Alkaa zenin micro photon akku hiljalleen vetelemään viimeisiään. EI kestä enää edes koko työpäivää(8h), vaan otan sen vasta ekan kahvitauon jälkeen käyttöön ja akku riittää juuri ja juuri vaikka volume on vain 5:sella(kossin plugeilla kuuntelen). Verkkokauppa.com:issa maksaisi uusi akku noin 40e, joka tuntuu hiukan kovalta koska soittimen arvokaan ei taida olla paljoa tuota enempää.
Jotenka jotenka, uusi soitin olisi hakusessa. Tilaa pitäisi olla reilusti enemmän kuin tuo 8gb joka vanhassa oli. Hinnalla niin ei väliä, mutta ei mielellään yli 3 huntin. Itse olen katsellut tuota ipodin classic 80gb:n mallia, hinta on ainakin ihan kohdallaan tuossa. Hiukan tuota on haukuttukkin verrattuna vanhempaan malliin, miten on classicin omistajat onko tuo vehe toiminut?
Myös muita saman tyylisiä soittimia voi ehdotella.
Jotenka jotenka, uusi soitin olisi hakusessa. Tilaa pitäisi olla reilusti enemmän kuin tuo 8gb joka vanhassa oli. Hinnalla niin ei väliä, mutta ei mielellään yli 3 huntin. Itse olen katsellut tuota ipodin classic 80gb:n mallia, hinta on ainakin ihan kohdallaan tuossa. Hiukan tuota on haukuttukkin verrattuna vanhempaan malliin, miten on classicin omistajat onko tuo vehe toiminut?
Myös muita saman tyylisiä soittimia voi ehdotella.