mummon luonna keskiviikkona. Varis, varis tule setän parvekkeelle pullaa syömään... :curs:

Muuten toi syötinmyrkyttämistaktiikka on varmaan ihan jees, mutta sitten on kivaa kun joku esim. merikotka menee popsimaan lokille tarkoitettuja silakoita :)

maximillian sanoi:
Faija kertonut pari kertaa stoorin siitä kun olivat syöttäneet muksuna pullan sisällä mummon nitroja lokeille. Kuulemma ottivat muutamien minuuttien kuluttua tosi kovan spurtin korkeuksiin ja sit putos veteen kuolleena.

Itse tuli nappulana tekemisen puutteen vuoksi syötettyä monesti kärpässienen lakkeja sorsille ja ihme kyllä ne niitä söi, kohtuu innokkaasti vielä.

Eipä ne muskimooli, muskariini ja iboteenihappo niin törkeen kovia myrkkyjä ole. Muskariini tosta muistin mukaan pahin. Samaa löytyy myös muskottipähkinästä.

Molemmat edellä mainitut temput ansaitsevat joka tapauksessa :david:-merkin. Typerää.

Tohon kasvu kysymykseen vastaus saadaan sit kun saat hommattua jostain aitoa kasvua. :lol2:
-------

Lokeista tuli mieleen vielä se kun kuopion torilla oli tapana houkutella lokkeja ja puluja isoon telttaan safkalla ja kun populaatiota teltassa oli riittävästi, vedettiin teltan seinät kiinni ja kuorma-auton pakoputkista pakokaasut letkuja pitkin telttaan.

Autot oli käynnissä jotain 30 min ja sit lapioitiin linnut auton kyytiin viimeiselle matkalle kaatopaikalle.

Ei ole tietoa tehdäänkö sitä enää nykyään?

heh ... noita lokkeja ym.. muita puluja alkaa kyl olemaan ihan tarpeeksi ..

henki pois

maximillian sanoi:

lol :D Lokkien auschwitz

maximillian sanoi:
Ankkoja ei perkele enää kiusata :curs: Ne on kokenut riittävän kovia niitten kaivonkansien takia :itku: Ne kasvut annetaan kaikille roskalinnuille, ei vaan ei perkele lähdetä leikkiin ollenkaan. Ne 50kg painavat kasvulokit lentelee kuitenkin tänne ja vääntää elämää suuremmat shaisset mun Ooppelin katolle :curs:

maximillian sanoi:

Tuo on aika typerää, sillä dieselin pakokaasut on tehottomia. Ilman katalysaattoria olevalla bensavehkeellä pulut olis oijennu alle minuutin.

Simppu sanoi:
Muuten toi syötinmyrkyttämistaktiikka on varmaan ihan jees, mutta sitten on kivaa kun joku esim. merikotka menee popsimaan lokille tarkoitettuja silakoita :)

Jos on niin nössö merikotka että se rupee syömään jotain valmiita syöttejä niin kyllä se ansaitseekin tulla myrkytetyksi :david: (huono)

Muutama vuosi sitten Ruisrokissa joku älypää keksi syöttää lokeille hiilihappojäätä. Sitten ihmeteltiin, kun vedessä lillui kuolleita lokkeja ja osa aivan rantapalloiksi paisuneita.

Miten kävi? Kuoriutuko ne? Meillä duunissa on kanssa noita lokinpesiä ja paras tapa on trittää hajoittaa ne pesät jo ennen kun niissä on munia. Jos hajotat ne munat niin lokki syö jämät ja munii viereen uudet.
Odotas vaan kun ne kuoriutuu. Ne pikku lokit kävelee ympäriinsä ja emo vahtii niitä ihan samanlaisella antaumuksella! Sä et vaan ikinä tiedä missä ne on...

Oletteko muuten huomanneet, että tuollaiset kaupunkilaiset kaatopaikkalokit käyttäytyy ihan eri tavalla kuin joku merellä pesivä selkälokki (tai harmaalokki tai mikä niistä se yleisin on). Meinaan kyllä sellainen iso lokki on mielestäni melkoisen uljas lintu lentäessään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom