Karvojen poisto vol. 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Marchi-
  • Aloitettu Aloitettu
Jos yritettäs pitää tää threadi vapaana Pakkiksen omista pikku macho-miehistä :whip:

Onko kukaan kokeillut tuota OstosTV:n kauneus trimmeriä (tyttöystävä lähinnä kiinnostunut)?

http://www.mediashop.fi/main_shop.p...l=/main_shop.php?command=shop_products_offers

Moni muukin kehuu sitä herkälle iholle parhaaksi vaihtoehdoksi. Kellään pakkiksella kokemusta?
Jonkinmoisia samantapaisia vehkeitä kaupittelee kyllä Hobby Hall sekä Elloskin...

(toivon,ettei noita linkkejä oteta minään mainostamisyrityksenä. OstosTV ainakin yleisesti: Haisee!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sano mun sanoneen, mutta kohta ollaan välilihassa kiinni.

Mites täällä (niin yleisen, kuin mimmienkin) karvakeskusteluissa tuo VEET on jääny vähemmälle huomiolle?

Haisee ainakin tehokkaalle, jos ei muuta.

Tape sanoi:
Sano mun sanoneen, mutta kohta ollaan välilihassa kiinni.

Mites täällä (niin yleisen, kuin mimmienkin) karvakeskusteluissa tuo VEET on jääny vähemmälle huomiolle?

Haisee ainakin tehokkaalle, jos ei muuta.

Hah hah haa,niin tais siis toi laite on(kiinni välilihassa).
En usko että toimii,ainakaan kivuttomasti.
Veet toimii hyvin.

masai1967 sanoi:
Hah hah haa,niin tais siis toi laite on(kiinni välilihassa).
En usko että toimii,ainakaan kivuttomasti.
Veet toimii hyvin.

ei herkkä ihoisilla ja ainakaan "herkällä" alueella...

-Marchi- sanoi:
ei herkkä ihoisilla ja ainakaan "herkällä" alueella...

Onko jotain vastaavaa tuotetta herkkänahkaisille ja herkille alueille? :whip:

Kun puhutaan pelkästä mekaanisesta terästä ja siihen sekotetaan käsite karvan kasvun hidastumisesta/ohentumisesta, niin en usko. Kyllä terällä leikkaaminen mun mielestäni vaan vahvistaa karvoja ja kasvua IMO.

Tuo ostostv:n laite vaikuttaa aika hankalalta käyttää esim. tuossa kuvan osoittamassa kulmakarvojen siistimisessä: mikä ihme saa insinöörit suunnittelemaan laitteen, jota käyttäessä EI NÄE mistä kohtaa ajelee?

Kohta on vaan muisto niistä kulmakarvoista jäljellä...

Aika monessa miesten parranajolaitteessa on muuten sama vika sen rajausterän kanssa: terä on koneen takana piilossa sillon kun sillä pitäisi muotoilla partaa. Yritä siinä sitten tehdä siistiä jälkeä. Öh... puhun tietenkin miesnäkökulmasta nyt. Mulla ei kasva parta...

Muay sanoi:
Onko jotain vastaavaa tuotetta herkkänahkaisille ja herkille alueille? :whip:

En vieläkään puhu itsestäni, vaan herkkäihoisesta/nahkaisesta (whatever) naispuolisesta kumppanistani.

ironchef sanoi:
Kun puhutaan pelkästä mekaanisesta terästä ja siihen sekotetaan käsite karvan kasvun hidastumisesta/ohentumisesta, niin en usko. Kyllä terällä leikkaaminen mun mielestäni vaan vahvistaa karvoja ja kasvua IMO.

Sori ku lähtee heti OT:ksi Mutta eikö tuo ole urbaanilegenda. Karvahan ei kasva kuin sieltä juuresta ja se on "kuollutta" siitä eteenpäin. Eihän karva voi "tietää", että nyt se katkes ja alkaisi kasvamaan lisää. Ei, vaikka ajaa kaljuksi pään niin silloin se hiusten kasvu vaan näkyy selvemmin eikä kasva nopeammin.

Sit asiaan: onko kenelläkään kokemuksia näistä aineista, mitä ainakin myydään amerikkalaisissa bodylehdissä, jotka "lopettaa" karvan kasvun pariksi viikoksi. Tehoaisko tuollainen partaan, ku näitä ammariviiksiä pitää olla tunnin välein ajammassa.

WTA sanoi:
Sori ku lähtee heti OT:ksi Mutta eikö tuo ole urbaanilegenda. Karvahan ei kasva kuin sieltä juuresta ja se on "kuollutta" siitä eteenpäin. Eihän karva voi "tietää", että nyt se katkes ja alkaisi kasvamaan lisää. Ei, vaikka ajaa kaljuksi pään niin silloin se hiusten kasvu vaan näkyy selvemmin eikä kasva nopeammin.

En mä tarkoittanutkaan että se karva kasvais yhtään nopeempaa, vaan että kun ajat vaikka munista vaaleet haituvat pois niin seuraavaksi niiden tilalle pukkaa tumma karvaa. Ja sama naamassa ja vaikka missä.

ironchef sanoi:
En mä tarkoittanutkaan että se karva kasvais yhtään nopeempaa, vaan että kun ajat vaikka munista vaaleet haituvat pois niin seuraavaksi niiden tilalle pukkaa tumma karvaa. Ja sama naamassa ja vaikka missä.
Mistä se karva (juuri) "tietää" että nyt se on katkaistu ja alkaa kasvattamaan sit tummaa karvaa? Entä onko sillä väliä mistä kohdin sen karvan katkaisee? Kuinka läheltä tyveä voi katkaista, ettei ala kasvamaan tummaa karvaa? Johtuiskohan se tumman ja vahvan karvan harha siitä, että se tuntuu vahvemmalta ku se on sänki. Ei mulla ainakaan kasvanut tummia hiuksia kun ajoin pääni kaljuksi, eikä muuten kasvanut toisellakaan kerralla.

Ehkä vähän :offtopic: mutta jokatapauksessa kysytäänpä seuraavaa :nolo:

Kun itsellä on sellaista ongelmaa, että ei parta tahdo kasvaa.. Vain vaaleaa haintuvaa pukkaa leukaan ja amisviikset tietty. Niin voiko tuota karvankasvua jotenkin tehostaa. En muuten edes kysyisi mutta jos on mahdollista niin tässä tarvitaan kesäksi sellainen viidakkomies luukki :D :david:

ironchef sanoi:

Jossain tarjottiin selitykseksi sitä, että karva on paksuimmillaan aivan ihon pinnassa eli ihokarva on siis muodoltaan suipponeva. Siitä kun sen sitten katkaisee, se kasvaakin tasapaksuisena takaisin. Ajan kuluessa karva kuluu normaalimuotoiseksi.
Kasvunopeuteen ja karvojen määrään ajelulla ei ole merkitystä.

Ja minusta hiuksissa ei toimi tuo tummemntuma juttu, samoin kuin vaikka perse karvoissas.
Lääkärit sanoo, ettei ne (vaik munakarvat) siitä minnekkään tummene, mut moni sanoo kokemuksella, et tummenee.. paha mennä sit sanomaan :/

ironchef sanoi:
:offtopic:
Oon nähny sellasiakin millä on tästä seuranneena alkanut kasvaa köyttä päästä. Taidettiin sanoa rastoiksi? :joulu3:

Aah.. väsynyt mieli...
Spidey sanoi:
Kun itsellä on sellaista ongelmaa, että ei parta tahdo kasvaa.. Vain vaaleaa haintuvaa pukkaa leukaan ja amisviikset tietty. Niin voiko tuota karvankasvua jotenkin tehostaa. En muuten edes kysyisi mutta jos on mahdollista niin tässä tarvitaan kesäksi sellainen viidakkomies luukki
Voihan sitä kokeilla vaan leikata koneella jos se sieltä tulisi. Ei yleensä tule käskemällä ja ei parta pahoille kasva (turpajouhet joutaville) :D

Tartsan sanoi:
Jossain tarjottiin selitykseksi sitä, että karva on paksuimmillaan aivan ihon pinnassa eli ihokarva on siis muodoltaan suipponeva. Siitä kun sen sitten katkaisee, se kasvaakin tasapaksuisena takaisin. Ajan kuluessa karva kuluu normaalimuotoiseksi.

Jotain tällaista olen kanssa mieltä...

Tartsan sanoi:
Eli ajelu ym. ei kuitenkaan muuta sen karvan "rakennetta" vaan se on alun perinkin kasvanut paksuna mutta kulunut ohueksi, siis mikäli tuo teoria pitää kutinsa. Eli puhe ajelun aiheuttamasta paksuntamisesta, tuuhentamisesta, kasvun nopeuttamisesta, tummentamisesta ym. on :anssi: .

Spidey sanoi:
Kun itsellä on sellaista ongelmaa, että ei parta tahdo kasvaa.. Vain vaaleaa haintuvaa pukkaa leukaan ja amisviikset tietty. Niin voiko tuota karvankasvua jotenkin tehostaa.
Kiskaset kunnon testokuurin niin jo kasvaa karvat ja gynot! :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom