Katumaasturit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itselläni on Hyundain Tucson alla. Kyseessä on 2 litrainen diisseliversio automaattilaatikolla. Boksittamisen jälkeen tussunen hörppii 8.1 litraa satasella pk-seudun ajoilla ja on ihan helvetin kiva peli ajaa. Hiljainen, jämäkkä ja laadukas. Tosin vastapainoksi ruma kuin tuksu.

Itse pidän SUV:sta siksi, että sitä saa ajaa istuen. Ei tarvitse maata penkillä, ei ole tuntu että asfaltti raapi persettä ja sieltä pääsee pihallekkin suurempia urheilematta. Ehkä se on toi 40:n ikä, joka tekee kankeaksi ja hitaaksi.

Huihaihin päädyin siksi, että kun lyötiin rahaa palttiarallaa 25 tonnia pöytään, ja sillä rahalla piti löytää farkku, automaatti, diesel, neliveto ja vetopainoa 750 kg, ei yksinkertaisesti tullut muita vaihtoehtoja vastaan. Joka tapauksessa en ole sekuntiakaan katunut valintaani. Seuraava autonikin on melko varmasti huihai, tosin Santa Fe. Silloin tosin ei tarvitse enää venettä hinata, mutta kun SUV on vaan niin mukava, ei muutakaan voi kuvitella.

Tucson-2.jpg


Ainiin. edelline auto oli Saab 95 Aero. Kiva peli muuten, mutta lelu. Never again.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ahaa, nyt sulla on auto valmistajalta, joka tekee telkkareita ja edellinen Aero oli tähän huihaihin verrattuna lelu? Selvä....
Itseasiassa wiki kertoo, että Hyundai on maailman neljänneksi suurin autovalmistaja. Tiedä sitten kuinka suuri tuo sun saabis on mutta ei ainakaan ole näiden neljän joukossa...
 
Itseasiassa wiki kertoo, että Hyundai on maailman neljänneksi suurin autovalmistaja. Tiedä sitten kuinka suuri tuo sun saabis on mutta ei ainakaan ole näiden neljän joukossa...
Eipä kai ollut kyse siitä, mikä on suurin autovalmistaja. Herätti vaan ihmetystä, että miten ihmeessä noinkin hyvä auto, kuin Saab 9-5 Aero on muka lelu Hyundain rinnalla.
 
Eipä kai ollut kyse siitä, mikä on suurin autovalmistaja. Herätti vaan ihmetystä, että miten ihmeessä noinkin hyvä auto, kuin Saab 9-5 Aero on muka lelu Hyundain rinnalla.
Kyllähän mä sen osasin rivien välistä lukea mutta sun perustelut nyt olivat vain niin tyhmät, että oli pakko kuitata.
 
Eipä kai ollut kyse siitä, mikä on suurin autovalmistaja. Herätti vaan ihmetystä, että miten ihmeessä noinkin hyvä auto, kuin Saab 9-5 Aero on muka lelu Hyundain rinnalla.

Jos toinen on jonkun mielestä auto ja toinen on lelu. Mikä siinä voi olla niin vaikeaa ymmärtää? Lelu eli ei välttämättä yhtä käytännöllinen.
 
Eikös tuo Amarok ole tarkoitettu vähän niin kuin nätimmäksi työkaluksi? Tuo alla oleva rengastus näyttäisi normimaastokäyttöön ihan sopivalta. Tuon kokoinen pyörä mahtuu vielä vähän joustamaankin. Tämä siis olettaen, että tuota ostettaisiin työkäyttöön eikä latteleluksi. Töölön käymättömille korpimaille tuo tietysti ihan ehdottomasti tarvitsee vähintään 22 tuumaiset kromivanteet.

-Franco
 
Ahaa, nyt sulla on auto valmistajalta, joka tekee telkkareita ja edellinen Aero oli tähän huihaihin verrattuna lelu? Selvä....

Niin Hyundailla taitaa olla kuitenkin moninverroin enemmän tietoa, taitoa ja kapasiteettia masiinoiden valmistamiseen kuin Saabilla.

No Aero nyt vaan sattuu olemaan lelu, joskin helvetin hyvä ja mukava ajaa. Muuten sitä sai olla viemässä jatkuvasti korjaamolle* ja kaiken lisäksi siinä on helvetin kalliit ylläpitokulut. Kalliita tyyppivikoja ja helvetin huono vaihtoarvo. Toisekseen, kun ajan pk-seudulla 35000 - 40000 kilsaa vuodessa keskinopeuden ollessa 60 kmh, en oikein ymmärrä mihin tarvitsin 250 kaakkia, ja varsinkin kun se lelu vielä vetää edestä. Siksikin tuo auto oli minulle lelu, enkä pidä sitä todellakaan hyvänä autona. Paljon enemmän siinä oli vikoja kuin Hyundaissa. Paljon paljon enemmän..


*esim huollot 10 000 välein.


Vielä Saabista. Mulle ei kerta kaikkiaan mene jakeluun että miksi helvetissä se virtalukko pitää olla keskikonsolissa. Tuon imago-homman takia kuskilla ei ole juuri minkäänlaisia säilytystiloja kännykkää, mp3-soitinta tai muita vastaavankaltaisia tarpeita varten. Todella perseestä moinen virtalukko-keskikonsoli-kombinaatio.
 
Zone-sarja -42%
Niin Hyundailla taitaa olla kuitenkin moninverroin enemmän tietoa, taitoa ja kapasiteettia masiinoiden valmistamiseen kuin Saabilla.

No Aero nyt vaan sattuu olemaan lelu, joskin helvetin hyvä ja mukava ajaa. Muuten sitä sai olla viemässä jatkuvasti korjaamolle* ja kaiken lisäksi siinä on helvetin kalliit ylläpitokulut. Kalliita tyyppivikoja ja helvetin huono vaihtoarvo. Toisekseen, kun ajan pk-seudulla 35000 - 40000 kilsaa vuodessa keskinopeuden ollessa 60 kmh, en oikein ymmärrä mihin tarvitsin 250 kaakkia, ja varsinkin kun se lelu vielä vetää edestä. Siksikin tuo auto oli minulle lelu, enkä pidä sitä todellakaan hyvänä autona. Paljon enemmän siinä oli vikoja kuin Hyundaissa. Paljon paljon enemmän..


*esim huollot 10 000 välein.


Vielä Saabista. Mulle ei kerta kaikkiaan mene jakeluun että miksi helvetissä se virtalukko pitää olla keskikonsolissa. Tuon imago-homman takia kuskilla ei ole juuri minkäänlaisia säilytystiloja kännykkää, mp3-soitinta tai muita vastaavankaltaisia tarpeita varten. Todella perseestä moinen virtalukko-keskikonsoli-kombinaatio.
Okei, no nyt ymmärrän vähän paremmin mitä hait takaa tuolla lelukommentilla, ymmärsin sen vaan aluksi vähän eri tavalla.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aika miehekkään kokoiset renkaat, silmämääräisesti vois heittää joku 325-335/70 R17.
Pirellin Scorpionit. En tahdo edes tietää mitä nuo kumit maksaa...

Surkean vähän vääntöä tuossa muuten: Vääntö: 502 Nm @ 5000 r/min

Kuka tietää hienoimman speksin tosta eli bensatankin koon?

Tuskin yli 300 litraa kuitenkaan, jo alkaa lambomiehelläkin vitutuskäyrä kasvaa kun tankkaat 420 eurolla tankin täyteen ja ajat sillä viikonlopun verran :D
 
Aika miehekkään kokoiset renkaat, silmämääräisesti vois heittää joku 325-335/70 R17.
Pirellin Scorpionit. En tahdo edes tietää mitä nuo kumit maksaa...

Surkean vähän vääntöä tuossa muuten: Vääntö: 502 Nm @ 5000 r/min



Tuskin yli 300 litraa kuitenkaan, jo alkaa lambomiehelläkin vitutuskäyrä kasvaa kun tankkaat 420 eurolla tankin täyteen ja ajat sillä viikonlopun verran :D

290 litraa. Jostain jääny mieleen.
Varmaan siks aika paskat väännöt ku konehan on ilmeisesti suoraan Countachista, paljonkohan vääntöä sitten jossain 2000r/min, ei luulis olevan kovin käytännöllinen maasturissa tommonen mylly. Asennetta autossa kyllä on pikkusen enemmän ku jossain escaladessa :D
 
Kuka tietää hienoimman speksin tosta eli bensatankin koon? :D


oisko ollut turnerin tinan lambo, johon ne vaihtoi mtv:lla mersun cdi tekniikan pikkusen lastutettuna. Pitäis tulla hieman luotettavammaksi ja varmasti potkuakin riittää.
 
290 litraa. Jostain jääny mieleen.

Varmaan Keke Rosbergin jostain ikivanhoista haastatteluista. Muista hyvin kun ukko kirosi auton kulutusta useammassakin haastattelussa aikoinaan. Voi tietty olla että Keke halusi vaan alleviivata joka välissä että kyllä polttoaineisiin massit riittää.

Edit. Sä ootkin vasta 20v? Et sä sitten varmasti ole pahemmin Keken horinoita seuraillut.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom