Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ymmärrä miksi vaparissa täytyy olla jokin yläraja tuolla kun eihän sitä ole ammattinyrkkeilyssäkään (eikä amatööri). Nyrkkeilyssä taitaa olla muistaakseni kaikki yli 200lbs heavyweightissa. MMA:ssa voisi olla esim. tuo ehdotettu 225lbs ja sitten olisi kaikki sen yläpuolella olevat ilman ylärajaa, eli heivattaisiin tuo 265lbs pois siitä välistä.
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Well played UFC.
Joo, niin taitaa olla ja sitten kun kuitenkin näitä oikeasti riittävän hyviä +265 ukkoja on niin vähän, niin tuota ei oikein taida ainakaan jenkkilän tapahtumissa olla juurikaan käytössä. Tämän takia mun mielestä olis parempi, että vähän alennettais sitä rajaa ja otettais super hw käyttöön.Vaparissa 265+ lbs on super heavyweight ja tälle ei ole ylärajaa käsittääkseni.
Dana "I like the kid" Whiteltä terkkuja Aljamain Sterlingille.
funkmaster_ufcWhen the @UFC calls your manager and tells them you're good to start shopping around as a #FreeAgentProspect.
#BiggestThreatToAny135Roster #5 th #Ranked #FreshPrinceofNY #HumanAnaconda #ufc #UFCRock #dab #undefeated
vitun goof.... Sterling on vitun kiinnostava nimi kääpiökanasarjassa.
Haha, mietin ihan samaa, et oonks mä vaa niin oldschool, ku en helvetti tajua tota koodikieltä mitä juniorit käyttää ja näköjään vähän vähemmän juniorit myös.Mä en ymmärrä. Voiko joku tulkata? Mun silmät sulaa noiden hästägjuttujen kanssa.
Ui saatana! TRT-Randy vs. TRT-Fedor RIZIN:ssä!!!![]()
Ui saatana! TRT-Randy vs. TRT-Fedor RIZIN:ssä!!!![]()