Kannustusta ja kiitosta ihmisiltä?

Long time no see! Eli ei merta pitkään aikaan niinkuin lontoossa sanovat.

Porukat kun hehkuttaa sitä miten kroppaa kehutaan niin laitetaanpas välillä sitä mielestäni huvittavampaa puolta tästä asiasta...

Pari tarinaa (eikä niin kovin kaukaakaan):

Manantaina 17 v kundi varmisti kuntoutuspenkkiäni. Hoiti hyvin hommansa kun ei joutunut puuttumaan äheltämiseeni. Sama kaveri tuli sitten saunaan samaan aikaan ja kyseli vähän taustoja:

"Kaunkos olet treenannut"
"Punttia sellaiset 12-13 vuotta ja muut päälle"
"Et ole tainnut ottaa koko ajan tosissasi? Jos treenaa kovaa 12 vuotta kasvaa jo TOSI isoksi"

LOLLOLLOL. Ja mä olen perhana painanut pää punaisena, vain troppien käyttö on puuttunut treeneistä ;) Kaikki aivan turhaan...

Toinen vastaava tapaus oli pari vuotta sitten (eli treenejä takana n. 8 vuotta) kun tuli selkä pukiltavedosta kipeäksi. Seuraavana päivänä tapahtuneen jälkeen käännyin kunnallisen terveyden arvioinnin puoleen, arvioijana oli minua nuorempi naispuoleinen lääkäri. En kertonut missä vamma oli tullut, sanoin vain että nostaessa napsahti..

"Otatko paidan pois"
"Kumarrutko"

Yritän kumartua hissukseen niin paljon kuin irvistelyltäni pystyn jonka jälkeen tämä itseäni nuorempi naislääkäri hivelee hellästi selkärankaa ja fileitä. Hetken miettimisen jälkeen kommentti:

"Ei täällä mitään vikaa taida olla. Keskivartalon lihakset vain kaipaavat vahvistusta eli suosittelisin kuntosaliharjoittelua. Näkemiin"

Siinä sitten pikkupasi jää suu auki ja sanoo hiljaisella äänellä "Näkemiin!"

Myöhemmin yksityinen totesi välilevyn saaneen kipeätä ja kyseli treenitaustaa :thumbs:

edit: Siin sinä 17 v kundi, jos luet tätä ja tunnistat itsesi niin turha nolostua. Oikeassa olet ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by pikkupasi
Yritän kumartua hissukseen niin paljon kuin irvistelyltäni pystyn jonka jälkeen tämä itseäni nuorempi naislääkäri hivelee hellästi selkärankaa ja fileitä. Hetken miettimisen jälkeen kommentti:

"Ei täällä mitään vikaa taida olla. Keskivartalon lihakset vain kaipaavat vahvistusta eli suosittelisin kuntosaliharjoittelua. Näkemiin"
Tästä muistuu hieman samankaltainen tapaus omalta kohdaltani. Olin muutama vuosi sitten eräässä yrityksessä työssä, jossa työnantaja yhdessä paikallisen arvauskeskuksen kanssa järjesti UKK-instituutin kuntotestin. Tässä testissähän kävellään 12 min, mitataan matka ja pulssi ja muistaakseni suhteutetaan painoindeksiin. Testin mukaan olin rapakunnossa vaikka takana oli jo lähes 10 v säännöllistä salitreeniä 3-4 krt viikossa ja 3 krt/vko salibandya päälle. Tulos oli itse asiassa heidän mukaansa niin surkea, että pistivät minut vielä muiden heikkokuntoisten kanssa arvauskeskukseen lihaskuntotesteihin. Tietäähän sen miten siinä lopulta kävi :D

Pirun hyvä kunnon mittari toi Urkin kävelytesti, NOT!

Re: Re: Kannustusta ja kiitosta ihmisiltä?

Originally posted by Ozzy
Pirun hyvä kunnon mittari toi Urkin kävelytesti, NOT!

Jep, tein saman testin (jossa muuten kävellään 2km ja mitataan aika sekä syke, ei kävellä 12min) vastikään Oy Firma Ab:n järjestämänä. Sitä ennen laitoin testin järjestäjille (työterveyshoitajia, lekureita yms.) sähköpostia, jossa kyselin, että otetaanko testissä lihaksen määrää huomioon. Ei kuulemma oteta, vaan on peruskaavat, joissa on BMI ja sillä selvä. Mulla oli nippanappa testin mukaan keskimääräistä hieman matalampi kunto, vaikka syke oli n. 10-15 lyöntiä matalammalla ja aika suunnilleen sama kuin muilla. "Ylipaino" laski pisteitä :rolleyes: Aivan sama, kunhan ite tietää, missä mennään.

Aikoinaan työterveystarkastuksessa oli järkevä mimmi hoitajana. Laski BMI:n, vilkaisi mua ja sanoi "Jaa, ei tää näköjään sinulla pidä paikkaansa, kun sulla on tuota lihasta.". Muutenkin sama nainen tiesi ihan hyvin lisäravinteista ja mikä niiden ero on esim. ressulääkkeisiin, pätevä mimmi.

Muita kommentteja viime aikoina: eräs vanha kaveri (laiha, koodari) ei meinannu millään uskoa, että painoni pyörii siinä 85-86kg:n paikkeilla. Sanoi, että "Näytät joltain 70-kiloselta.". Vaikka oli takki päällä, niin meinasi tulla :itku: Noo, toisaalta tuommoset kommentit antaa aggrea salille -> :curs:

Onneksi viime pe olin baarissa erään naisen mielestä hemmetin hyvän näköinen ja viittasi ilmeisesti enimmäkseen kroppaan kommentillaan. Vaikka alkoholilla oli varmasti osuutensa, niin tasapainottaa kummasti tuota em. vanhan kaverin kommenttia :)

Re: Re: Re: Kannustusta ja kiitosta ihmisiltä?

Originally posted by Iivili
Onneksi viime pe olin baarissa erään naisen mielestä hemmetin hyvän näköinen ja viittasi ilmeisesti enimmäkseen kroppaan kommentillaan.

Löyhästi aiheeseen liittyvä kysymys jos punttimimmit lukee tätä: tuleeko teille sellainen "ei-hyvää-päivää" fiilis kun baarissa tulee vastaan tissipaidoissa punttisneitseitä?

Tarkoitan nuoria kavereita jotka ovat alkaneet lukemaan jotain bodipalstaa n. puol vuotta sitten, alkaneet neuvojen mukaan estottoman bulkin ja kasvattaneet massaa ihan mukavasti. Ja saaneet siinä sivussa isot greipit kainaloon, sekä ehkä tyhmimmän näköisenä tosi pahasti eteen kääntyneet hartiat. Musta hyvä ryhti on sekä naisissa että miehissä ulkonäöllisesti aika tärkeä osa, ja harva asia antaa sellaista "tyhmä potari" -lookkia paremmin kuin tuo orankimeininki yhdistettynä tissipaitaan.

Häiritseekö se muita yhtä pahasti kuin mua? Meinaan, mitä iloa niitä tissejä on treenata jos ne peittyvät sinne jonnekin olkapäiden väliin piiloon?

Joku ilta kännissä sitä vielä kerjää verta nenästään kyselemällä että onko kavereilla ollut olkapäiden kanssa ongelmia.

Originally posted by pvpfrs
näytin 5-v pojalle habaa joka katsoi sitä ja sanoi:

"älä syö enää roteiinia ku sä oot jo noin läskipatti"

Lapsen suusta se totuus tulee.

Re: Re: Re: Re: Kannustusta ja kiitosta ihmisiltä?

Originally posted by JSmith
Löyhästi aiheeseen liittyvä kysymys jos punttimimmit lukee tätä: tuleeko teille sellainen "ei-hyvää-päivää" fiilis kun baarissa tulee vastaan tissipaidoissa punttisneitseitä?

Tarkoitan nuoria kavereita jotka ovat alkaneet lukemaan jotain bodipalstaa n. puol vuotta sitten, alkaneet neuvojen mukaan estottoman bulkin ja kasvattaneet massaa ihan mukavasti. Ja saaneet siinä sivussa isot greipit kainaloon, sekä ehkä tyhmimmän näköisenä tosi pahasti eteen kääntyneet hartiat. Musta hyvä ryhti on sekä naisissa että miehissä ulkonäöllisesti aika tärkeä osa, ja harva asia antaa sellaista "tyhmä potari" -lookkia paremmin kuin tuo orankimeininki yhdistettynä tissipaitaan.

Häiritseekö se muita yhtä pahasti kuin mua? Meinaan, mitä iloa niitä tissejä on treenata jos ne peittyvät sinne jonnekin olkapäiden väliin piiloon?

Joku ilta kännissä sitä vielä kerjää verta nenästään kyselemällä että onko kavereilla ollut olkapäiden kanssa ongelmia.

Heh, talvella paikallisessa bilemestassa juutuin juttelemaan n. 70 kg:n, hihattomassa paidassa, hopeiset kuulat kaulassa ja muutenkin trendikkään näköisen hepun kanssa. Siinä kyselin "hieman" maistissani, treenaako äijä ja vastasi että "joo, mä käyn salilla n. 4 kertaa viikossa ja treenaan tosi kovaa!" Mä siihen sitten että "treenaatkosh jalkoja, mä en shiis ollenkaan arvoshta tälläishiä rintahauishpellejä?". Äijä säpsähti ja viskasi jalkansa nopeasti pöydän alle mun arvioivan katseen alta. :lol2: Kun olin jankuttanut jalkatreenin tärkeydestä, muuttui miehellä ääni kellossa: alkoi vittumaiseksi minua kohtaan ja kehotti etsimään muuta seuraa. Kaverin kanssa sit naureskeltiin äijälle, käveli baarissa kuin Euroopan omistaja ja loi vihaisia silmäyksiä meitä kohtaan...:kippis1:

[

Muita kommentteja viime aikoina: eräs vanha kaveri (laiha, koodari) ei meinannu millään uskoa, että painoni pyörii siinä 85-86kg:n paikkeilla. Sanoi, että "Näytät joltain 70-kiloselta.". Vaikka oli takki päällä, niin meinasi tulla :itku: Noo, toisaalta tuommoset kommentit antaa aggrea salille -> :curs:

[/B][/QUOTE

Sama täällä. Kaikki aina ihmettelee että miten voin painaa niin paljon kuin painan. Yleensä käytän töissä pukua ja se ehkä hiukan hämää.

-Vittu sä oot skrode, (kommentti pomolta kun mentiin ekaa kertaa työporukalla saunaan)

:blow:

Originally posted by Iivili
Jep, tein saman testin (jossa muuten kävellään 2km ja mitataan aika sekä syke, ei kävellä 12min)

Kiitos korjaukseta Iivili, näinhän se olikin. Testistä alkaa olemaan jo viitisen vuotta aikaa ja muisti pätkii. Sen verran jäi mieleeni, että tuo matka olisi ollut mukavampi taittaa juosten kuin yrittää kävellä niin nopeasti kuin pystyy (= perse repeää).

Originally posted by tommih
Buhahahhaa:D
:lol2:
Mun pikkuveli tokaisi mulle viime kesänä, kun treenailin asentoja(kisoja varten;) )että miks sä haluut olla tommonen?kysyin, että siis millanen?pikkuveli siihen, että tollanen bodari. Huvitti hieman sillä mä on kaukana bodarista, joskin malli on sama.

Re: Re: Re: Re: Kannustusta ja kiitosta ihmisiltä?

Originally posted by Ozzy
jäi mieleeni, että tuo matka olisi ollut mukavampi taittaa juosten kuin yrittää kävellä niin nopeasti kuin pystyy (= perse repeää).

Niinpä. Mulla huusi penikat hoosiannaa reilusti ennen puolta väliä, kun koetin mahd. reipasta tahtia kävellä. Pakko oli vähän rennommin ottaa loppu.

Re: Re: Re: Re: Re: Kannustusta ja kiitosta ihmisiltä?

Originally posted by hkaroliina
äijä ja vastasi että "joo, mä käyn salilla n. 4 kertaa viikossa ja treenaan tosi kovaa!" Mä siihen sitten että "treenaatkosh jalkoja, mä en shiis ollenkaan arvoshta tälläishiä rintahauishpellejä?". Äijä säpsähti ja viskasi jalkansa nopeasti pöydän alle mun arvioivan katseen alta. :lol2:
Hohohooo!! Asiaa. Mulle kaikki siimat hihattomissa paidoissa rafloissa on jatkuva huvituksen (ja toisinaan myös vitutuksen) aihe. Viime talvena oltiin vähän isommalla ja kookkaammalla porukalla viihteellä, ja baarissa kyllä meidän porukka ihan avoimesti hekotteli juri noille hopeisissa hihattomissa paidoissa keekoileville pojille :lol2: Mun pukeutumisetiketin mukaan tollasessa normiravintolassa (ei siis mitään teknoravesysteemejä) iso jätkä voi pitää vähän kireempää t-paitaa, laiheliinit jotain sovinnaisempaa ja hihatonta ei yksikään miespuolinen henkilö. Ei vaan jotenkin sovi. Ja ne 2kk hauista treenanneet voisivat jättää myös 4x liian ison egonsa narikkaan.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kannustusta ja kiitosta ihmisiltä?

Originally posted by PMLats
iso jätkä voi pitää vähän kireempää t-paitaa, laiheliinit jotain sovinnaisempaa ja hihatonta ei yksikään miespuolinen henkilö. Ei vaan jotenkin sovi. Ja ne 2kk hauista treenanneet voisivat jättää myös 4x liian ison egonsa narikkaan.

Naisten kuitenkin sopii liikkua hihattomissa vaatteissa? :)

..Ihan sama mitä on päällä, kunhan on asennetta mukana hommassa.. Ei siis kuitenkaan "vittu mä oon tän paikan kingi" meno sovi vaikka olisit kuinka Hel-Ve-Til-llisen iso tai voimakas..
arvostusta ja kunnioitusta voi saada koolla ja sillä mitä on tehnyt sen kroppansa eteen, mutta urean voi kaikki pukeutumisesta ja koosta/kunnosta huolimatta jättää kotiinsa.:david:

Eli ihan topiciin viitatakseni mulle on parasta kannustusta se, kun emännät kehuu timmikuntoiseksi vaikka en ole mitään vatsalihaksia ikinä nähnytkään itselläni, ja baarissa joku on tullut vastaan ja sanonut "vitun bodari", vaikka näillä lippusiimoilla ei tiedä, että tarkoittikohan kommentti 50- kiloista Jaanaa tai Sirkkua selkäni takana..:lol2:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kannustusta ja kiitosta ihmisiltä?

Originally posted by Nat_Ural
Naisten kuitenkin sopii liikkua hihattomissa vaatteissa? :)
jos joku tikkukäsi viihtyy hihattomassa paidassa on se ihan sama.Pääasiahan on että itse viihtyy vaatteissaan, makuja on monia.Vaikka kieltämättä näyttää se aika pahalta jos joku 55-kilonen anorektinen bilepoju pukeutuu sellaseen pikkutoppiin, näitä tapauksia näkee usein.:urjo:

Mulla on takana nostelua 15 vuotta. Alkupainot oli 58kg, pituuden voi käydä tiedoista tsekkaamasta. Painavimmillani olen ollut 93kg, nyt 81kg 7% rasvoilla ja ihan tyytyväinen. Ysikymppinä oli niin paljon rasvaa että näytin normaalilta, mutta nyt suonet käsivarsissa jne. kirvoittaa kommentteja:

Joku nainen yksissä kotibileissä kysyi, että olenko mä maratoonari. Vastasin, että en kun voimanostaja...

Tänään kaiffari sanoi, että mä näytän lihaksikkaalta luuviululta.

Pitää vaan koittaa ottaa kohteliasuuksina kai :rolleyes:

Koitin tossa jokunen kuukaus sitte näyttää yhelle treenaavalle kaverille (ei mikään superinnokas treenaaja) jotain lihasta (en muista mitä). Jännitin sitte minkä pystyin ja verisuonetki alko melkeen katkeilla päässä ja sitte tää kaveri tokasee ihan pokkana "Mitä lihasta sä oikeen yrität jännittää?" Itteäni nauratti ja itketti samaan aikaan :david:

Originally posted by Odu
Koitin tossa jokunen kuukaus sitte näyttää yhelle treenaavalle kaverille (ei mikään superinnokas treenaaja) jotain lihasta (en muista mitä). Jännitin sitte minkä pystyin ja verisuonetki alko melkeen katkeilla päässä ja sitte tää kaveri tokasee ihan pokkana "Mitä lihasta sä oikeen yrität jännittää?" Itteäni nauratti ja itketti samaan aikaan :david:

*repes totaalisesti* :lol2:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kannustusta ja kiitosta ihmisiltä?

Originally posted by camu
jos joku tikkukäsi viihtyy hihattomassa paidassa on se ihan sama.Pääasiahan on että itse viihtyy vaatteissaan, makuja on monia.Vaikka kieltämättä näyttää se aika pahalta jos joku 55-kilonen anorektinen bilepoju pukeutuu sellaseen pikkutoppiin, näitä tapauksia näkee usein.:urjo:

..Joo mutta eihän ne esim. Bronxissa myytävät biletopit muille tai miulle mahdukkaan. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom