Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Percele sanoi:Aidosti broilaavia (ei siis välttämättä lempibiisejä):
Jeff Buckley: Hallelujah
rintafile sanoi:Joo todellakin. Musat täysille, aluks hiljasta muminaa latinaks. Yhtäkkiä pamahtaa käyntiin oikeen kunnolla. Siinä vaiheessa nousee kyllä kananlihalle Mun käsittääksen ton biisin oikee nimi on Carmina Burana?
dink sanoi:Bach - Air for G String
AT79 sanoi:Franz Lisztin Liebestraumen pianosovituksen (http://www.music-scores.com/instrument/composer.php?instrument=Piano&name=Liszt) : Notturno 3, O Lieb... Nostaa ihon kananlihalle joka kerta tuon kappaleen loppu vaikka itse soitankin!
AT79 sanoi:edit: tähän listaan on pakko lisätä vielä se "Nothing Gonna Change My Love For You" -biisi, vuodelta limudisko. En oo vielä tähän päivään mennessä saanu tietää sen esittäjää. KERTOKAA SE MULLE NYT!!
rintafile sanoi:Joo todellakin. Musat täysille, aluks hiljasta muminaa latinaks. Yhtäkkiä pamahtaa käyntiin oikeen kunnolla. Siinä vaiheessa nousee kyllä kananlihalle Mun käsittääksen ton biisin oikee nimi on Carmina Burana?
The Rockin tunnari on kyllä aika pirun kova myös.
Thomas Newman - Ghosts, Matkalla Perditioniin -leffasta siinä kohassa, jossa Tomppa ampuu Newmanin sateessa.
Korkkari sanoi:Eikö se ole joku Crimson Tide se The Rock -leffan tunnari.
John R sanoi:Crimson tidessä (purppuravyöhyke) soi melkeenpä sama biisi kuin The Rock:ssa. Taitaa olla Hans Zimmerin tuotoksia. Myös Pirates of the Caribbean-leffassa on melkein saman kuuloista musaa kuin noissa kahdessa edellisessä.
Hans Zimmer on muuten aika velho säveltämään leffamusaa. Kannattaa kuunnella sellanen biisi ku Hans Zimmer - Deep Blue Sea, nostattaa kylmiä väreitä ainaki meikäläiselle.
Wildemar sanoi:Bangbang. Ennio Morricone - The good, the bad and the ugly.
Melvin sanoi:Mitkäs on teille sellasia biisejä jotka nostaa kananlihalle tai karvat pystyyn