Kannattaako kokeilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Egee 87
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
Ajattelin kysyy vähä kokeneimmilta kehonrakentajilta että mitä mieltä ovat seuraavasta ohjelmasta. Tarttuuko liha tolla? Ois tarkotus aloittaa ens viikolla tuon ohjelman käyttö.

ohjelma:

Ma:Rinta, hauikset
-penkki 3x12
-vinopenkki 2x12
-pec-dec 3x10
-vinopenkiltä käsipainoilla 2x12
-hauiskääntö 2x15
-keskitetty hauiskääntö 2x10
-hammer 2x10

Ti: lepo

Ke: jalat
-jalkaprässi 3x15
-jalan ojentajat 2x15
-jalan koukistajat 2x15
-pohkeet istuen 2x10
-pohkeet seisten 2x10

to:lepo

Pe: ojentajat, olkapäät, epäkkäät
-ranskalainen 3x12
-ylätalja yhdellä kädellä 2x12
-kapea penkki 3x15
-olkapää punnerrus 3x10
-sivullenostot 3x10
-arnold press 2x12
-ylösveto 3x10
-olan kohotukset 3x10

La:lepo

Su: selkä, vatsa

-ylätalja 3x12
-alatalja 3x12
-ylätalja niskantaa 2x12
-roomalainen penkki 2xmax
-jalannostot 2xmax
-voimapyörä 2x10

Kommenttia kehään!

Tässä samalla nyt kysyn että tuleeko tulosta nopeesti jos siirtyy voimannostopainoitteisesta treenistä bodytreeniin? (kokemuksia)
(Ruokailu ja lepo on kunnnossa..)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
mielipiteitä

laittakaan nyt jotain mielipiteitä tosta ohjelmasta...ei tartte olla mikään guru et voi vastata... :D

okei. en oo guru mutta vastaan silti. ohjlemia on miljoonia, jokin sopii jollekkni ja jokin jollekkin joten kokeilemalla se selviää. tsemiä vaa! =)

Jaloista löytyy se ainainen virhe, takareisille on vain yksi liike.
Eli takareisille vaikka näin:
-jalan koukistajat 3x15
-suorin jaloin maastaveto 3x15
Ja muutenkin, noihin voisi lisätä sarjoja. IMO prässiä 4, ojentajaa 3, (edellämainitut), pohkeet seisten ja istuen 3-4 kumpaakin.

Tuosta perjantailta "ylätalja yhdellä kädellä" pois. Olankohautukset mieluiten sunnuntaille. Olkapäiltä voisi ottaa joko Arnoldin tai ylösvedon(pystysoutu?) pois, koska eiköhän olkapäät ota aika hyvin hittiä jo rinnan kanssa(siis jos nyt siltä tuntuu, jos toimii noin, niin älä ota pois).

Ylätalja niskan takaa pois, ja kulmasoutu tangolla tai käsipainolla. Jos tuntuu siltä, niin nosta sarjamääriä joka selkäliikkeessä neljään, ainankin itselläni se tuntuu optimaaliselta määrältä, kun on 3 liikettä ja 4 sarjaa/liike.

Näin siis minun mielestäni, luultavasti jonkun toisen mielestä toisin.

Kriden kanssa samoilla linjoilla. Itse kyllä heivaisin ton neljännen rintaliikkeen vielä pois. Kolme liikettä riittää ihan hyvin ja 6-8 sarjaa.

Ainahan treeniohjelman vaihto kannattaa. Treenaat vaikka kuukauden uudella ohjelmalla ja vaihdat vanhaan jollei tuntunut hyvälle tai keksit taas jotain uutta. Vaihtelu pitää virkeänä.

Minulla on aina ollut treeniohjelman rungossa voimanostoliikkeet. Treenin alkuun kovat liikkeet ja kevyemmät body pumppailut treenin loppuun. Ihan tyytyväinen olen ollut, vaikken ole kummassakaan lajissa kisannut. Jos kisata meinaa, niin pitäisi varmaan keskittyä vain joko bodaukseen tai voimanostoon.

Suositut

Back
Ylös Bottom