Katsoitko maailman vahvin nainen kilpailun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu

protsku

Banned
Hitto kun oli vahvoja naisia eilen telkkarissa. Suomen edustaja väänsi todella tiukkaan joka lajissa ja ainoastaan maastaveto meni teknisesti persiilleen kun joutui nykyttämään tankoa sentin kerrallaan ylöspäin jumituksen takia....

Yhtä asiaa jäin ihmettelemään eli tää Ruotsin kilpailija - näytti ihan mieheltä. Olisko täti syönyt hormooneja vai mistähän johtuu? Hienot kisat joka tapauksessa ja kaikille respektiä, kovia mimmejä!

:worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Just avasin telkkarin kun tuo ruotsin "setä" siellä vääti. Aikani kattelin ja ihmettelin, että mitenkä noin pieni mies on lähteny tommosiin kisoihin :eek: Kyllä huvitti kun huomasin et ne onkin naisten kisat :lol2:

dmv sanoi:
Just avasin telkkarin kun tuo ruotsin "setä" siellä vääti. Aikani kattelin ja ihmettelin, että mitenkä noin pieni mies on lähteny tommosiin kisoihin :eek: Kyllä huvitti kun huomasin et ne onkin naisten kisat :lol2:
joo, näin siinä varmaan kävi :jahas: :zzzz: :kakka:

dmv sanoi:

Mä avasin kerran tv:n ja siellä oli joku euroviisukarsinta menossa, katoin notta miksi missikisoissa nykyään lauletaan ja jopas onkin ruma missi. Se olikin Sillanpään Jartsa joka siellä lauloi, luulin että se oli nainen.
:eek: :lol2:

protsku sanoi:
Yhtä asiaa jäin ihmettelemään eli tää Ruotsin kilpailija - näytti ihan mieheltä. Olisko täti syönyt hormooneja vai mistähän johtuu?

Korjatkaa jos olen väärässä... Käsitykseni mukaan Ruotsin täti on ollut mammalomalla eli saanut vauvan ja siksi ollut poissa kuvioista jonkin aikaa. Kuka uskaltaa tehdä lapsia jos niistä tulee tollaiseksi????? :eek: :rolleyes:

Mut Heini oli edelleen (taas, ohjelma tuli meinaan uusintana) upea ja vahva :worship:

Katsoin, harmikseni. Tulisi mielummin naistenkehonrakennusta kuin rekkalesboja pyörittämässä renkaita.

tiinuli sanoi:
Kuka uskaltaa tehdä lapsia jos niistä tulee tollaiseksi?

Joo siis jos tyttövauvoille kasvaa parta niin jotain on pielessä! :hyper:

tiinuli sanoi:
Korjatkaa jos olen väärässä... Käsitykseni mukaan Ruotsin täti on ollut mammalomalla eli saanut vauvan ja siksi ollut poissa kuvioista jonkin aikaa. Kuka uskaltaa tehdä lapsia jos niistä tulee tollaiseksi????? :eek: :rolleyes:

Kyllä se oli mamma lomalla jokin aika sitten. Tais olla viime vuoden kisoissa juuri palanneena, mutta hyvä on "kunto" ja karvankasvu näin vast`ikään lomalta palanneelle... ;)

fasti sanoi:
Katsoin, harmikseni. Tulisi mielummin naistenkehonrakennusta kuin rekkalesboja pyörittämässä renkaita.

Kyllä Heiniä katsoo oikein mielellään :thumbs: Muista ei tosin voi sanoa samaa.

Gazza sanoi:
Kyllä Heiniä katsoo oikein mielellään :thumbs: Muista ei tosin voi sanoa samaa.

Jep, Heini on tosi kaunis nainen, mee mu kans naimisiin ja tee kymmenen lasta ja koira sekä rivitalonpätkä mun kaa :haart:

No jos totta puhutaan niin toivottavasti tota lajia ei pilata sellaisilla kilpailijoilla, jotka muuten muistuttavat miestä mutta on vaan pidemmät hiukset ja paljon meikkiä naamassa. Miehet on ja pysyy rumina, mutta naisellisuutta ei sais tossakaan lajissa tuhota.

Isoperse sanoi:
Jep, Heini on tosi kaunis nainen, mee mu kans naimisiin ja tee kymmenen lasta ja koira sekä rivitalonpätkä mun kaa :haart:

Kumman teette ensin, koiran vai ne 10 lasta?

Pomme sanoi:
Kumman teette ensin, koiran vai ne 10 lasta?
Koiralla kai se helpoin on aloittaa. Sen jälkeen ne kymmenen lasta ja sitten onkin vuorossa todellinen koitos: Rivitalonpätkä!
:hyper:

protsku sanoi:
Joo siis jos tyttövauvoille kasvaa parta niin jotain on pielessä! :hyper:

:lol2: eikä kun vauvoiSTA tulee tollaiseksi. Siis kun nainen saa lapsen, se muuttuu mieheksi.

Jos tyttövauvalla on parta niin sehän on vaan plussaa :D

Pecman sanoi:
Koiralla kai se helpoin on aloittaa. Sen jälkeen ne kymmenen lasta ja sitten onkin vuorossa todellinen koitos: Rivitalonpätkä!
:hyper:

Aloitetaan koiralla, se on helppoa kun mullakin on karvoja kans. Se ei oo vielä selvinny miten saadaan siitä vielä labradorinnoutaja syntymään.

Vaikeampaa onkin sit lasten teko, ainakin mun geeneillä. Varsinkin jos niistä pitäis tulla ihmisen näköisiäkin, eikä vuoristogorillan ja ihmisen sekoitusta.

Toi rivarinpätkä on helppo "tehdä", synnytys voi olla sit hiukan vaikeampaa :D Ainakin vois ottaa rännit pois.

No, tämä nyt meni vähän :offtopic: , mut väliäkö sillä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom