Kamppailuvideot

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hieno kasaus harvinaisista lukoista MMA:ssa

http://www.youtube.com/watch?v=msbTmYZJfoQ

1. Jeff Monson vs. Brandon Hinkle (North South Choke)
2. Shinya Aoki vs. Joachim Hansen (Gogoplata)
3. Mike Brown vs. Taiyo Nakamura (Full Guard Arm Triangle)
4. Yoshihiro Akiyama vs. T.Ishizawa (Gi Choke)
5. Ivan Salaverry vs. Tony Fryklund (Body Triangle)
6. Antonio Rodrigo Nogueira vs. Heath Herring (Anaconda Choke)
7. Frank Mir vs. Pete Williams (Shoulder Lock)
8. Dokonjonosuke Mishima vs. J.Wiseniewski (Cobra Hold)
9. Carlos Newton vs. Pat Miletich (Bulldog Choke)
10. Rumina Sato vs. M.McAuliffe (Calf Slicer)
11. Rani Yahya vs. Kazuya Yasuhiro (Brabo Choke)
12. T.Murahama vs. Yuji Hoshino (Scissor Choke)
13. Nick Diaz vs. Takanori Gomi (Gogoplata)

Mikä mahtoiolla tämän videon nimi? täytyy koittaa ettiä muualta kun youtubesta on ehtinyt jo kadota.
 
Videon nimi oli Rare Submissions of MMA.

Tässä jatko-osa More Rare Submissions of MMA:
http://www.youtube.com/watch?v=6LmD6S-YQp8

(1) Ryo chonan vs. Anderson Silva (Flying Scissor Heel Hook)
(2) Rumina Sato vs. Charles Taylor (Flying Armbar)
(3) Masakazu Imanari vs. Mike Brown (Jumping Kick To Leg Lock)
(4) Kendall Grove vs. Alan Belcher (Brabo/D'arce choke)
(5) Shinya Aoki vs. Clay French (Flying Triangle Choke)
(6) Shinya Aoki vs. Keith Wisniewski (Standing Arm Breaker)
(7) Aleksander Otsuka vs. Mike Bourke (Double Armbar)
(8) Jason Von Flue vs. Alex Karalexis (Arm Triangle/Shoulder Choke)
(9) Tristan Yunker vs. Jason Chambers (Leg Scissor Armlock)
(10) Frank Mir vs.Tank Abbot (Toe Hold)
(11) Bas Rutten vs.Osami Shibuya (Neck Crank/Body Crunch)
(12) Flying Submissions Highlight
 
Hehe... lapset nauroivat tuolla katketakseen, kun ovat tottuneet että silloin ei tulla katselemaan, kun isä katsoo MMA viedoita. Nyt suostuin vihdoin näyttämään yhden. :D
 
Eli sun mielestä naista voi kohdella noin, kuten Rampage tekee tossa filmin lopussa?

Kaikki videolla esiintyvät fanit ovat varmasti erittäin katkeria mr. Streer Soldierille... H-K Näyttikö senyt sinun mielestä pahoinpitelyltä tai vastaavaa? Muistathan lopettaa myös itse emännän kanssa "painimisen" tyystin.
 
Kaikki videolla esiintyvät fanit ovat varmasti erittäin katkeria mr. Streer Soldierille... H-K Näyttikö senyt sinun mielestä pahoinpitelyltä tai vastaavaa? Muistathan lopettaa myös itse emännän kanssa "painimisen" tyystin.

Pitää ilmeisesti lopettaa, sillä itse en piere "emäntäni" naamalle ja laita sitä sitten nettiin jne.

Ihampa vitun sama, mielipiteensä kullakin. Sinä kun kerran tiedät ettei noi fanit ole katkeria, niin se riittää minulle. Hyvä kun sinulla oli varmaa tietoa!:worship:
 
Pitää ilmeisesti lopettaa, sillä itse en piere "emäntäni" naamalle ja laita sitä sitten nettiin jne.

Ihampa vitun sama, mielipiteensä kullakin. Sinä kun kerran tiedät ettei noi fanit ole katkeria, niin se riittää minulle. Hyvä kun sinulla oli varmaa tietoa!:worship:

No anteeksi nyt vaan, mutta vituttaa hivenen tämä Patriootti -asenne välillä. Mistä helvetistä sinä tiedät oliko koko video tehty käsikirjoituksen mukaan. Ilmeisesti et voisi esim. Katsoa komediaa jossa tapahtuisi tämä samanmoinen skene.

Mikäli tässä tapahtuisi pakottamista, pahoinpitelyä, alistamista tms. Niin tottakai tuomitsisin ehdottomasti koko tempauksen, mutta kun tunnetaan videolla esiintyvän herran persoona ja kyseessä on selvästi hauskanpito, missä kumpikin on mukana niin en käsitä tätä "vittu vedetään tota mulkkua pataattiin" -asennetta.
 
Back
Ylös Bottom