Kamppailuvideot

Jaaha pakko sitten ostaa pleikka 3:nen....prkl
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kyllähän se grafiikka oli aika housut kermaavaa mutta saa nähdä miten pelattavuuden laita

Saas nyt vittu nädhä koska toi tulee markkinoille! Wikipedissa ne väittää että Jouluksi 2007. Mutta mitä mä olen muilla foorumeilla lukenu ni se tulis joulksi 2008 :itku: PS3sen ostan samlla ku toi peli on liikkeissä.

Mitä tulee tohon pelattavuuteen, ni voi kyllä olla vähä perkeleen vaikee tehdä siitä oikeen hyvin tottelevaa. Ku lyöntejä on jo niin monta, sitten pitäis saada potkut (polvetkin), takedownit (jessus, kuis monta niitäkin on) ja sitte kaikista vaikein. Miten sä simuloit mattopainin :eek: Kimura = L1 + R2 + X + X :rolleyes: No, toivotaan että saavat tohon järkevän ratkasun :)
 
Benu, minulla on UFC sudden impact ja voin rehellisesti sanoa että se on yksi huonoimmista tappelu peleistä mitä olen pelannut ps2:sella!

Eli voit kiittää onneasi että se ei toimi pal pleikkarissa, ohjaus kankea ja muutenkin hirveä. Tekken=paras :)
 
mitä kaikkia ufc pelejä tullu x-boxille tai x.box 360 ? ja onko niistä mikään hankittavan arvonen ? ja saako suomesta mistään ?

Gamelifestä saat tilattua x-boxille UFC Throwdownin joka on mielestäni ihan kelpo mättöä.
 
Kaverilla oli pari peliä PS2:lle, yksi UFC- ja yksi Pride-peli. UFC-peli oli ihaaaan paska ja Pride-peli oli pikkasen vähemmän paska, mutta silti ihan paska. Ei noita voi ainakaan suositella kenellekään.
 
"Capoeira Kickboxer"

Helvetin taitavaa kropankäyttöä kaverilta. En vain osaa sanoa pystyotteluun juuta enkä jaata, mutta melko ryntäilyltä näyttää nuo matsipätkät. Taitaa olla aika apukoulutasoa nuo vastustajat kun noin hyvin tippuvat temppupotkuista.
 
Tuollaisilla "läpsytyspotkuilla" ei saa kuin turpaan,mutta jos tuo kierrepotku osuu niin se voi jo tuntua. Eipä tuolla taida pärjätä kunnon thaikkua vastaan. Noilla kavereilla ei ole käytännössä suojausta ollankaan.
 
Mä en nyt ole ihan varma jos mä näin väärin ku oli niin pimee kuva, mutta oliko se käsi sisällä tossa triangelissa? Katoin vaan että siinä luki "textbook triangel.." ja musta Mel veti triangelin kiinni vaan niskan ympäri...
 
Oli käsi välissä, mutta triangeli ei ollut muuten kyllä kovin tiukassa. :) Oli kuitenkin Rorion Gracie leffassa koordinaattorina, joten ehkä se oli sellaista Hollywood-varmistelua.
 
Hieno kasaus harvinaisista lukoista MMA:ssa

http://www.youtube.com/watch?v=msbTmYZJfoQ

1. Jeff Monson vs. Brandon Hinkle (North South Choke)
2. Shinya Aoki vs. Joachim Hansen (Gogoplata)
3. Mike Brown vs. Taiyo Nakamura (Full Guard Arm Triangle)
4. Yoshihiro Akiyama vs. T.Ishizawa (Gi Choke)
5. Ivan Salaverry vs. Tony Fryklund (Body Triangle)
6. Antonio Rodrigo Nogueira vs. Heath Herring (Anaconda Choke)
7. Frank Mir vs. Pete Williams (Shoulder Lock)
8. Dokonjonosuke Mishima vs. J.Wiseniewski (Cobra Hold)
9. Carlos Newton vs. Pat Miletich (Bulldog Choke)
10. Rumina Sato vs. M.McAuliffe (Calf Slicer)
11. Rani Yahya vs. Kazuya Yasuhiro (Brabo Choke)
12. T.Murahama vs. Yuji Hoshino (Scissor Choke)
13. Nick Diaz vs. Takanori Gomi (Gogoplata)
 
Back
Ylös Bottom