Kamppailuvideot

Mulle tuli ainakin ihan vitun hyvä fiilis noita matseja kattoessa! Seisoin tässä tietokoneen edessä "OTA SE KÄSI SANTTUUUU!!! PRKL!!!", hehehee! Taitaa valkotakit tulla kohta :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika? Hahahhaa... kyllä mulle ainakin kelpais jos olisin ton näkönen! Mutta kaikista eniten vituttaa etten mä olen noin perkeleen taitava :D
 
Harmi kun ei ollu enempää matsivideoita. Highlightkin oli lähes kokonaan treeneistä tms..Aika hyvin kaveri kuitenkin veti, isoks mieheks jalka lähti ärhäkkäästi ja korkealle.:rock:
 
Ois kiva nähdä miten toi Ngalani pärjäis K-1:ssä. Näyttää kyllä kovalta äijältä, mutta se on eri juttu mitä tapahtuis, jos toi laitettais vähän kovempiin karkeloihin..
 
Toi yks matsi oli aika outo, alapotkulla vaan kaato vastustajan joku kymmenen kertaa. Eikö thainyrkkeilyssä alapotkun torjuminen opeteta jo peruskurssilla?
 
Toi yks matsi oli aika outo, alapotkulla vaan kaato vastustajan joku kymmenen kertaa. Eikö thainyrkkeilyssä alapotkun torjuminen opeteta jo peruskurssilla?

Ei tainnu valkoinen mies vaan yksinkertaisesti ehtiä blokkailla niitä alapotkuja, kun Ngalani blokkasi sen etupotkun sivuun ja veti siitä suoraan kintuille.
 
Täs aika hyvän näköstä BJJ menos Riosta. Kannattaa tsekata noi muutkin Rallarsvingin jaksot. Eli ruotsalaiset sankarit Musse ja Andreas kiertävät maailmaan kamppailulajeja. Löytyy capoeiraa ja Bas Ruttenia, löytyy kyl sieltä yhestä paikasta englaniks tekstitettynä ja kaikki jaksot.

http://www.youtube.com/watch?v=Rw5JSAxjCvw
 
Tolle kaverille vois jo ehdottaa maailman sitkeimmän miehen titteliä :hyper: Siis mitä vittua :D Se on ihan smurffin näkönen tossa 3.40 kohdalla :lol2:

Muistanko nyt ihan väärin,mutta eikös tuo Sean Tailor ole kuollut?? Muistan lukeneeni Jasonin haastattelun jossa se sanoi "may he rest in peace".
 
:offtopic: Kyllä kyseinen kaveri taitaa kuollut olla. Pikaisesti vielä googlella tarkistelin ja ilmeisesti päätti päivänsä itse.
 
Back
Ylös Bottom