Karua.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jpm
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

jpm

Nyt se sitten myrkyn lykkäs! aloitin n. 3 viikkoa sitten kovat treenit ensi kertaa sitten viime kevään, jolloin olkapääni hajosi. kesä tehtiin pitkää sarjaa kevyesti olkspäätä kuntouttaen. Kaksi kiertoa olen nyt saanut vietyä läpi kokonaisuudessaan ja pam! Tulee flunssa ja kuumekkin on alkanut nousta. Jotenkin musta alkaa tuntumaan, että niitä kuuluisia onnenlahjoja ei ole mulle annettu kovinkaan paljoa.. Seuraavaksi varmaan katkeaa luu tahi pari, kun pääsee salille..

Mites, onko porukka treenannut, jos on vain nuha, eli nokka vuotaa, mutta kuumetta ei ole? Viimeksi tuo mulla ollut nuha tuntui kestävän ikuisuuden..jatkanko flunssan kestoa, jos salille menen? Toki sitä nyt on pidettävä taukoa, jos tuo lämpö tuosta vielä nousee.

...

En mene salille,jos olo on tukkoinen..meikäläisen tuulenvastus vuotaa ympäri vuoden,joten pienoinen nuha ei haittaa,mutta jos vähänkään tukossa,ei minun ainakaan kannata,mennä..tulee vain turhaa pahaa oloa ja hengenahdistusta..

Kylä mun mielestä isonkin nuhan kanssa voi treenata.
En sitten tiedä, että miten treenin teho laskee tukkoisuuden myötä.:confused: :confused:

Kyllä pienen nuhan kanssa itse ainaskin treenailen..
Kannattaa katsoa tarkkaan ettei ole kuumetta ennenkuin lähtee salille rehkimään.

No ei sitä nyt pienen lentsun takia jaksa pysyä salilta poissa. Varsinkaan kun se on ainut paikka mis meitsi pääsee jatkuvalla syötöllä saunomaan.

Kuumeella en mene, mutta kyllähän tässä on oltu hieman tukossa jo viikonlopusta, mutta ei nuo treenit nyt kovin huonosti ole menneet, vaikka ensin sitä funtsi että jos ottais kevyesti, mutta ..skat... rautaa vaan kehiin ..mot treenaa köykäsesti!

Ja olo on tässä vaan koko ajan parempi, erityisesti treeniin jälkeen on aivan sairaan hyvä olo:D

Samalla kannalla täälläkin. Nuha ei haittaa, mutta jos on lämpöä niin ei kannata.

Minä olen välttynyt kaiken maailman flunssapöpöiltä, koska juon TERNIMAMMAA :evil: .. Viime vuonna sairastuin ebolaan Zairessa, nyt ei enää ebolaa näy eikä kuulu, kiitos TERNIMAMMAN..

PS. penkkikin kulkee.. koska asensin siihen renkaat..:confused:

Itekin käyn treenailemas, vaik olis nuha..
Tosin pari tuttua vois olla aika paljon eri mieltä..
Hei eivät käyttäneet mitään aineita, joten niillä ei ollut osuutta asiaan ja muutenkin lääkärien mukaan olivat terveitä, joten tais käydä vaan paska säkä..

Toinen oli kuumeessa lätkätreeneissä ja hän halvaantui vyötäröstä alaspäin. Piti toipua puolessa vuodessa, mutta nyt 10 vuotta jälkeenpäin on edelleenkin halvaantunut.

Toinen tapaus vuotta aikaisemmin oli vähän pahempi.
Meni treenaamaan flunssassa ja hän kuoli kesken treenien..

Että sellasta, mukavaa treeniä.. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nuha nyt ei sinänsä haittaa ellei klyyvari ole sitten ihan tukossa ja pää painetta täynnä. Tuolloin yleensä jätetään treenaamiset vähemmälle ja keskitytään Vicks Sinexin suihkutteluun.

Originally posted by S225T
Kyllä mäkin pienen nuhan kanssa vielä menen salille. Jos kurkku on kipeä ja/tai tuntuu YHTÄÄN kuumeiselta (vaikkei mittari vielä kertoisikaan), en mene.

Jep.
Onko tosiaan näin, että mä olin ainoa, joka tajusi pistää pipon ajoissa (eilen) päähän tänä vuonna?! :p

Mitä?! Täällä on vakiona +5 aamuisin näihin aikoihin, ymmärrättekö te yhtään, kuinka kylmää silloin on, erityisesti, kun asuu joen vieressä ja tuulee aivan helvetisti?! :hmmm:

Originally posted by Kilppa
Jep.
Onko tosiaan näin, että mä olin ainoa, joka tajusi pistää pipon ajoissa (eilen) päähän tänä vuonna?! :p

Ähäkutti, mulla oli pipo päässä jo taiteiden yössä :)

Nuha

Kolme viikkoa kevyen treenin jälkeen täysillä? Olisko kannattunut aloittaa kevyemmin eli pitää välillä lepoaikaa kovien treenien välissä. Ois.

Smitty, lepoa kolmessa viikossa? miksi? sanotko, että kolmen viikon kova treeni on liian pitkä aika? Elikkä mullahan on 8päivän kierto, elikkä kaksi tollasta kiertoa sain tehtyä, kaksi jäi tekemättä. 4 kovaa kiertoa ja sit 2 kevyempää.

"PS. penkkikin kulkee.. koska asensin siihen renkaat..":confused:

pitääkö olla nyssitten b- vai c-ajokortti? :D

Siis mitä sun kaverille kävi?

Niin siis sille joka halvaantui kun treenasi flunssassa! Perusteliko lääkärit jotain et mistä se voi johtua?

Niin sori,siis kuumeessa.

"3 viikkoa sitten kovat treenit ensi kertaa sitten viime kevään, jolloin olkapääni hajosi. kesä tehtiin pitkää sarjaa kevyesti olkspäätä kuntouttaen"

jpm:
mitä sun olkapäällä oli käyny (hajosi) kuulostaa pahalta

tosta kuumeesta ja nuhasta että eiks se o niin että
jos oikeen kovaa reeniä vetää niin siinä on mahdollisuus
että sydänlihas tulehtuu ja ei o kivaa

Juuri tuota sydänlihaksen tulehdustahan sitä pelkäänkin.. eli keskiviikkona oli viimeksi kuumetta, jokohan uskaltaisi tänään vetää kovan rinta+olkapää treenin? Itse ajattelin, että josko vasta huomenna, mut kova ois hinku salille - varsinkin, kun joutuu menemmän kaverille varmistajaksi anyway! :(

Megamass: Olkapääni..hmm..se on hieman "nolo" juttu! olen sen kai kertonut jossain threadissa ennenkin, mutta muistappa heitä. Eli, viime keväänä oli asfaltit jo sulaneet ja ajattelin laittaa ensi kertaa uudet lenkkarit jalkaan ja hieman jopa hölkkäillä (tavastani poiketen). Alkumatka menikin ihan mukavasti, hiki alkoi kivasti virtaamaan ja pulssi pysyi sopivissa mitoissa. Tämä siis reippaalla kävelyllä. Sitten päätin hölkkäillä loppumatkan kotiin. En varsin ehtinyt kilometriä edetä, kun ylittäessäni suojatieta kaaduin tuossa suojatien valkoisella osalla. Se oli jäässä, jota en huomannut ja näin oikea käsi jäi kroppani alle. Sillon en kovaa kipua tuntenut, vaan vasta illemmalla tv:tä katsoessani. Ja mitä tein: ajattelin, että joku lihashan siinä on revähtänyt, varmasti olikin, mutta viikon odotin ennenkuin lääkärille menin. Ja sittenkin menin terveyskeskukseen ja arvata saattoi mitä siellä sanottiin: "olkapäähän on kertynyt nestettä ja kiertäjä.kalvosin (?) on revennyt hieman." Tämä oli siis diagnoosi, jonka leluri antoi hieman puristeltuaan olkapäätäni ja heiluteltuaan kättäni. Lepoa ja buranaa - ole hyvä jä näkemiin. Tämä oli ensimmäinen loukkaantumiseni näiden lähes kolmen vuoden aikana mitä olen voimailua harrastanut, enkä tyhmänä ymmärtänyt mennä yksityiselle lääkärille. Nyt olkapää alkaa olla hyvässä kunnossa, tosin penkkipunnerrus ja pystypunnerrus eivät vieläkään kuulu ohjelmaani - täytyy jonkin ajan kuluttua yrittää, josko ne onnistuisivat.

Mitä siis opimme? Hoidata itsesi aina asiantuntevalla lääkärillä - konitohtorit eivät osaa mitään! (anteeksi, jos joku täällä on lääkärinä, yleistän kyllä aikas kovasti nyt.) Tarinan toinen opetus on, että aerobinen urheilu on vaarallista.. ;)

Back
Ylös Bottom