Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se Ni-Danin teline ei ole lainkaan huonompi, jos miekkaa haluaa säilyttää vaikka pianon tai kaapin päällä. Muistaakseni Ni-Dan ei kuitenkaan myy semmoisia hienoja seinätelineitä.~Proxi~ sanoi:siis piti laittaa 75 euroo miekan hinnaks. joo, tuolla sivuilla ei ainakaan myyty telineitä erikseen. Niitä kuitenkin metsästän
Sabe Turussa myy tällaista miekkatelinettä 50 euroo. Että enpä tiedä Suomessa myytävän mitään halvempaa. Markkinat ei oo niin isot miekkatelineille~Proxi~ sanoi:joo.. sellaista haenkin mitä Ni-dan myy.. mutta saisko jostain muualta halvemmalla?
Pelkkää katanan käyttöä opetetaan Suomessakin sellaisissa budolajeissa kuin iai-do tai iai-jutsu. Laita googleen hakusanaksi "iaido" ja "vain suomalaiset sivut"- täppä päälle, niin löytyy kyllä hyvin.Randol sanoi:noissa paul chen miekoissa sanotaan että terä ja kahva on samasta teräksestä, vois siis varmaa olettaa että ne kestää viuhuttamista ihan hyvin. Ja sen verran vielä, opetetaanko tuollaista katanaa käyttämään missään? (harrastemielessä)
Oon vaan nähnyt niin paljon esimerkiksi jenkki-senseistäkin, jotka on 5.-6.dan karatessa ja sit ne tekee jotain demoa katanalla käytyään viikonlopun iaido-seminaarissa ja kaikki menee ihan pieleen.~Proxi~ sanoi:toi video, leffa, kirja juttu riippuu henkilöstä. Siis jos on taistelulaji taustaa ni ei ole mahdottomuus opetella. Itse olen omaoppisesti treenannu esim ison kirjon potkuja, pitkällä kepillä.. nunchakuilla ja pikkukepeillä. ja myös "miekkatekniikkaa". olen myös käynyt escrima seminaareja jälkeenpäin ja en paljoo enää uutta oppinut. nyt puhun perusteista.
Sussahan on ihan selvää puusepän ainesta ja enemmänkin. Komia on teline!John R sanoi:Jos on pientä puusepän vikaa niin ei tuollainen teline ole kovin vaikea tehdä. Tossa kuvassa on mun tekemä teline, eikä maksanu mitään. Ei tuo nyt mikään kovin edustava ole, mutta olipahan halpa.
Laudankappaleista veistelin pistosahalla ja tuon louhikäärmeen leikkelin lehtisahalla. Tuo Wakizashi joka on kuvassa, on ihan turisti kamaa.
Katanalla ei lyödä ja katana ei ole lyömiseen! Katanalla VIILLETÄÄN!Masse Majava sanoi:On kyllä hirmu hinta tuo 75 egee miekasta, jonka terä heiluu. Itse ostin ovh. reilut 200 egee Marto Katanan, jolla voi pilkkoa vaikka puita sen verran jämerää laatua tuntuu olevan.