Eli aloittelija olen salin kohdalla. Olen harrastanut potkupainotteisia lajeja kuitenkin jo pitkääkin ja nyt olisi korkea aika saada jo hieman lisää poweria ja jämäkkyyttä potkuihin/lyönteihin. Salille en ole lähdössä, Metallican postausta jossain aiheessa hieman lainaten;
"1. Ei odotusta laitteisiin (pienellä salilla tärkein pointti)
2. Saa itse valita musiikin (ilman että on napit korvissa)
3. Voi kesällä treenata vaikka ilman paitaa
4. Ei huolta painoilla egoilusta, eikä häpeää pienistä
5. Halvempi pidemmän päälle"
Saliohjelma ja jaksotus olisi jo kunnossa, mutta ei laitteita. Tallissa on tällä hetkellä vain säkki ja vatsalauta, ajattelin että ainakin nämä olisi hankittava;
-Ovirekki
-Penkki, jonka tangot saa käännettyä kyykkyä varten
-Tanko 20kg + painoja 30-50kg
-Käsipainot 2x 10-20kg säädettävät
(-Kahvakuulia)
Nyt on vain ongelmana budjetti. Varmaan Anttilan laitteita laadukkaampia vehkeitä saa tekemälle itse ja vielä halvemmallakin. Löysin intterwebistä tälläisen mallin jostain http://i.ehow.com/images/GlobalPhoto/Articles/5252689/flat-bench-press-main_Full.jpg Tosta taitaa saada hyvän mallin, tankoja vain pidentää niin pystyy kyykkäämäänkin pätevästi. Varmistukset pystyy myöhemminkin sitten lisäämään.
Käsipainot saa vaikka mistä, mutta levytanko ja painot on jo suurempi ongelma. Mistä pakkarilaiset suosittelevat budjettiratkaisua?
Mitä nopeammin vastauksia, sitä nopeammin määä pääsee
"1. Ei odotusta laitteisiin (pienellä salilla tärkein pointti)
2. Saa itse valita musiikin (ilman että on napit korvissa)
3. Voi kesällä treenata vaikka ilman paitaa
4. Ei huolta painoilla egoilusta, eikä häpeää pienistä
5. Halvempi pidemmän päälle"
Saliohjelma ja jaksotus olisi jo kunnossa, mutta ei laitteita. Tallissa on tällä hetkellä vain säkki ja vatsalauta, ajattelin että ainakin nämä olisi hankittava;
-Ovirekki
-Penkki, jonka tangot saa käännettyä kyykkyä varten
-Tanko 20kg + painoja 30-50kg
-Käsipainot 2x 10-20kg säädettävät
(-Kahvakuulia)
Nyt on vain ongelmana budjetti. Varmaan Anttilan laitteita laadukkaampia vehkeitä saa tekemälle itse ja vielä halvemmallakin. Löysin intterwebistä tälläisen mallin jostain http://i.ehow.com/images/GlobalPhoto/Articles/5252689/flat-bench-press-main_Full.jpg Tosta taitaa saada hyvän mallin, tankoja vain pidentää niin pystyy kyykkäämäänkin pätevästi. Varmistukset pystyy myöhemminkin sitten lisäämään.
Käsipainot saa vaikka mistä, mutta levytanko ja painot on jo suurempi ongelma. Mistä pakkarilaiset suosittelevat budjettiratkaisua?
Mitä nopeammin vastauksia, sitä nopeammin määä pääsee