Kamppailuvideot

Samaa mieltä, noi WFS treenaa videot kyllä ihanasti tuonut Titan Fistin mieleen, on kyllä sellasta menoa taas.

Ja millähän perusteella?

Sparrivideoita emme ole nähneet tarpeelliseksi laittaa, koska sivustolla on jo kymmeniä otteluvideoita. Tässä muutama näytiksi:

Jarkon ammattilaismatsi Botnia Punishmentista:


Tässä minun heilumistani SM-kisoista. Olen punaisissa hanskoissa. Piti ottaa hieman varoen kun vastustajalla oli noin 10 kiloa painoetua.


Treenivideoissa avustajana toimivan Pirkka Suksen ottelua samoista kisoista. Pirkka punaisessa kulmassa.


Ja vielä yksi video. Meidän kaveri sinisissä.



Mikäli haluaa nähdä ihan tuoreena, niin tämän viikon lauantain Boxing Nightissa on sitten MTV3MAX-kanavalla Jarkon ammattinyrkeilymatsi Jussi Koivulaa vastaan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Puhuin noista WFS treenaa nimellä menevistä videoista mitä sinä olit tehnyt, nehän on ihan hirveetä kuraa. Jos tollasta viittii/kehtaa vääntää niin koittas nyt edes editoitiin/videon tekoon saada jotain laatua.
 
Jos opetuksesta on jotain sanottavaa, niin ehkäpä perustelet mikä harjoitteissa on huonoa? Tekniikkavirheitä niissä tietysti on, koska niitä nyt vain tulee tuommoisessa vapaammassa heilumisessa, mutta niistäkin osasta (suojauksen laskeminen) erikseen varoitan.

Mikäli kyse on vain siitä että näissä kotivideotasoisissa pätkissä ei ole riittävän hienoa editointia, niin ei niitä ole pakko katsoa. Jos sinulle on tärkeää se, että videoissa on hienot alkutekstit ja siistit leikkaukset ja minulle se, että ihmiset saisivat ideoita treenaamiseensa, niin makumme tuskin kohtaavat.
 

Semmonen potku:wtf: Pakko ihmetellä noitten sähläystä tyrmätyn kanssa.

Kaveri Musaa vastaan;)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:


On varmaan ollut jo mutta täsä FlyWinMMA:n versio samasta matsista.
Mielestäni jopa parempi kuin NickTheFace2:n
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sain just valmiiksi Nick Diazin Highlightin, kokonaisuudessaan meni kaks yötä ja puolikas päivä. Vika kerta ku kosken videoeditoriin. Ei jaksanu enää bj penniä lisäillä tuohon, joten siitä tuli nyt sitten vähän lyhyempi kuin alunperin oli tarkoitus :P

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Anderson käy sparrailemassa vähän hämysessä seurassa! :D

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom