Kamppailulajihuumori

Official+Silver+Star+Casting+Co+UFC+116+Pre+LJP60IFTZ5il.jpg

Official+Silver+Star+Casting+Co+UFC+116+Pre+JiNM84Ad4Ozl.jpg

Official+Silver+Star+Casting+Co+UFC+116+Pre+Wr7DZD60ckjl.jpg

Official+Silver+Star+Casting+Co+UFC+116+Pre+l7BnoS4tLrSl.jpg

Official+Silver+Star+Casting+Co+UFC+116+Pre+wwpHFZ6imPBl.jpg

Official+Silver+Star+Casting+Co+UFC+116+Pre+u0kyTp2Qo9Ll.jpg


rogan pikku tykissä aikoinaa
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
katso liitettä 77274

Onko sillä perkele Syntholia haukkareissa?
Kattokaa tätä kuvaa ja miettikää mun ilmettä, kun mulle selitetään kovalla pieteetillä, että Palhares on oikeesti vahvempi miltä näyttää. Yritän siinä sitten leikkisästi sanoa, että "niin eihän se kovin vahvalta näytäkkään", niin vastaus on, että "ei, kun se on Janne oikeesti vahvempi miltä näyttää..."
 
Mitä helkkaria tuossa kuvassa oikein tapahtuu?? Mitkä friikkizembalot siinä on menossa?

Nuo Palharesin hauberit on kyllä käsittämättömät. Itsellänikin tuli heti synthol mieleen.
 
Mitä helkkaria tuossa kuvassa oikein tapahtuu?? Mitkä friikkizembalot siinä on menossa?
Eikös tuo ole LMFAO:n musavideosta. Übereemiä näkyy sama tai toisesssa bändin videossa muuallakin.
 
Eikös tuo ole LMFAO:n musavideosta. Übereemiä näkyy sama tai toisesssa bändin videossa muuallakin.

LMFAO - Sorry for party rocking. Overeem löytyy myös sexy and I know it videolta.
 
Nuo Palharesin hauberit on kyllä käsittämättömät. Itsellänikin tuli heti synthol mieleen.

No eihän syntholilla saa kuin jotkut möykkyiset ja muodottomat säkkikädet niinkuin sillä jollain seko ( muistaakseni britti-) äijällä oli joka sitten yritti rahastaa vissiin "maailman isoimmilla käsillä" tjsp. Nimeä en muista... Palharesilla on vain kehopullistelutermein hyvä rakenne / hyvät lihasten kiinnityskohdat / tjsp, jolloin hauiksiin tulee terävät huiput. Ja siihen päälle tietty hyvät geenit tai "geenit", jotka mahdollistaa sen, että kaverilla tunkee lihasmassa ovista ja ikkunoista vaikka syö vaan sokerikakkuja... Esim. Ari "Godzilla" Kokkosella on aika hyvät huiput haukkareissa näin kehonrakennustermejä käyttäen ja siitä huolimatta mun aika vähäisellä tietämyksellä.

Löysinpäs Syntholkäsiä vertailuks (perunasäkkimaha kieltämättä lisää noiden käsien vakuuttavuutta):
attachment.php
 
Esim. Ari "Godzilla" Kokkosella on aika hyvät huiput haukkareissa näin kehonrakennustermejä käyttäen ja siitä huolimatta mun aika vähäisellä tietämyksellä.
OT ja pahasti:

Ite kans yrittäny tossa samaisella laitteel vääntää habaan kokoa mut ei se tartu vaikka Ari on käyny siinä. :S
Se on kyllä jollain tavalla ärsyttävää, että joillakin on sellaiset geenit että ei tarvii kahtoa ku salille päin niin lihakset kasvaa. :P
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom