Kamppailulajihuumori

Meta title: 🤣 Kamppailulajihuumori – kun tyrmäykset, matsit ja treenit muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua kamppailumaailman hauskimmista hetkistä, meemeistä, mokista ja sisäpiirin vitseistä – laji kuin laji, huumori pysyy.

Couture, Dana White ja Machida ovat onnellisen tietämättömiä siitä, miten lähellä kuolemaa he ovat tuolla hetkellä.

UFC129weighCouture.jpg

Couture, Dana White ja Machida ovat onnellisen tietämättömiä siitä, miten lähellä kuolemaa he ovat tuolla hetkellä.

Väärin! Sulla oli näköjään kirjotus virhe. Piti vissiin olla että:
Seagal, Dana White ja Machida ovat onnellisen tietämättömiä siitä, miten lähellä kuolemaa he ovat tuolla hetkellä.

Huono! Toisella on turvotusta (vaikkakin hurjan näköistä) ja toinen ei näe. Kyllä se vähän eri tavalla kuumottaa jos näkö katoaa.

e. En nyt halua dissata Hominickia, joka on äärimmäisen kova jätkä ja aliarvostettu ottelija.

No joo, sen myönnän... :D

Pistetään tää Japin posti toisesta ketjusta tänne. Randy is the man! :D

Onko toi nyt varma että Randy kylmäs Osaman?
Ku mä oisin voinu vaikka vannoo et se oli Seagal ku oli niin fiiliksissä ja adrenaliinia täynnä Machidan voiton jälkeen.

Onko toi nyt varma että Randy kylmäs Osaman?
Ku mä oisin voinu vaikka vannoo et se oli Seagal ku oli niin fiiliksissä ja adrenaliinia täynnä Machidan voiton jälkeen.

Itse veikkaan, että Seagal opetti Randylle "deadly stuff" -tekniikoita jotka koituivat Osaman kohtaloksi.

Back
Ylös Bottom