kansion asetukset ?

Ikä
53
ongelma..
kun klikkaan omatietokonetta ja kovot näkyy,sitten klikkaan esim c tai d:asemaa niin kansiot ei tule näkyviin,tulee vaan etsinnän tulos välilehti
oon yrittänyt muuttaa kansion asetuksia mutta ei,kansiot tulee näkyviin
kun klikkaan oikean puoleisella ja sieltä avaa
muuteen ei haittais mutta kuusvuotias poika ei oikein handlaa hommaa :)
oisko tuohon jotain ensiapua?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ongelma..
kun klikkaan omatietokonetta ja kovot näkyy,sitten klikkaan esim c tai d:asemaa niin kansiot ei tule näkyviin,tulee vaan etsinnän tulos välilehti
oon yrittänyt muuttaa kansion asetuksia mutta ei,kansiot tulee näkyviin
kun klikkaan oikean puoleisella ja sieltä avaa
muuteen ei haittais mutta kuusvuotias poika ei oikein handlaa hommaa :)
oisko tuohon jotain ensiapua?

avaatko omatietokone kansion työpöydän pikakuvakkeesta vai käynnistävalikosta

Kokeile mitä se sanoo jos nappaat oma tietokone -kuvakkeesta kiinni ja vedät sen ihan ruudun yläosaan työpöydälle. Ylös tulee nyt palkki jossa on kaikki asemat sun muut. Toimiiko siitä vai ei? On muutenkin paljon mukavampi systeemi kun aina klikkailla oman tietokoneen kautta noita.

Kokeile mitä se sanoo jos nappaat oma tietokone -kuvakkeesta kiinni ja vedät sen ihan ruudun yläosaan työpöydälle. Ylös tulee nyt palkki jossa on kaikki asemat sun muut. Toimiiko siitä vai ei? On muutenkin paljon mukavampi systeemi kun aina klikkailla oman tietokoneen kautta noita.

Ei mulla ainakaan tuu mitään palkkeja.

Mun mielestä helpoin ratkaisu on vetää se kuvake käynnistä-napin oikealle puolelle pikakäynnistys-valikkoon. Mulla oli tuo sama ongelma itellä joskus, mutta en millään muista mistä asetuksista sen sai muutettua.

toimiiko se käynnistä valikon kautta? Jos toimii niin poistaa pikakuvakkeen ja tekee uuden. Ainahan voi kokeilla järjestelmän palauttamista tai lyödä winukan asennus levykkeen sisään ja korjata asennus.

ja vanhojen pisteiden poisto, jos pelaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom