Kannettava mp3-soitin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Pyranha sanoi:
TX:ssä on tuo näyttö.

itse kallistun tuon TX:n ostamiseen

Mitäs kaikkea tuosta näytöstä näkee, saako biisien nimiä vai onko pelkät numerot?

Niin joo, joku mp3 härveli on haussa ja ainakin Gigantin 256 megainen MuVo kiinnostaisi. Kossin plugit tilasin jo valmiiks :D ihan ameriikasta asti ja 18,42 taalaa maksavat kotiin kuljetettuna, pieni ero suomen hintoihin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mho sanoi:
Mitäs kaikkea tuosta näytöstä näkee, saako biisien nimiä vai onko pelkät numerot?

Niin joo, joku mp3 härveli on haussa ja ainakin Gigantin 256 megainen MuVo kiinnostaisi. Kossin plugit tilasin jo valmiiks :D ihan ameriikasta asti ja 18,42 taalaa maksavat kotiin kuljetettuna, pieni ero suomen hintoihin.

Mistä tilasit? Entä verot?

mho sanoi:
Kossin plugit tilasin jo valmiiks :D ihan ameriikasta asti ja 18,42 taalaa maksavat kotiin kuljetettuna, pieni ero suomen hintoihin.
Onhan tuo jo säästö, mutta eipä nuo Suomessakaan maksa kuin ~30 euroa. Ja kannattaa tosiaankin käydä Stockmannilta hakemassa sellaiset Sennheiserin kumiplugit, jotka voi sitten vaihtaa KOSS:in korvia hylkivien vaahtomuovipaskojen tilalle. Plugit maksoi 12 euroa, mutta jukolaare että pysyy nyt hyvin korvissa.

Tai sitten ostaa vaan suoraan kunnolliset korvakäytäväplugit esim. Sony EX51/71 tai Sharp MD33. ;)

mho sanoi:

/me kaivaa oman TX:n takin taskusta esiin ja tarkistaa

Eli näytössä näkyy Biisin kesto, nimi, patterin tila, soittomuoto (shuffle, jne) ja valittu equalisaattori. Sitten valikoista löytyy kansion vaihdot, soittomuodot ja monet muut asetukset.

Noista korvaplugeista onkin pitänyt kysäistä!

Eli onko noita nappikuulokkeita saatavana pienempi kokoisia, mutta hyvä laatuisia. Minulle normaalit nappikuulokkeet ovat aivan liian isot, jonka vuoksi korvat alkavat sattua jo vartin käytön jälkeen!

mho sanoi:
Jees kiitos, näytöstä olis sitten ihan hyötyäkin.

Tuolta sattui silmiin niin tilasin. Jaa verot, ei tietoa :jahas:

Kiitos. Selvittelin pikkasen asiaa tullista ja lopullinen hintaan lisätään vielä alv 22% sekä 2% tullausmaksu. Alle 10 egen tullauksia ei tarvitse maksaa. Lopullinen hinta tullee olemaan n. 17 euroa plus pk eli aikas halvat...

Ripe sanoi:
Itselläni on tuo Creative Muvo Slim ja ei ole mitään ongelmaa käyttää sitä Wintoosan perusohjelmilla (explorer) tiedostojen siirtämiseen. Ainoa ongelma mikä on vastaan tullut on se, että oman kotikoneen kanssa tuolla peruskaapelilla ei jostain syystä saa yhteyttää usb-paikkaan. Kameran vastaavalla johdolla homma toimii kun junan vessa.

Pystyykö tota Slim:iä kantelee kaulassa jonkinlaisessa "riipuksessa" vai pitääkö kiikuttaa taskussa? Ajattelin vaan, et ois helpompaa kiikutella salilla sitä kaulassa, kun treenaa. Oon huomannu, et ainakin Md-soittimen kanssa kanssa
tulee välillä hankaluuksia, kun oon pitäny sitä taskussa. Yhden semmosen oon jo hajottanu, ku niin innoissani menin scott-penkkiin istuskelee ja vekotin jäi hieman penkin ja jalan väliin.

Omistaako kukaan muu pakkislainen ipodia tai ipod miniä? Kysymys kuuluukin: miten luon itunesilla uuden playlistin missä on eri esitäjien biisejä? Yritin mutta ipodissa näkyy silloin n. 100 eri 'kansiota' -joka artistille oma. Did I make myself clear? :) Kiitos jo etukäteen!

Vanhan kehityksen kyydistä pudonneen tyhmä kysymys: voiko mp-3 soittimella äänittää cd-soittimelta suoraan ja ilman monimutkaisia temppuja.

Tykkäsin itse kovasti kyllä tästäkin leffasta. Oli mukavasti säikkykohtauksia ja jännäkakka pukkasi pari kertaa...

Tosin ei voi enää vakavasti ottaa näit japski rip-off kauhuleffoi..Kaikki on niin kliseisiä, samanlaisia...Joku Undead pikkutyttö seikkailee letti kammattuna naaman eteen ja jostain kumman syystä pelottelee ja nirhaa jengiä minkä kerkiää...

Voi luoja...Nyt meni postaus kyllä totaalisen väärään topikkiin, voisiko joku kiltti mode siirtää tämän tuonne Kauna (The Grudge) viestiketjuun? Kiitos =) Ja anteeksi kädettömyys.

Gigantissa oli myös Packard Bell:in 512mb soitin (toimii myös usb-muistina) lcd-näytöllä 99e. Käyttöliittymä on aika surkea, esim. koko levyä (==hakemistoa) ei voi skipata, käynnistyminen on hidasta, lcd:ssä ei taustavaloa, ja ennenkaikkea mukana tulleet kuulokkeet ovat kivuliaat, kun ovat niin helkutin isot. Myös usb-liittimen suoja lähtee helposti irti, tiputin jo kertaalleen kävelylenkillä, oli hauska etsiä sitä kilometrin lenkin matkalta lumisateessa... onnekseni löytyi :)

Laite on kuitenkin ihan ok, ainakin hintaansa nähden.

Nyt tuli minulle kuulokkeiden osto eteen. Muvo TX on siis soitin ja en ole raaskinut ostaa parempia kuulokkeita kun olen päättänyt pärjätä noilla, mutta nyt ne män rikki. Vasen kuuloke sippasi eilen puntin puolivälissä totaalisesti ja todennäköisen syyn tiedänkin. Kieputan aina kuulokkeiden johdot soittimen ympärille niin olisikohan tuon takia mennyt johto jostain poikki?!? Miten muut "säilytätte" kuulokkeita?

Itse investoin tuossa joulun alla Creativen Zen Micron ja eipä ole vielä ainakaan pahaa sanottavaa. 5 Gb:n muistin on tarpeen, kun on viikon kommennuksella poissa kotimaisemista, niin mukaan mahtuu musiikkia laidasta laitaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom