FIGURE PRO Kati Alander

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Onhan Kati aivan uskomattoman kaunis nainen. Tuolla instassa on yksi kuva jossa hänellä ei ole ripsiväriä ja :kuola: paras kuva ikinä.

Kati kilpaili myös San Marino Pro kisoissa viime sunnuntaina.

normal_DSC_3579_ergebnis.webp
normal_DSC_3578_ergebnis.webp
2017sanmarino_resultsfig.webp

^^ ihan mielenkiinnosta kerrotko mitä tuossa on shopattu?

No jos nyt lähdetään liikkeelle siitä, että tuossa kuvassa on kaikki shopattu.

Se, kuinka paljon niitä on shopattu, onkin sitten eri asia. Nopealla vilauksella kuitenkin iho on tasoitettu, valoja ja varjoja korostettu oikeisiin kohtiin
ja rehellisesti sanottuna kasvot eivät näytä kuuluvan tuohon kroppaan. Useammassa tasossahan tuota on muokkailtu...

Tämä siis vastaus tuohon photoshoppiin. Mielestäni Kati on kuitenkin aivan jäätävän tyrmäävä leidi!

Olen aika pihalla näistä naisten lajeista, mutta mikäs ero Katin ja Minna Pajulahden lajeilla ja menestyksellä on. Mun silmään Minna on vähän lihaksikkaampi. Molemmat taitavat olla suht menestyneitä ihan kansainvälisestikin. Iältäänkin saattaisivat olla samaa luokkaa.

Olen aika pihalla näistä naisten lajeista, mutta mikäs ero Katin ja Minna Pajulahden lajeilla ja menestyksellä on. Mun silmään Minna on vähän lihaksikkaampi. Molemmat taitavat olla suht menestyneitä ihan kansainvälisestikin. Iältäänkin saattaisivat olla samaa luokkaa.
Kati kilpailee figuressa joka lienee sama kuin bodyfitness (?) ja Minna physiquessa. En osaa sanoa kumpi on menestyneempi. Molemmat periaatteessa kauniita naisia, mutta itse en vaan pidä, imo, liian isoista silikonirinnoista, sopusuhtaisuus on kauniimpaa. Annetaan Katille kuitenkin vielä kehut kapeasta vyötäröstä. Mitä vielä kuvaan tulee, niin kyseessähän on meikkaajan, kampaajan, valokuvaajan yhteistyö ja ammattitaito sekä tietenkin kohde itse ja hänen valokuvauksellisuutensa - kenestä tahansa ei saa näyttäviä kuvia.

Back
Ylös Bottom