Karmee ennätyskatkos forumilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Jos röökiä polttaisin vetäisin parhaillaan 4 sätkää samaan aikaan... vähintään.
Kaksi eri vaihtoethoa mistä ongelma voi johtua, rikkinäisestä php paketista jota parhaillaan päivitän 5 versioon. Tai yksinkertaisesti palvelun kyykähtämisestä kuorman alla (+ vblletin päivitys ver 3.5 joka on melkoisesti raskaampi kun vanha). Ongelman ei vain ole ihan helppo paikallistaa, koska mihinkään logiin ei tule minkäälaista virhettä. Raportoin lisää kun pääsen ongelman selvittämisessä eteenpäin.

Vaikea sanoi:
Jos röökiä polttaisin vetäisin parhaillaan 4 sätkää samaan aikaan... vähintään.
Kaksi eri vaihtoethoa mistä ongelma voi johtua, rikkinäisestä php paketista jota parhaillaan päivitän 5 versioon. Tai yksinkertaisesti palvelun kyykähtämisestä kuorman alla (+ vblletin päivitys ver 3.5 joka on melkoisesti raskaampi kun vanha). Ongelman ei vain ole ihan helppo paikallistaa, koska mihinkään logiin ei tule minkäälaista virhettä. Raportoin lisää kun pääsen ongelman selvittämisessä eteenpäin.
Niin onkos Vaikea joku Miken kolmosnikki vai mikä? :rolleyes:

Pakkis on kyllä mustakin tuntunut aika hitaalta viime päivinä. Milloinkas tuo ver 3.5 -päivitys on tehty?

hah,olin onneksi salilla ja asioilla sopivasti tuon katkon ajan. Ois rasvailtu jo täälläkin köyttä jossei ois palstalle päästy tunteihin :D

Olihan tuo olo niinkuin olisi kynsille lyöty, kun ei päässyt pakkista selaileen. :rolleyes:
Tulipahan kuitenkin tehtyä muutakin hyödyllistä, nimittäin ruokaa. :)

Leelucky sanoi:
hah,olin onneksi salilla ja asioilla sopivasti tuon katkon ajan. Ois rasvailtu jo täälläkin köyttä jossei ois palstalle päästy tunteihin :D

Mä melkein jo rasvasin köyttä kun olisi töissä ollut viimeiset 25 min. luppoaikaa, eli siis aikaa lukea pakkista ja saada siitä palkkaa. Mutta perkele, ei toiminut, joutui sitten keksimällä keksimään töitä itelleen. :D

Liittyyköhän tämä tähän katkokseen, mutta Search ei toimi. Tällaista herjaa: "In order to accept POST request originating from this domain, the admin must add this domain to the whitelist"

Mozillaa herjaa pukkaa:

Yhteyden aikakatkaisu

Palvelin osoitteessa 62.236.70.136 vastaa pyyntöihin liian hitaasti.

Sivusto voi olla väliaikaisesti saavuttamattomissa tai kovan rasituksen
alaisena
. Yritä hetken kuluttua uudestaan.

edit: menkää v*ttuun täältä kaikki, mä haluun selata. ;)

Sillon tällön joku ketju aukee.

Ihan mielenkiinnosta; ruuhka-aikoina kun sivut tuntuvat hyytyvän niin Mac:in Safari vaikuttaa porskuttavan nopeimmin täällä :eek:

littledragon67 sanoi:
Ihan mielenkiinnosta; ruuhka-aikoina kun sivut tuntuvat hyytyvän niin Mac:in Safari vaikuttaa porskuttavan nopeimmin täällä :eek:

Saman oudon ilmiön olen itsekkin havainnut, vaikka muut valittaa että tahmaa niin itselläni safarilla toimii kutakuinkin ok.

Back
Ylös Bottom