Kamppailulajihuumori

Meta title: 🤣 Kamppailulajihuumori – kun tyrmäykset, matsit ja treenit muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua kamppailumaailman hauskimmista hetkistä, meemeistä, mokista ja sisäpiirin vitseistä – laji kuin laji, huumori pysyy.

157ki6s.gif

shaubbutterfly.gif

Hienot liikkeet oli kyl Schaubil tippumisen jälkeen :dance:

Haha, treenaakohan Sapp enää ollenkaan? Siis mitään kamppailutreeniä.

Steven tuntuu vaan paisuvan.

ArDwEqSCEAAGxSg.jpg:large

Eikös Steven ole jotain 60.... antaa äijän paisua.

Se näyttää vaan ihan jättimäiseltä kun sillä on aina joku ihme itämainen tooga päällä. :D Ei siinä mitään, onhan se jo ikämiehiä.

Mä oon ymmärtäny et Pudz treenaa ihan tosissaan ATT:lla asti. Niin mikä vitun takia ne ottaa Sappin sitä vastaan? Voitosta ei tule mitään kredittiä ja jos häviää niin on helvetin naurettava.

Mä oon ymmärtäny et Pudz treenaa ihan tosissaan ATT:lla asti. Niin mikä vitun takia ne ottaa Sappin sitä vastaan? Voitosta ei tule mitään kredittiä ja jos häviää niin on helvetin naurettava.

Saa varmaan rassua. Ihmisiä kiinnostaa norsujen taisto. Taidoista viis.

Pirun hyviä imitaatioita. Ei tietenkään kaikki voi olla spot on, kuten tuo Overeem, mutta hiton hyvää settiä. Eikä pelkästään se ääni, vaan tuo rytmi, ja jututkin on juuri tyypeille ominaisia. Omat suosikit noista Gsp, Diaz, Wandy, Bisping. Rampagen luulisi olevan helpohko imitoitava, mutta ei ihan osunut.

Pirun hyviä imitaatioita. Ei tietenkään kaikki voi olla spot on, kuten tuo Overeem, mutta hiton hyvää settiä. Eikä pelkästään se ääni, vaan tuo rytmi, ja jututkin on juuri tyypeille ominaisia. Omat suosikit noista Gsp, Diaz, Wandy, Bisping. Rampagen luulisi olevan helpohko imitoitava, mutta ei ihan osunut.

Mun mielest toi overeeminki äänensävy meni kyl aika jees :D

Back
Ylös Bottom