Kannettava mp3-soitin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Alkaa zenin micro photon akku hiljalleen vetelemään viimeisiään. EI kestä enää edes koko työpäivää(8h), vaan otan sen vasta ekan kahvitauon jälkeen käyttöön ja akku riittää juuri ja juuri vaikka volume on vain 5:sella(kossin plugeilla kuuntelen). Verkkokauppa.com:issa maksaisi uusi akku noin 40e, joka tuntuu hiukan kovalta koska soittimen arvokaan ei taida olla paljoa tuota enempää.

Jotenka jotenka, uusi soitin olisi hakusessa. Tilaa pitäisi olla reilusti enemmän kuin tuo 8gb joka vanhassa oli. Hinnalla niin ei väliä, mutta ei mielellään yli 3 huntin. Itse olen katsellut tuota ipodin classic 80gb:n mallia, hinta on ainakin ihan kohdallaan tuossa. Hiukan tuota on haukuttukkin verrattuna vanhempaan malliin, miten on classicin omistajat onko tuo vehe toiminut?

Myös muita saman tyylisiä soittimia voi ehdotella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on ollut tuo Ipod classic 80gb 6th edition käytössä 3 kuukautta ja hyvin on pelittänyt. Näyttä on sen kokoinen että siitä kehtaa katsella joitain pätkiä. Suosittelen

Lueskelin juuri netistä tuosta muualtakin eikä paljoa pahaa sanottavaa ollut muustakuin ensimmäisestä softaversiossa jossa oli jotain häikkää, mutta niitä ei pitäisi enää olla nykyisissä. Hintakaan ei ole yhtään paha, joten pitääkin laittaa seuraavasta tilistä tilaukseen tuo, samalla voisi päivittää hiemman kuulokeitakin.

Kannattaa myös varmaan ostaa jonkinlainen silikoni/muovi kuori tuolle ipodille ettei paljoa naarmuunnu? Varsinkin jos töissä pitää taskussa.

Ainiin, alkaa nuo kossin the plugit hiljalleen lahoamaan joten voi suositella noin 50e inear plugikuulokkeita...

Onko kellään kokemuksia noista applen sivuilla olevista korvakäytävä kuulokkeista tms. En nyt muista merkkiä, mutta hintaa oli 200-400 euroa. Löyty bassoversiota ja akustista yms. On meinaan aika kova hinta jos ei ole kestävät ja pirun hyvät..

Kannattaa myös varmaan ostaa jonkinlainen silikoni/muovi kuori tuolle ipodille ettei paljoa naarmuunnu? Varsinkin jos töissä pitää taskussa.
Itse ostin verkkokaupasta nahkaisen suojakotelon ja hyvin on pelittänyt, kyllä tuon hintainen soitin kannattaa suojata. Kännykkä tai avaimet voi huoletta laittaa samaan taskuun ilman pelkoa mistään ikävistä naarmuista
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=9815

kannattaako tuollaista ipod classici 80gb ostaa kun käyttö olisi lähinnä videoiden katselua?
parempia vaihtoehtoja?

Mitä eroa noilla kahdella nyt sitte on? Hyvät ja huonot puolet? Näyttäisi tuolla 32gb touchin hinnalla saavan 160gb classicin ja vielä jäisi 120ekiä yli. Onko muka noin paljon parempi että tuollainen summa kannattaa maksaa paljon pienemmästä kovalevystä? Näyttö on tietysti isompi toisessa ja web-selain, mutta mitä muuta???

Mulla on taas niin päin etten tulevaan mp3-soittimeen tarvitsisi niinkään videonkatselutoimintoja vaan se olisi tarkoitus hankkia pelkästään musiikin kuuntelua varten ja että laite olisi sen verran käyttöä pelkäämätön että sitä humppaa voisi kuunnella nimenomaan aerobisten aikana ja että tavaraa mahtuisi ainakin just sen 8 gb. Se Nano olisi varmaan hyvä peli mutta kun tuntuu että senkin mainospuheissa jauhetaan pelkästään "loistavat videonkatselumahdollisuudet"-linjalla...

Onko Nano siis paras vaihtoehto pelkästään musiikki-ominaisuuksia arvostavalle vai löytyisikö pelkästään niihin keskittyvää, ehkä kenties vähän halvempaa laitetta...?

Miten jengi yleensä saa tollasen 80 gigasen vehkeen edes puolilleen? Mulla on 10x pienemmässä iPhonessa musaa yli 100 albumia Bäkkäreistä SOADiin eikä lopu kuunneltava kesken.

No minulla tulee kaikista musiikistani se noin puolilleen, eli on tuo koko ihan tarpeellinen. Enkä jaksa valita vain tiettyjä levyjä soittimelle ja vaihdella niitä päivittäin. Kuitenkin hinta ei ole paha sillä soitin on tulossa lähes pelkästään musiikin kuunteluun, videot ja pelit sekä muut kikkailut ei ole tarpeellisia vrt. touch.

Nyt pitäis kait hankkia sellainen verkkolaturi Creativen Zen MicroPhoto -soittimelle, kun tätä ei voi ladata kuin tietokoneen kautta (ja kokeen tietysti pitää olla päällä). Oon ymmärtänyt, että noilla verkkolatureilla sais peräti ladattua akun nopeammin?

Alkoi hirvittää noiden Creativen omien laturien hinnat. Osaako joku sanoa, että onko jotain halvempaa ratkaisua olemassa? Eli siis jonkin toisen laitteen laturi, joka toimii myös mp3-soittimille. Miniusb kyseessä.

Alkoi hirvittää noiden Creativen omien laturien hinnat. Osaako joku sanoa, että onko jotain halvempaa ratkaisua olemassa? Eli siis jonkin toisen laitteen laturi, joka toimii myös mp3-soittimille. Miniusb kyseessä.
Ainakin kaikki omat miniusb-laitteet syö virtaa samasta verkkovirtalaturista, arvelisin että tuohonkin voit käyttää ihan halpisvalmistajien latureita jos hinnasta haluat tinkiä.

Oon ajatellu ostaa creativen zen 4 tai 8 gigasen soittimen joten ajattelin kysyä että onnistuuko sen liittäminen auton soittimeen aux in liittimen avulla? Onko kellään samanlaisia viritelmiä?

Ainakin kaikki omat miniusb-laitteet syö virtaa samasta verkkovirtalaturista, arvelisin että tuohonkin voit käyttää ihan halpisvalmistajien latureita jos hinnasta haluat tinkiä.
Samaa sähköä ne halpisversiotkin rouskuttaa ja työntää eteenpäin. Jos muna pystyssä ei kiinnosta oskilloskoopilla mitata ulostulojännitteitä ja tarkkailla tasalaatuisuutta niin suosittelen halpisversiota

En jaksa alkaa lukemaan koko ketjua, vaan röyhkeänä ihmisenä kirjotan suoraan kysymykseni. Eli oma rakas 256mb mp3-soittimeni hajosi. Nyt olisi tilalle saatava jokin uusi vehje. En halua kallista, ja muistia en tarvitse kovinkaan paljon. Lähinnä tulee kuunneltua kuntosalilla ja lenkillä. Elikkä muutama levyllinen metallimusiikkia on mahduttava!

Kuka haluaa suositella jotain edullista soitinta? Ilmoittautuneita otetaan vastaan ja samalla soitin ehdotuksia.. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom