Japanissa mustan vyön saa 3 vuodessa. Siellä se tarkoittaa sitä että osaa lajin perusteet, ja pystyy treenaamaan kaikkien kanssa turvallisesti. Länsimaissa taas on ihme mystiikkaa että mustien vöiden tulee olla kaikentappavia silppureita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse kun harrastin karatea vihreä vöisenä mätkin pari mustavyötä menne tullen ja kun itse olin ruskealla vyöllä niin sain ohtaan vihreävöiseltä.
Ja muistaakseni Mike Tysonillakaan ei ole minkäänlaista lajivyötä Itse ainakin huomasin että kun on harrastanut yli 10v niin vyöllä ei ole enään väliä sitä vaan treenaa hullunkiilto silmässä. Lajillakaan ei ole niin väliä kunhan treenaminen on mielekästä.
Avv sanoi:Mitä varten väki dissaa ja kammoaa nyrkki tanassa rivissä liikkumista?
kenttiensankari sanoi:Japanissa mustan vyön saa 3 vuodessa. Siellä se tarkoittaa sitä että osaa lajin perusteet, ja pystyy treenaamaan kaikkien kanssa turvallisesti. Länsimaissa taas on ihme mystiikkaa että mustien vöiden tulee olla kaikentappavia silppureita.
Lapset siellä taitavat olla melko hyvin kurissa ja herran nuhteessa