Onnea Helsinki. Taas katsotaan onko näistä vehkeistä iloa kaupungissa vai eikö. Katumaasturimies parhaiten nauraa :lol2:
Ilmatieteen laitoksen mukaan torstain ja perjantain lumisateet voivat tuoda etelään jopa 40 senttiä lunta.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012112816385246_uu.shtml
Juuri tulin kotiin mun GT-luokan coupella. Ei mitään ongelmia. Aamulla oli vielä alla kuluneet kitkat ja kävin uudet nastat laittamassa alle, mutta aamulla pärjäsin siinä missä kesälläkin.
Edit: tai no en tietenkään samalla lailla kuin kesällä, mutta liikkeelle pääsin ja hengissä selvisin ilman sen kummempia ongelmia. Siis en tarvinnut nelivetoa, toki se varmasti olisi hauskempaa ollut.
Mikään ei ole niin ärsyttävää liikenteessä kuin alinopeus. Olen koittanut keksiä jotain ärsyttävämpää, mutta olen tullut siihen johtopäätökseen, että toi on kaikista pahinta. Ihan sama onko kesä vai talvi, niin toi ottaa päähän ihan jumalattomasti. Eihän sille toki talvella mitään voi.
Mä lähdin liikennevaloista nopeampaa mun vajaavtoisella kuin vieressä ollut audin S4... Juu tuo S4:n olisi varmasti polkenut kilpailutilanteessa musta ohi heittämällä, mutta tämä nelivetokuski ei ollutkaan niin innoissaan tuosta etenemiskyvystä että sen oilisi pitänyt kenkiä tavallista enemmän. Eli S4:n lähti valoista normaaliin tahtiin ja minä itselle normaaliin tahtiin (siis joka on aina suhteellisen rivakka). Vielä näillä keleillä pärjäsin normaaliin kanssa-autoilijaan verrattuna.
Se hyvä puoli näissä keleissä on, että SUVi kuskit kun ovat innoissaan, että kerrankin heidän autonsa liikahtaa normaalia paremmin niin he niillä myös hullun kiilto silmissä polkevatkin joka liikennevaloista. Eivätpähän ole jaloissa kuten kesällä ovat. Se taitaa selittää myös tuon S4:n normaalin lähdön näin talvikeleilläkin. S4:n kun liikahtaa myös kesäkeleillä tavallista paremmin niin kai siitä on se hohto lähtenyt ettei tarvitse sitten talvella polkea valoista toisiin... eikös se Mike joskus näille naureskellut, siis näille valoista toisiin kaahaaville, ja nyt talven tultua se onkin eri kivaa.
Edit: tää neliveto vs. vajaaveto väittely on ihan sama kuin etuveto vs. takaveto väittely. Molemmilla pärjää, mutta takaveto on kivempi ja mun mielestä urheilullisessa ajossa parempi. Mutta aina löytyy molempien puolustajia, vaikka loppujen lopuksi kaikilla pääsee paikasta a paikkaan b, ja ainoita joita tuo kiinnostaa ovat me autoihmiset. Meet kysymään joltai vanhemmalta herrasmieheltä tai naiselta, että mistä sun autos vetää niin se sanoo "en tiedä, kyllä se liikkuu ja sillä pääsee kauppaan, töihin ja kotiin".