- Ikä
- 43
80 luku.... silloin ei soinut Modern Talking vaan Wackon Thriller ja Bad levyt. Myös Master of Puppets oli kova sana ja se kasetti lopuksi breikkasi kokonaan. Silloin en ollut hirveen hyvä kokkailemaan vaan väsäsin aina päivällä koulun jälkeen paahtoleivät juuston kanssa jota vedin läjäpäin... samalla kun pelasin tietokoneella, ~(286 12Mhz Kone)... pääasiassa DIGGERIÄ ja STARCOMMAND pelejä. Diggerissä pääsin jopa seitsemänelle tasolle, vaikka yksi kaverini pääsi vielä pidemmälle kun tällä oli hitaampi kone, ~4Mhz, ja sai sillä tavalla aikamoisen hyvityksen. Digger oli sellainen peli nimittäin että pelin nopeus oli kiinni Mhz luvusta.
Päivällä hengailin ihan eri henkilöiden kanssa kuin mitä tänä päivänä... kuitenkin, katsottiin Indiana Jonesia ja Ramboja yleensä... mainot roolihenkilöt nuorelle... Ja pelattiin vuorotellen kaverin kanssa Nintendoa, kaveri oli fitun hyvä ja selvisi 50 minuuttia, itse kuolin heti. Ampumapelissä olin kuitenkin aika hyvä.
Olin silloin koulussa joka oli pääasiassa suomenkielinen, mutta siinä oli myös ruotsinkielisten puoli, ja aina sai kuunnella jotain "svenska tittar paskakokkar" Kukkulan kuningasta, pukkista ja merkkistä eli merimiespainia vedettiin aina välitunnilla. silloin pääsi kuittailemaan.
Ninjoista puhen ollen... pelasin aika paljon Turtlesia, sellainenkin peli oli olemassa.
Ja pulloja kerättiin koko ajan...
Päivällä hengailin ihan eri henkilöiden kanssa kuin mitä tänä päivänä... kuitenkin, katsottiin Indiana Jonesia ja Ramboja yleensä... mainot roolihenkilöt nuorelle... Ja pelattiin vuorotellen kaverin kanssa Nintendoa, kaveri oli fitun hyvä ja selvisi 50 minuuttia, itse kuolin heti. Ampumapelissä olin kuitenkin aika hyvä.
Olin silloin koulussa joka oli pääasiassa suomenkielinen, mutta siinä oli myös ruotsinkielisten puoli, ja aina sai kuunnella jotain "svenska tittar paskakokkar" Kukkulan kuningasta, pukkista ja merkkistä eli merimiespainia vedettiin aina välitunnilla. silloin pääsi kuittailemaan.
Ninjoista puhen ollen... pelasin aika paljon Turtlesia, sellainenkin peli oli olemassa.
Ja pulloja kerättiin koko ajan...