Karkkila Fight Night 13.4.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja phaa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No mutta niistä piireistähän sen kuohun on alettava. Jos nyt jo on ihan kauhuissaan kun mma-jengi mylvii, niin kuinka suu pannaan kun tuulipuvut alkaa kahisemaan? Ei Sonneninkaan suunpieksentä onnistunut siksi, että heti ensimmäisen lausunnon jälkeen oltiin selittämässä kaikkea huumorilla ja show-meiningillä. Se onnistui just siks et jengi ei ollu varmoja onks se tosissaa. Jälkiviisaana on hyvä sanoa että Sonnen on hieno showmies mutta kun kura alkoi lentää niin kyllä silloin keskiverto mma-fani piti Sonnenia jyskynä.

Ja mitä Tuomas Simolaan tulee enpä usko kaverista että hän kuvittelee itsestään liikoja. Mieshän osoitti älykkyyttä keksimällä hyvän sloganin ja myymällä sillä tee-paitoja. Tosin enhän minä tiedä keksikö mutta sehän osoittaa vain että taustajoukot ovat kunnossa. Ja kyllä Simola tietää että hän tekee itsestään pellen joidenkin mielessä. Mitäs sitten? Jos tästä ei seuraa mitään isompaa kuuluisuutta niin hänet unohdetaan uran jälkeen parin vuoden päästä.

Olet sitä mieltä ettei hän kuvittele itsestään liikoja. Mitä tekemistä älykkyydellä on lajin osaamisen kanssa? Ei se mun käsittääkseni automaattisesti tee hyvää vapaaottelijaa.

Ja viimeiset ammattilaisottelut:

Lasse Äijö vs Kai Karar - Karkkila Fight Night 2013

Juhani Aho vs Rasul Khataev - Karkkila Fight Night 2013

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mitenköhän Rasulin käy kun tulee painijyrä (vapaapaini/kreko) vastaan. Jotenkin pidän vapaapainijaa (ja jopa krekopainijaa) parempana saamaan miehen mattoon kuin lukkopainijaa, käsittääkseni Aho on bjj/sw-miehiä, ei vapaapaini tai kreko?

Hyvinhän tuo näytti puolustavan vaikka hyökkäyksiä ei paljoa rakennellut. Sprawl oli vikkelä ja matossa pystyi kontrolloimaan vaikka ei hakenut lopetuksia...

Näin siis sohvalta katsellen...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hohhoo! Miksi ei Tuksu-Simolaa näkynyt sm-kilpailuissa? Siellä ei vastustajaksi saa valita 0-4 miestä! Onko niin kuin Makwan sanoi? Simola pelkäsi joko häviötä tai dopingtestiä!

Vakuuttavasti Tuomas haukkuu Packalenin pukeutumista, kun itse pitää t- paitaa josta on revitty hihat pois.

Nyt helvetti sitä medialukutaitoa kehiin. Ne videot on tehty pilke silmäkulmassa.

Huh, Makwanilla ei ole kyllä mitään muuta kuin hävittävää.
Ja miks lukkopainii, olihan vapari haaste siinä myös, ilmemisesti Makwani tiesi, että suomessa ne ei päästä simolaa sen kanssa samaan häkkiin. Noh, joku sentään tarttuu haasteeseen laakista.

Tässä kohtaa mun tulee ikävä ekoja Finn ja Waasafighteja, kun otteluita sovitaan ukkojen kesken ;)
Hauskat setit jatkuu +1

Karkkila Fight Night feat Suomen Pyrotekniikka!!
Kannattaa vilkasta!

- - - Updated - - -

Ja tässä vielä highlight pätkää...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Suositut

Back
Ylös Bottom