Kananlihalle !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Melvin
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On tullut jo aika paljon hyviä. Tässä pari lisää:

Sibelius: Finlandia
Jimi Hendrix: Hey Joe
Jimi Hendrix: Voodoo Chile (Slight Return)
David Bowie: Space Oddity
Falco: Out Of the Dark
Aerosmith: Dream On
Judas Priest: Painkiller
Bach: Toccata ja fuuga d-mollissa
Bach: Chaconne
GNR: Don't Cry
GNR: November Rain (varsinkin loppu)

Nyt ei tule muita mieleen...

edit: Slayer: Killing Fields alku :rock:

Zero Nine-Intrique.
Zero Nine- Banging on drums

Varmaan viidentoista vuoden tauon jälkeen kuulin uudestaan nuo biisit
nii tuli kyl semmoset vibat että :rock:
Varsinki tuo intriguen tahdissa on tullut tansittua eräätkin hitaat paikallisella nuorisotalolla joskus kasariluvulla. :hyper:

Kanan lihalle oon päässy ainoostaan huonoista kappaleista, mutta lähellä on ollu pari kertaa muutaman hyvänkin kanssa.

- Rammstein - Sonne, Videokin oli ihan perkeleen hyvä.
- Metallica - The unforgiving
- Him - For You

Noi Amerikan idollisin paskimmat, nosti tukankin pystyyn, jonka jälkeen silmä ja korvatkin nyrjähti.

Iron Maidenin Fear of The Dark ja nimenomaan live-versio nostaa joka kerta takuuvarmasti karvat pystyyn ja ihon kananlihalle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihme juttu toi "broilaantuminen", jotkin biisit ja bändit (tuottajat) sen saavat aikaiseksi soundi järjestelyillään. Sopivasti kaikua, bassoa jyrisemään ja heleää korkeaa sointia ja johan vilistää selkäpiissä.

http://www.deanima.info/DeAnima-13SAMPLE.mp3

Laitetaan välillä vähän erilaista edellisiin verrattuna...

Jurgen vries - The theme
Jurgen Vries - Opera Song
Jurgen Vries - Wilderness
Darren Tate - Gladiator Theme

Kaikki saman äijän tekemiä, on vaan eri nimellä. Mä oon ihan rakastunu kyseisen herran musiikkiin.

Typpi sanoi:
Pink Floyd - Comfortably numb
Pink Floyd - High hopes

:piis: :thumbs: :worship:

edit: Itseasiassa Pink Floyd on sellasta musiikkia, että melkein jokainen kappale aiheuttaa tietyssä mielentilassa kananlihalle rektion.

Gladiaattorissa oli kyllä hienoa musiikkia.. Now we are free ja battle erityisesti.

David Ryan Harris - Don't look down on kanssa yks suosikeista. Mukavan tunteikas ja rauhallinen biisi. On BikerBoyz leffassa...

Toi kananlihalle meno on siisti fiilis varsinkin jollain live keikalla.
Oon varmaan tyhmä Idol's ohjelman uhri, mutta joka kerta kun Hanna Pakarinen veti jotain hyvää rokkia antaumuksella, niin käsivarsista nous haituvat pystyyn... ja sitten tuli hytisyttävät "vilunväreet". Hannan cd:tä odotellessa.

vilma-liina sanoi:

Tällä livekeikalla mä en valitettavasti ollu mukana, mutta mulla on koneella hyvälaatuinen video. Kyseessä on Mark Knopflerin keikka Montserratissa. Porukka heittää Money for Nothing kappaleen ja mukana on Knopflerinja hänen orkesterinsa lisäksi Eric Clapton, Sting ja Phil Collins. Meno on sen verran mahtava, että jokaisella kerralla kun oon tuon kattonu niin pakostakin tulee kylmät väreet :) :worship:

vilma-liina sanoi:

Niinpä. Näin kerran yllätyksekseni Mikko Alatalon astelevan lavalle. Iho nous välittömästi kananlihalle ja luihin ja ytimiin iski kylmät väreet.

Yleensä tuohon reaktioon liittyy kuitenkin juuri se musiikin tuoma hyvä fiilis ja mielen herkistyminen. Varsinkin, jos mahtipontisuus tai jonkinlainen jylhäinen komponentti on oleellinen osa tunnelmaa niin karvat on välittömästi erektiossa. Helsingissä soittelee Stockmannin kulmilla usein sellanen peru-tai-muulainen ryhmäorkesteri sellasta vuoristomusiikkia. Kuulostaa mun korvaan todella hyvältä. :thumbs:

Mä ny kananlihalle mee mut noi on esim hyvii.

Masterplan - Spirit Never Die
Masterplan - Kind Hearted Light
Helloween - Never be a star
Helloween - Open your life
Iron Maiden - Dream Of Mirrors
In Flames - The quiet place
In Flames - Evil in a closet
In Flames - Superhero of the Computer Rage
In Flames - Bottled

Danzig uppoaa ja kovaa. Harmi että tulee kuunneltua nykyään niin harvoin. Äijällä on sentään pattiakin.

Jos puhutaan instrumentaalimusasta, niin Jan Hammerin Miami Vicen aikainen tuotanto on aika jylhää. Jan katsoi aina ensin jokaisen jakson raakaversion saadaksen vaikutelman siitä, minkä tunnelmainen musiikki siihen kyseiseen jaksoon sopisi. Hyviä kappaleita on monia, mutta tässä pari.

Jan Hammer - Crockett's Theme
Jan Hammer - The Trial And The Search
Jan Hammer - Tubbs And Valerie

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom