Karkkila Fight Night 13.4.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja phaa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ja tästä se alkaa, Karkkilasta lähti terveiset Suomen Turkuun. Suomen Chael Sonnen?

Nonii asennetta! Ei mitäään anteeksipyytelevää perus suomalaista meininkiä, tätä ehdottomasti lisää suomi vapariin! :D :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Keijolla on vahva tunne, että Simola ja Packalen kirjaimellisesti painii vähän eri sarjoissa. Itsevarmuus on toki hyvästä, mutta kaikella on rajansa. Kuten joku viisaampi joskus sanoi, että jos tuo matsi toteutuisi niin ainoastaan toisella olisi jotain voitettavaa. Harvalla on mitään sanomista Packalenille matossa, joten melkeinpä keskittyisin johonkin muuhun jos olisin Simola. En toki vähättele Simolaa (enkä tiedä hänestä mitään muuta kuin 2011 katakombin matsin) mutta vähempikin riittäisi ainakin kun siirtyy ammattilaiseksi. Se ilmeisesti on edessä ja olisi kai ihan hyvä saada muutama helpompi vastustaja alle kuin Packalen joka kehittyy kehittymistään sekä matossa että pystyssä. Onhan noita helpompiakin ukkoja kylillä, ainakin niitä joihin olisi jotain mahdollisuuksia voittaa... ;)

Keijolla on vahva tunne, että Simola ja Packalen kirjaimellisesti painii vähän eri sarjoissa. Itsevarmuus on toki hyvästä, mutta kaikella on rajansa. Kuten joku viisaampi joskus sanoi, että jos tuo matsi toteutuisi niin ainoastaan toisella olisi jotain voitettavaa. Harvalla on mitään sanomista Packalenille matossa, joten melkeinpä keskittyisin johonkin muuhun jos olisin Simola. En toki vähättele Simolaa (enkä tiedä hänestä mitään muuta kuin 2011 katakombin matsin) mutta vähempikin riittäisi ainakin kun siirtyy ammattilaiseksi. Se ilmeisesti on edessä ja olisi kai ihan hyvä saada muutama helpompi vastustaja alle kuin Packalen joka kehittyy kehittymistään sekä matossa että pystyssä. Onhan noita helpompiakin ukkoja kylillä, ainakin niitä joihin olisi jotain mahdollisuuksia voittaa... ;)

Taitaa Simola olla voittanu ainaki ADCC SM 2012 hopeaa?

En tiedä kumpi herroista on parempi missäkin ja kumpi voittaisi, mutta mun mielestä tälläinen meininki on viihdyttävää ja se on mun makuun puuttunut suomen vapari skenestä. Jengi ottaa täällä aina kaiken liian kriittisesti perussuomalaiseen tapaan! Minä ainakin tykkään näistä showmiehistä :)

En tiedä kumpi herroista on parempi missäkin ja kumpi voittaisi, mutta mun mielestä tälläinen meininki on viihdyttävää ja se on mun makuun puuttunut suomen vapari skenestä. Jengi ottaa täällä aina kaiken liian kriittisesti perussuomalaiseen tapaan! Minä ainakin tykkään näistä showmiehistä :)
Joo, täällä on heti paikalla mielensäpahoittajat, kun joku ei haastattelussa tuijottele kenkiinsä ja hauku suoritustansa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Matsit kuvattiin kolmella kameralla, lisäksi ammattilaismatseissa tuomarilla oli kamera.
Jakokanavaa/aikataulua en valitettavasti osaa kertoa.

Kiitos järjestäjille, oli taas mukava tapahtuma. Ottelijoiden haastattelut oli tosi hauska idea siinä ennen sisääntuloa. Miinusta kyllä oli se kuuluttaja, joka oli aika väsyneen oloinen :) Kuten yks katsojista totes niin lukion rehtorin kevätjuhlapuhekin oli mielenkiintosempaa kuunneltavaa

Kiitos tapahtumasta, oli hyvin järjestetty ja hyviä matseja! Innolla ensi tapahtumaa odottaen, paikalle se on pakko jälleen tulla.

Kuuluttaja oli kyllä aivan surkea myös minusta, ehdottomasti vaihtoon ensi tapahtumaa varten. Ei sinne mitään paikallista tarvi väkisin raahata puhumaan vaan sen takia että ollaan Karkkilassa.

Myös kotiyleisö vitutti minua aivan suunnattomasti silloin kuin oli paikallinen kehässä. Aivan uskomaton meteli mikä on hyvä, mutta kun huuto on luokkaa "tapa se" "nutista se" "purista siitä paskat ulos" jne jne jne. niin alkaa vaan vituttaa. Oli omasta mielestä perus vapariyleisön joukossa aivan erityisen ala-arvoista. Tämä siis edelleen vain silloin kun oli paikallinen kehässä, muuten meininki oli asiallista ja kannustus hyvänlaatuista.

Siis onko tuo Packalenin haastanut Tuomas Simola sama herra kuin tämä: http://www.sherdog.com/fighter/Tuomas-Simola-6203

Listan mukaan ensimmäinen ammattilaismatsi vuonna 2002 ja viimeisin 2006. Nyt kuitenkin otti amatöörimatsin. Eli kaksi eri Tuomas Simolaa vai mitä häh?

Samaa kysymys tuli eilen myös mieleen, kun kaveria googlettelin. Ainakin tämä "toinen" sherdogin Simola näyttäs olevan myös suunnillee saman painonen..

Samaa kysymys tuli eilen myös mieleen, kun kaveria googlettelin. Ainakin tämä "toinen" sherdogin Simola näyttäs olevan myös suunnillee saman painonen..

Ei taida olla sama kaveri sillä tuo videolla esiintyvä Tuomas on mielestäni vasta parikymppinen nuori kolli. Hyvin lupaava lukkopainia kyllä ja matsi Packalenia vastaan olisi kyllä mielenkiintoinen, vaikka ihan painisäännöilläkin.

Suositut

Back
Ylös Bottom