Kannattaako pitää välipäiviä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Skvv
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli ohjelmani on tälläinen

1.Työntö 24 sarjaa
2. Jalat 17 sarjaa
3. Veto 24 sarjaa
4. Jalat 8 sarjaa
5. Alkaa sama kohdasta 1 ilman mitään välipäiviä

Toistomäärät on 3-15

Mun aimi on nostaa omaa painoa ja saada lisää voimaa.

Ohjelma sisältää, penkit,kyykyt ja mavet. Itse olen käynnyt samankaltaisella tiheällä ohjelmalla, mutta vasta viikon ilman mitään välipäiviä. Näin alkutuntumana ottaa kyllä aika koville, kun laskee vielä duunin tuohon messiin. Tuntuu, että paikat ikuisesti jumissa ja hieronnassakaan en ole koskaan vielä käynnyt. Mitkään paikat ei tosin ole seuraavana päivänä kipeät toistaiseksi, Venyttely auttanut vähäsen, mutta kyllä paikat silti aika jumissa on.

Onko kukaan muu käynnyt tälläisellä ohjelmalla ja pystyy vielä suosittelemaan sitä?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
et voi kauaa jatkaa ilma välipäiviä, kohta tulee palatumisen kanssa vaikeaa, kun et tee edes millään 6-jakosella.

Kun sinä huilaat niin vihollinen treenaa. Kyllä jokainen voi joka päivä treenata mutta oman kehon tuntemus pitää olla jo jollain tasolla hanskassa. Ja ei aina tartte vääntää sitä punttia vaan tehä muutakin..

Itelle on sanottu että jos reenaa ilman välipäiviä ni muutaman viikon välein pitää semmosia viikon taukoja... Yhtee aikaa en itekkää pitäny välipäiviä, mutta ton tauon jälkee kyllä jakso paremmin ja sillon yleensä tein uusia enkkojaki :P Nykyää käyn salilla 5 kertaa viikos täältä kopsatulla ohjelmalla :rock: Ja mun mielestä parempi niin, mutta makuasia sano musti ku pallejaan nuoli :D

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom