Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löysin vahingossa hienon julkaisun vapaaottelusta vuodelta 2004.
http://www.city.fi/artikkeli/Miksi+isot+miehet+tappelevat+h%E4kiss%E4/1319/
"jonka sisuksissa kaksi munasuojuksin ja motocross-hanskoin varustettua miestä ottaa toisistaan mittaa kolmen viiden minuutin mittaisen erän ajan."
Vaparin uutisoinnissa menty vähän eteenpäin näköjään...
Kattokaa tätä kuvaa ja miettikää mun ilmettä, kun mulle selitetään kovalla pieteetillä, että Palhares on oikeesti vahvempi miltä näyttää. Yritän siinä sitten leikkisästi sanoa, että "niin eihän se kovin vahvalta näytäkkään", niin vastaus on, että "ei, kun se on Janne oikeesti vahvempi miltä näyttää..."
Eikös tuo ole LMFAO:n musavideosta. Übereemiä näkyy sama tai toisesssa bändin videossa muuallakin.Mitä helkkaria tuossa kuvassa oikein tapahtuu?? Mitkä friikkizembalot siinä on menossa?
Eikös tuo ole LMFAO:n musavideosta. Übereemiä näkyy sama tai toisesssa bändin videossa muuallakin.
Nuo Palharesin hauberit on kyllä käsittämättömät. Itsellänikin tuli heti synthol mieleen.
OT ja pahasti:Esim. Ari "Godzilla" Kokkosella on aika hyvät huiput haukkareissa näin kehonrakennustermejä käyttäen ja siitä huolimatta mun aika vähäisellä tietämyksellä.