Kamppailuvideot

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO


Punk tunkee nokkaansa nyt oikeen kunnolla näihin MMA/BJJ videoihin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Brassilaisuutta hienoimmillaan, vitun elukat!

Enpä nyt tiedä onko se niin erityisen brassilaisuutta, kun säännöt kerran sallii. Hyvin sitä on aikoinaan Japanin Pridessakin päähän monoteltu myös muiden kuin brassien toimesta. Elukasta puheen ollen voi myös katsoa jenkkien toimintaa alkuaikojen UFC:ssa...kyllä kaikki sääntöjen sallimat temput käytetään ihan kansallisuudesta riippumatta.
 
Brassilaisuutta hienoimmillaan, vitun elukat!

Mikäs purkaus tuo nyt oli? Itse olen aina miettinyt miten Aldo olisi ollut nykyistäkin uskomattomampi ottelija, jos olisi otellut Pridessa. Aldo taisi jossain vähän aikaa sitten sanoakin jotain tuosta asiasta.
 
Mitä te sekoilette? Kyllähän ne on just brassit jotka oli Pride-aikoina tunnettuja stompeista ja soccer kickeistä. Ja aika brutaalejahan ne ovat, eli kyllä elukka sanan käyttö on ihan paikallaan. Eihän tossa nyt mitään dissausta ole, minkä vaikutelman santiago vissiin sai.
 
Mitä te sekoilette? Kyllähän ne on just brassit jotka oli Pride-aikoina tunnettuja stompeista ja soccer kickeistä. Ja aika brutaalejahan ne ovat, eli kyllä elukka sanan käyttö on ihan paikallaan. Eihän tossa nyt mitään dissausta ole, minkä vaikutelman santiago vissiin sai.

Aa joo, sori jos ymmärsin väärin, luulin että Jm1 käytti tuota elukkaa dissausmielessä, mutta jos ei niin mun moka. :piis:
 
"They all used to be fighters, then they took a Palhares to the knee"

:lol2:
 
[video=youtube_share;Jz7Gx_HmwfE]http://youtu.be/Jz7Gx_HmwfE[/video]
Manny 'Pacman' Pacquiao HL. Jos tämä herrat joskus pääsee Mayweather kanssa samaan kehään, niin tässä olisi pontettiaalinen voittaja. Mayweatheriä yhtään väheksymättä.
 
Mutta kun ei pääse, kun ei ne ikinä tule pääsemään yhteisymmärrykseen siitä miten rahat jaetaan. Moneyweather hylkäsi fifty fiftynkin. :face:
 
bj_penn_takedown_defense.gif
 
Back
Ylös Bottom