Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ljp sanoi:Mitäs hyviä kastikkeita löytyy kaupoista joilla vois piristää good ol' chickeniä & riisiä ? En siis hae semmoisia uncle benin kastikkeiden tapaisia sooseja vain lähinnä ketsupin korvaajaa
ljp sanoi:En siis hae semmoisia uncle benin kastikkeiden tapaisia sooseja vain lähinnä ketsupin korvaajaa
teri sanoi:Lidl:n kania salsa (väärin kirjoitettu) saa maistumaan kaiken samanlaiselta, joten on sama mitä syö.
Powerhousu sanoi:Älkää perkele ostako noita. Koulun ohella keräilen välillä tavaraa lidlin myymälöihin, ja noi on kaikista vittumaisimpia saada sopimaan lavalle. Teetätte vaan mulle kauheen vitutuksen kun pakkislaisten takia noita alkaa tuleen miljoona pulloo joka myymälään. :curs: ;)
K-C Masterpiece BBQ sauce. Lyödään kimppatilaus pystyyn tai painostetaanKäveleväRuumis sanoi:Sellanen (grilli)kastike, mitä big-Ron käyttää,
voisi olla aika helmi Suomestakin saada.
Powerhousu sanoi:Älkää perkele ostako noita. Koulun ohella keräilen välillä tavaraa lidlin myymälöihin, ja noi on kaikista vittumaisimpia saada sopimaan lavalle. Teetätte vaan mulle kauheen vitutuksen kun pakkislaisten takia noita alkaa tuleen miljoona pulloo joka myymälään. :curs: ;)
efuman sanoi:mites nämä Pauliina Taluksen mainostamata rasvattomat ateriakastikkeet... löytyykö esim vähähiilarista/vähärasvaista aterias kastiketta? tukussa pyörin peukalo perseessä hyllyjen välissä mut en löytäny mitään mis ois ollu rasvaa alle 10g
Hiilareita taitaa olla kaikissa kastikkeissa vaikka muille jakais.
Timba79 sanoi:Joudut ainakin Jyväskylän Seppälän Lidliin noita lähetteleen urakalla, sillä mulla niitä menee joskus aika reilustikin.............
........... Ja riittääpä Powerhousullakin sitten töissä sitä lastaamista... :evil: :thumbs:
Powerhousu sanoi::itku:
Timba79 sanoi:Entäs sitten nämä Milbonan rahkat ja tämä Lidlin raejuusto?? niitä vasta tuleekin ostettua...ja paljon!! :evil: