Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
. Hyvän näköinen kunto muutenkin.Samaa mietin itsekin.Onko kyseessä siis oikeesti joku susiruma,siiderivalas^^ ihan mielenkiinnosta kerrotko mitä tuossa on shopattu?

Olen sanaton- Absolutely the Finnish prime!
View: https://www.instagram.com/p/BkGBBrIgVop/?taken-by=katialander
Kati kilpailee figuressa joka lienee sama kuin bodyfitness (?) ja Minna physiquessa. En osaa sanoa kumpi on menestyneempi. Molemmat periaatteessa kauniita naisia, mutta itse en vaan pidä, imo, liian isoista silikonirinnoista, sopusuhtaisuus on kauniimpaa. Annetaan Katille kuitenkin vielä kehut kapeasta vyötäröstä. Mitä vielä kuvaan tulee, niin kyseessähän on meikkaajan, kampaajan, valokuvaajan yhteistyö ja ammattitaito sekä tietenkin kohde itse ja hänen valokuvauksellisuutensa - kenestä tahansa ei saa näyttäviä kuvia.Olen aika pihalla näistä naisten lajeista, mutta mikäs ero Katin ja Minna Pajulahden lajeilla ja menestyksellä on. Mun silmään Minna on vähän lihaksikkaampi. Molemmat taitavat olla suht menestyneitä ihan kansainvälisestikin. Iältäänkin saattaisivat olla samaa luokkaa.