Kamppailulajihuumori

randy-couture.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pistetään tää Japin posti toisesta ketjusta tänne. Randy is the man! :D


Onko toi nyt varma että Randy kylmäs Osaman?
Ku mä oisin voinu vaikka vannoo et se oli Seagal ku oli niin fiiliksissä ja adrenaliinia täynnä Machidan voiton jälkeen.
 
Onko toi nyt varma että Randy kylmäs Osaman?
Ku mä oisin voinu vaikka vannoo et se oli Seagal ku oli niin fiiliksissä ja adrenaliinia täynnä Machidan voiton jälkeen.

Itse veikkaan, että Seagal opetti Randylle "deadly stuff" -tekniikoita jotka koituivat Osaman kohtaloksi.
 
"Mark Hominick only got suspended for 60 days, even though his child was about to be born through his face?"

sickcure mma-trackerin foorumilla...
 

Viihdyttävin Fitch matsi... IKINÄ!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Varteenotettava ehkä jossain juomaskabassa.
 
sonnench chael sonnen
I watch hockey and rugby. Anything that has a remote chance of breaking out into a fight. Which is exactly why I stopped watching George.
1 hour ago
 
sonnench chael sonnen
I watch hockey and rugby. Anything that has a remote chance of breaking out into a fight. Which is exactly why I stopped watching George.
1 hour ago

Kaikki kunnia painijyrälle, mutta niin kauan kun mies naputtelee pistevoittoja guardista, niin pitäisin pienempää meteliä.
 
Kaikki kunnia painijyrälle, mutta niin kauan kun mies naputtelee pistevoittoja guardista, niin pitäisin pienempää meteliä.

Sehän Sonnenista tekeekin hauskan, ei se mieti miten noi pilkat osuu omaan nilkkaan niinkuin tämäkin GSP vertaus mutta silti se trollailee nurkassa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom