Kamppailulajit Rion olympialaisissa 2016

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kreikkalais-roomalaisessa painissa otellaan tänään finaalit sarjoissa 130kg ja 85kg.

85kg finaalissa vastakkain Ukrainan Beleniuk ja Venäjän Chakvetadze. Beleniukilla on mahdollisuus grand slamiin eli ottaa EM- ja MM-kultiensa jatkoksi olympiakultaa. Chakvetadze on paininut tässä turnauksessa väkevästi mutta uskon Beleniukin kääntävän matsin itselleen monipuolisuudellaan.

130kg finaalissa Turkin Kayaalp ja Kuuban Lopez. Kuubalainen hakee kolmatta olympiakultaansa ja uskon hänen sen tänään ottavan vaikka turkkilainen hänet viime vuoden MM-finaalissa kukistikin.

Lopez kuittas kolmannen kullan,mahtaakohan kunto kestää Tokioon asti?Karelinhan otti myös kolme ja neljännellä yrittämällä tuli sit hopea.

No oli miten oli hauskan oloinen heppu tämä Lopez,mukavat tanssiliikkeet voiton kunniaksi.

Lopez olisi Tokiossa 37-vuotias joten raskaan sarjan miehelle vielä ihan passeli ikä. Komeasti kuubalainen finaalin ratkaisi:

Välimäen Tero hävisi 66-kiloisissa avausottelunsa georgialaista vastaan ja toiveet jatko-otteluista lepäävät sen varassa, että georgialainen voittaisi kohta alkavan semifinaalinsa.

Lopezin tuuletukset :D
W9UtHqi.gif

Katselin juuri krekon -66 finaalin. Voisiko joku selittää, miksi serbialainen voitti armenialaisen, vaikka tilanne oli 1-1 otteluajan lopussa? Ymmärsin kyllä, että jotkin suoritukset katsotaan arvokkaammiksi kuin toiset, mutta tämä ratkaisu oli itselleni hieman epäselvä.

Serbi sai vikan pisteen.Jotenkin noin se menee.Kuuntelin jotain YLEn lähetystä ja jäi toi mieleen.

Joo tosiaan tasatilanteessa viimeisen pisteen tekijä tai arvokkaamman pistesuorituksen tekijä (4 pisteen heitto > kaksi 2 pisteen suoritusta) julistetaan voittajaksi.

Femma näyttää Petra Ollin alkusarjaottelun klo.16 jälkeen (taisi olla yhdeksäs matsi), ja jos pääsee jatkoon, niin TV2 näyttää sitten kuuden jälkeen sen jatkomatsin.

Edit. Kaikki päivän suomalaiset ja tv-lähetykset on aina mahdollista katsoa Ylen omilta Rio-sivuilta. Sieltä mä oon joka päivä nuo käynyt katsomassa, kun se linkki niin kätevästi siinä heti on.

Femma näyttää Petra Ollin alkusarjaottelun klo.16 jälkeen (taisi olla yhdeksäs matsi), ja jos pääsee jatkoon, niin TV2 näyttää sitten kuuden jälkeen sen jatkomatsin.

Edit. Kaikki päivän suomalaiset ja tv-lähetykset on aina mahdollista katsoa Ylen omilta Rio-sivuilta. Sieltä mä oon joka päivä nuo käynyt katsomassa, kun se linkki niin kätevästi siinä heti on.

Ite vannon vieläkin wanhan kunnon teksti-tv:n nimeen, sen verta kankean olonen tuo Rio-areena on.

En tarkoittanut Rio Areenaa, vaan ihan Ylen nettisivuja. Siellä on nätisti aina linkki päivän suomalaisista ja lähetysajoista.

Jaa, oli siellä näköjään tuollainen kätevä linkkikin. Joskus ennen kisoja kun yritin etsiä lähetysaikoja, niin en löytänyt muuta keinoa kuin tuon Rio-Areenan. Ei kovinkaan kätevä, kun on raskas Flash-pohjanen kapistus, eikä siis toimi mobiililaitteilla ilman erillistä sovellusta.

http://yle.fi/urheilu/3-9032877 Pannaas vielä tähän tuo linkki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom