Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dragon sanoi:Kofeiini vähentää kreatiinin imeytymistä. Enemmän haittaa on noiden "virvoikkeiden" sisältämä jumalaton sokerimäärä.
Jätä ne kaikki pois ja siirry light-linjalle.
Powerhousu sanoi:Näissä on vielä sekin huono puoli mun kannalta (ja varmaan monien muidenkin) että toi sokerilitkujen litkiminen pistää verensokerin ihan pyllylleen ja sen jälkeen ei edes ruoka maita. Olen muutenkin niin huono syömään. Mieluisin juoma onkin sen takia Pepsi Max. Mitenköhän paljon tota pystyy juomaan ennen kuin tosta makeutusaineesta (olisko aspartaamia) alkaa oleen haittaa?
Tomi sanoi:Nimetkää nyt hyvät ihmiset ne threadinne kuvaavalla tavalla! Monen mielestä on todella ärsyttävää edes avata sellaisia threadeja, joiden otsikko on esim. "kysymys", "apua??????!!!11" tai "rrrrusifiksiiiiiii!!!!!1".
Tomi sanoi:Nimetkää nyt hyvät ihmiset ne threadinne kuvaavalla tavalla! Monen mielestä on todella ärsyttävää edes avata sellaisia threadeja, joiden otsikko on esim. "kysymys", "apua??????!!!11" tai "rrrrusifiksiiiiiii!!!!!1".
Edit: itse asiassa, tuo ""rrrrusifiksiiiiiii!!!!!1" olisi jo huomattavasti kuvailevampi nimi threadille kuin esim. "kysymys", mkäli siinä käsiteltäisiin krusifiksiä, tuota vaffamiästen bravuurinumeroa...
Joo ei sun tarvi kaikkea ymmärtääkkään.Weeboomi sanoi:Mä en kyllä ymmärrä, miksi pitää juoda limpparia ollenkaan. Ne on tehty jenkeille ja Suomessa esim. kakaroille synttärijuhliin. Sokerilitkua tai sitten hirmuista määrää lisäaineita...
Mä en kyllä ymmärrä, miksi pitää juoda limpparia ollenkaan
Jaunty sanoi:Kannattaako coca colaa/Pepsiä juoda? Kuulin jostain että tuo kofeeini pepseissä ja kokiksissa voi poistaa kreatinin vaikutuksen lähes kokonaa? Omassakin lisäravinteessa sitä on, niin ajattelin että kannattaako noita juoda sitte ollenkaa?
dogi sanoi:Pelkiltään ihan turhia, ne tarvii maustaa savuisella skotilla että niistä on johonkin ;) :kippis1: