Kannaattako treenata näin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kovaa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
joo ajattelin vaihtaa treeniohjelmani tälläseksi onko mitään järkee?

Ma:Rinta
Ti:Ojentajat/Olkapäät
Ke:Lepo
To:Selkä
Pe:Hauis
La:Jalat
Su:Lepo

Tämän hetkinen jakoni on tälläinen

Ma:Rinta ja hauis
Ti: Olkapäät ja ojentajat
Ke: Lepo
To: Selkä
Pe: Lepo
La: Jalat
Su: Lepo

Mun mielestä toi sun vanha on parempi. Turha tehdä hauista erikseen. Yleensä viisi jakoisissa tehdään kädet yhtenä päivänä, tai onhan niitä erilaisia vaihtoehtoja pilvin pimein.

Että ihan hauispäivä? Mun korvissa kuulostaa nyt ihan perhananmoiselta hifistelyltä. Joku normi 2-3 jakoinen varmaan sopisi kuin nyrkki silmään.

Joo ei varmastikkaan kenelläkään ole NIIN huonot tumput että niitä pitäisi ihan erikseen rankaista. Saatikaan kun noin pienentä lihasta ei ole mitään järkeä sen enempää kurittaakkaan...

Toinen huomio on toi reenien jaksottaminen. Älä tee Rintaa, olkäpäitä ja ojentajia peräkkäisinä päivinä, äläkä selkää ja jalkoja. Tietysti riippuu vähän liikkeistä mutta noin yleisesti tekemällä rintaa, rasitat myös olkapäitä ja ojentajia ja päin vastoin, jolloin edellisestä reenistä palautuminen, juuri silloin kun se on huipussaan, vaarantuu. Sama siis jalkojen ja selän kanssa.

Edit: Olitpa ovela ja editoit tota järjestystä vaihtamalla perjantain ja lauantain reenit. Parempi mutta siltikin aika huono :piis:

kovaa sanoi:
joo ajattelin vaihtaa treeniohjelmani tälläseksi onko mitään järkee?

Ma:Rinta
Ti:Ojentajat/Olkapäät
Ke:Lepo
To:Selkä
Pe:Hauis
La:Jalat
Su:Lepo

Tämän hetkinen jakoni on tälläinen

Ma:Rinta ja hauis
Ti: Olkapäät ja ojentajat
Ke: Lepo
To: Selkä
Pe: Lepo
La: Jalat
Su: Lepo

Ei ole järkeä. Pysy vanhassa tai siirry 2 tai 3-jakoiseen, tämän neuvon minä antasin. :jahas:

Ite pysyisin vanhassa ohjelmassa mut vaihtaisin olkapäät ja haukkarit toisin päin, eli tekisit rinnan ja olkapäät maanantaina ja haukkarit/ojentajat tiistaina.

Ja jos vaihtelua kaipaa niin liikkeitä ja niissä otteita ja sarjamääriä toistoineen vaihtelemalla saa kyllä sitä vaihtelua treeniin, jolloin ohjelman vaihtoa ei välttämättä tarvitse tehdä pitkään aikaan lainkaan.

Back
Ylös Bottom