Kananmunankeitin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja skuge
  • Aloitettu Aloitettu
Tuo jumalan siunaama laite. Sain tuollaisen joskus lahjaksi ja olen sitä nyt käyttänyt siinä toivossa, että se veisi vähemmän sähköä kuin levyn lämmittäminen. Kuitenkin tuosta rakkineesta se kuumentuva osa tuppaa ruostumaan...Miten tota pitää hoitaa tms ? Manuaali on perinteiseen tapaan heitetty jo aikoja sitten menemään :rock:

pP000009437.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Todellakin loistava kapistus! Sama vika, tuppaa likaantua aikalailla se pohja. Tarviikohan sitä edes sen koommin putsailla?

Tossa mun vehkeessä on ihan tolkuton sireeni kun ne munat on valmiit. Saiskohan tota ääntä modattua? Jos ei vieressä päivystä niin varmaan kuuluu naapuriin asti kun se ulvoo.

Tarviikohan sitä edes sen koommin putsailla?

Mulla se rupee olee sen verran likanen et valkoiset kananmunat ovat käsittelyn jälkeen ruskeita :lol2: kaipa sitä pitäis sitten ihan vaan jollain rätillä sillon tällön putsailla...

Ei se laite ole ruostunut. Kantsii käyttää aktiivihiilisuodatettua vettä (Brita kannu). Kun sitä (kalkkia yms.) kaikesta huolimatta kertyy niin laitatte etikkaa niin että pohja peittyy, annatte olla hetken, kaadatte etikan pois ja pyyhitte talouspaperilla. Näin se kiiltää jälleen kuin uusi.

On muuten todella kätevä kapistus!

Oon korvannu munankeittimen kätevästi vedenkeittimellä, ajaa asiansa siinäkin. Tosin ei piippaa kun on munat kovina :I

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom