Kannettava mp3 soitin!

Kertokaapa pakkolaiset kokemuksia eri mp3 soittimista. Ei cd-r soittimista vaan muistikortilla toimivista =). Mieluiten aika tuoretta tietoa. Joululahjaksi ajattelin itselleni ostaa.

Hinta saisi olla max 200 euroa. Soittimeen saisi mahtua aika paljon kappaleita.

kiitos jo valmiiksi tiedoista

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Apple myy iPadia jossa oli muistaakseni 20G muistia. En nyt muista mediaa mutta varmaan joku kovalevyn räppänä. Sillä pysty tekeen paljon muutakin kun kuunteleen ämpäreitä.

-K

http://www.nomadworld.com/products/muvo/

Tollasen panostin pari kuukautta sitten, ja olen ollut todella tyytyväinen. Hyvä äänenlaatu ja pienen kokonsa takia kulkee mukana todella kätevästi. Huonoa pieni muistimäärä, mutta kyllä tuohon 128kb/s variable bitratella menee ihan mukavasti musaa ilman että joutuu hirveästi äänen laadusta tinkimään.
Itse ostin verkkokauppa.com:sta, mutta näin noita myös palkallisessa Anttilassa (Jyväskylässä).
Jos hyväksyy 64MB muistin rajoitukset, niin parempaa soitinta ei tällä hetkellä mielestäni ole.

Mitä toi maksaa Suomessa?
Ite oon himoinnut kanssa tommoista snadia 64mb soitinta, siihen menee just levyllinen musaa joka riittää treenin ajaksi. Kaveri lähti just thaikkuihin lomalle ja sanoi tuovansa sieltä mulle muistikorttisoittimen. Jos se ei löydä mitään sieltä niin voisin tota harkita.

tuota tarkalleen monta minuuttia siihen mahtuu musiikkia 128 bitratella? Voikos Muvoa ostaa isommalla muistipalikalla? Minkä laatuiset kuulokkeet tulee mukana?

Mike, hinta näyttää olevan esim verkkokaupassa 169 euroa, siis sieltä laadukkaitten mp3 soittimien halvimmasta päästä!

Originally posted by lentsikka
Voikos Muvoa ostaa isommalla muistipalikalla?

Lainaten eDomen sivuja:
"Rapakon takana MuVosta on saatavana myös 128 megatavun muistilla varustettu versio. 128 megan MuVo saapunee myös tänne Suomeen joulun jälkeen, mutta soittimen hinta tullee olemaan yli 300 euroa."

Tuo maksimiminuuttimäärän laskeminen on hieman hankalaa, itse olen saanut sinne tungettua musaa 30minuutista (192kb/s) n. 50 minuuttiin (128kb/s). Tällä hetkellä MuVo:ssa on 14 biisiä joiden yhteispituus on 44:12/ 57MB, 128kb/s vbr pakkauksella.
Mukana tulleen nappikuulokkeet oli sitä tasoa mitä ne yleensä laitteiden kylkiäisenä tulleessaan on. Bassot puuttui ja ääni tuntui jotenkin metallisen lattealta. Jos ei olisi ollut vanhoja kuulokkeita vertailukohtana, niin kai niiden kanssa olisi pystynyt elämään siihen asti että olisi saanut hommattua kunnon kupit.

Ostakaa hyvät ihmiset se ipod.

Kävin just tänään hakemassa 10g mallin ja voin sanoa, että laite on koko maailmanhistoriallisen teknologisen kehityksen huippupiste. Siis aivan käsittämätön vehje. Melkeen ku taikuutta.

Tollanen kännyn kokonen palikka ja nyt siinä on sitten kaikki mun omistamani musiikki aina mukana. Melkeen liian hienoa ees käsitettäväks...

Pain mistäs noita ipodeja saa suomesta?

www.pcsuperstore.fi tai sitten suoraan www.apple.fi ja sieltä surffaailet Apple Storeen.

Sanoisin, että kannattaa ostaa PC Superstoresta, saat helpoiten ja halviten.

Esim. PC Superstore 10gt malli: 499e
E-Piste(yhden korttelin päässä): 530e

Vanhassa rahassa melkeen 2 hunttia eroa.

Pain, ajattelin ostaa tuon ipodin. Ipodhan toimii firewire liitännällä? omistatko windows version? Voisiko joku kertoa minulle onko tavallisessa PCssä FireWire liitäntää? Onko se sisällä tossa usb liitännässä tai jotain? :rolleyes:

Firewire liitäntä (400mbs) löytyy tuoreemmista PC koneista. Jos liitäntää ei löydy voi kaupasta kipaista erillisen kortin tms sovittimen. Biisit siis lentää tätä väylää pitkin laitteelle silmänräpäyksessä. Kovalevy pyörii pari sekunttia silloin tällöin kun kone lataa cache-muistiin seuraavia biisejä. Kovalevy ei siis ole mitenkään virheherkkä tärinälle / lattialle putoamiselle...

Faija hankki jouluna sen 20gb version ja voin sanoa, että laite on maailman paras Mp3 soitin ja kun kontaktit ja kalenterit saa samaan eleganttiin laitteeseen... Aijai, loppuun asti harkittu paketti. Itse vielä fanaattisena Mac fanina voin olla puolueellinen, mutta jos kallis hinta ei ole este niin osta pois.

KTS: iPod kotisivut, Apple Fi

Muvo on kyllä salitreeniin erittäin jees,stendarin kokoisena se mahtuu verkkarintaskuun ja mulle se tunti musaa riittää kyllä.Paremmat luurit kannattaa kyllä hankkia.

Saakos sieltä Lidlistä sitä soitinta?

Nostetaanpa tämä thread taas:)
Pain tai joku muu.. onko tietoa mistä iPod irtoais edullisimmin.
Apple storessa näyttäs olevan jotain 350€:n pintaan. siellä ei kuitenkaan käy maksutapana ku luottokortit, joten...
Kiitos jo etukäteen;)

Niin ja aattelin tosiaan sitä 10Gt:n mallia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom